Vel nå er jeg ikke lenger iherb-jomfru. Gikk inn for å bestille ting jeg trenger og jeg endte opp med å kjøpe det meste på tilbud faktisk. I tillegg til den rabattkoden jeg "lånte" fra en eller annen random som sikkert er fornøyd nå som det ble bonus ut av det!
Det hele ble utrolig nok 85 kroner bare, inkludert frakten. Følte meg relativt fornøyd i og med at jeg sikkert hadde betalt samme pris for en ting her i norge. Jeg kommer til å kjøpe jevnlig der for å si det sånn. Så nå har jeg notert tipsene deres ned i hodet mitt.
Apropos piller...jeg ble fristet til å kjøpe en boks med piller som visstnok skulle gjøre deg veeeldig avslappet. Hørtes ut som en billig versjon av valium haha, men jeg hadde nok ikke fått den inn i norges land nei.
Melatonin får man på resept ja. Jeg har brukt det, men jeg fikk så hangover ut av det at det ikke var vits å prøve engang. De har kommet med en ny en som ikke gir deg hangover. Skal muligens bruke det om ikke noe bedre kommer i min retning, men jeg stusset litt over den biten. For i så fall hadde jeg kjøpt tablettene der og ikke på apoteket,
Anyways...takk for tipsene!