Det har seg sånn at jeg drømmer mye om krig, død, ja som regel er det bare mørke drømmer. Jeg er på forskjellige steder å i drømmene har jeg opplevd alt fra å få en kniv skjært over brystet, bli skutt på osv. Det som plager meg er ikke nødvendigvis at det er mørke skumle drømmer for det venner man seg til når man har hatt sånne fra barne alder. Jeg kan huske at så lenge jeg har har drømt har drømmene hvert, hva kan man si alt for virkelighetsnære. Som barn har jeg aldri fått en kniv presset inn i brystet å skjært på tvers over hele. Jeg følte ikke at jeg var i min egen kropp heller, men omgivelsene kunne ligne litt på de stedene jeg har hvert før. Noen ganger ligner de å andre ganger ikke. Men mine voldelige drømmer og noen ganger absurde drømmer, så føles det ut som om jeg er der hundre prosent å det er like vanskelig for meg å sove igjen etterpå å sånn har jeg hatt det hele livet. Jeg vet jeg har god fantasi å noen ganger vet jeg det skyldes kanskje en film eller noe lignende jeg har sett men for det alle meste dukker absurde å mørke drømmer uten å ha fremprovosert det. Akkurat som da jeg var barn å sånn uten videre drømte jeg det kom en slange ned i mot ansiktet mitt og i mer voksen alder drømmer om gjeng-opprør, krig i ukjent land osv
Det er litt vanskelig å forklare hva jeg vil frem til for når et gjelder å spørre om hjelp føler jeg meg alltid litt hemmet i forhold til hva jeg skal legge frem å hvordan som ender opp med at ingen forstår meg eller hva jeg vil frem til. Det er nesten så jeg tenkte å slette dette innlegget men jeg har et lite håp om at kanskje noen klarer å tolke mine formuleringer her inne

Så det jeg lurer på er, er det noe drømmene prøver å fortelle meg når jeg husker dem ? Hvorfor drømmer jeg så virkelighetsnært, hele tiden. Jeg ser mye i drømmene jeg ikke vil se ting som jeg kunne hvert for uten å ting skjer med meg, som jeg føler på kroppen som jeg kunne hvert for uten, å er de ikke voldelige er de absurde som at jeg kan fly osv som er slitsomt. Altså det er slitsom å fly å når jeg får sånn drøm kan jeg i drømmen huske tidligere at jeg har hatt en sånn drøm før men på en annen plass å tenker å nå igjen ja. Hvorfor husker jeg hva jeg har gjort i tidligere drømmer å...å... uff gir opp dette føler jeg bare blir mer å mer dumt jeg skriver nå så får håpe noen vet no