1. Jeg er på et sted. Følelsen av å være på stedet er helt ubeskrivelig. Positiv energi omgir plassen, og jeg bare hygger meg den tida jeg får være der. Jeg vet det er en drøm, men vil det skal var så lenge som mulig. Når jeg våkner, så kan jeg, når jeg trenger det, hente frem denne gode følelsen og bruke den til å komme over vanskelige ting.. Som mobbing på skolen og slikt.. Triste ting blir liksom meningsløse når jeg tar meg tid til å sitte og kjenne på denne følelsen jeg ikke vet hva er, men jeg tror den er tilknyttet en positiv hendelse i fortida.. Men skjønner ikke helt hvorfor det kun er ett sted jeg kan tenke på for å hente den frem, kanskje det alltid er det stedet jeg har forbundet den følelsen med, selvom jeg ikke så det før jeg ble over 20.. Er et fint sted, hvor jeg godt kunne satt opp telt og oppholdt meg lenge ^^,
2. Også nå er jeg på et sted. Men.. Denne ganga er det ei bygning. Denne bygninga rommer en merkelig følelse. Klarer ikke beskrive det annet enn at jeg føler meg helt tom når jeg tenker på det. Jeg har sett et sted som likner på det stedet, men ikke noe slikt. Det blir nesten som om jeg har sett noe fra et annet liv.. Men denne følelsen er noe jeg ikke liker.. Men jeg kan hente denne også frem når jeg vil.. Vil jo ikke, men det hender jeg gjør det for å prøve å definere den som et resultat av et eller annet jeg har opplevd, men per dags dato har jeg ingen anelse hva denne betyr. Håper bare at det ikke er noe negativt, hvilket det antakeligvis ikke er, siden jeg da tror jeg skulle fått flere varsler i form av andre liknende følelser?
To veldig merkelige drømmer/ følelser jeg ikke vet mye om..
Rotete skrevet, men føler jeg fikk med essensen av det jeg ville skrive