Går rett på sak. Ca. de to siste ukene har sengen min ristet og rykket på seg, i hovedsak når jeg hører på musikk før jeg skal sove ordentlig. Er ikke noe voldsomme greier og jeg mener ristingen kommer fra enden av senga hvor jeg merker ristingen mest ved bena og litt ved overkroppen.
Hva er det som gjør at jeg føler senga rister? Har jo følt det før også men nå snakker vi om hver kveld. Når dette skjer er jeg heller ikke i noen lett søvn. Er helt våken og bare slapper av og tenker.
Også har jeg et spørsmål til:
Mange opplever jo at de faller ned i sengen sin og våkner brått opp når de er på vei til å sove. Dette skjer som regel en gang i blant, men det var en uke det skjedde hver eneste kveld! Det var nesten så jeg grua meg til å sovne for det er så forbanna ekkelt. Hvorfor blir det sånn? Jeg har på en måte hatt en liten tro om at det er en ut av kroppen opplevelse, og følelsen av at vi faller er når sjelen kommer tilbake til "skallet" sitt om dere skjønner. Men vil gjerne ha noen andres teorier og fakta rundt dette.