Jeg synes det er vanskelig å skrive om reisen uten at det blir for personlig. Men jeg klarte det på et vis, og da klikket hele forumet og innlegget forsvant. Nesten litt "spooky". Da jeg IRL konfronterte personen i drømmen med hendelsen var det fire mobiltelefoner rundt oss som klikket totalt. Mye energier i sving? Ikke vet jeg...!
Men jeg tok meg altså inn i huset til en person, et sted jeg ofte søker i drømme, men aldri finner fram til, da det er litt vanskelig å orientere seg i det område IRL også. Men plutselig en natt bare VAR jeg der. Jeg snek rundt som et spøkelse (trodde jeg) helt til jeg fikk en soveromsdør til å åpne seg med et BRAK så jeg vekket vedkommende som lå der inne. Gjett om jeg var snar til å komme meg ut. Jeg ante jo ikke om jeg var usynlig så jeg var drit flau og helt forferdet over meg selv. Alt var så virkelig, så jeg følte virkelig jeg hadde tråkket over en grense (ville jo aldri gått inn i huset til noen midt på natta IRL). Jeg føyk avgårde over tretoppene som reneste supermann, og siktet på et kjent landemerke retning hjemover, trodde jeg. Men alt ble bare tull, og jeg rotet meg helt bort, før ting gikk over i en mer drømmeaktig tilstand igjen.
IRL har jeg senere sett at landemerket jeg siktet på ikke var det jeg trodde, men en liknende gjenstand, og jeg skjønnner hvor jeg havnet feil...!
Fantastisk sprøtt.