har lyst til å bli kvitt denne redselen...
Tips?
Moderator: Asbjørn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Erik333 skrev:Jeg elsker naturen, jeg sitter ofte ved elva etter at mørket har kommet fram.
Hide post links |
Hide post links |
Altså, for å bekrefte dine følelser; du er IKKE alene i skogen!Erik333 skrev:Jeg elsker naturen, jeg sitter ofte ved elva etter at mørket har kommet fram. Det er så godt å la tankene falle og bare sitte der å nyte synet. Men jeg har et ønske om å komme nærmere naturen, men jeg er så skogredd... jeg får følelsen av å bli iaktatt, øynene i nakken når jeg går i skogen
har lyst til å bli kvitt denne redselen...
Hide post links |
Hide post links |
helgemann skrev:Altså, for å bekrefte dine følelser; du er IKKE alene i skogen!Erik333 skrev:Jeg elsker naturen, jeg sitter ofte ved elva etter at mørket har kommet fram. Det er så godt å la tankene falle og bare sitte der å nyte synet. Men jeg har et ønske om å komme nærmere naturen, men jeg er så skogredd... jeg får følelsen av å bli iaktatt, øynene i nakken når jeg går i skogen
har lyst til å bli kvitt denne redselen...![]()
Men jeg har hatt det samme. Man føler at tusser og troll følger enn over alt. For meg hjelper det å prate med de. Som f.eks.: "Hei! Nå kommer jeg for å besøke dere, jeg skal ikke være så lenge her!". Og så går jeg inn i skogen. Jeg begynte å bruke den metoden for å bli kvitt angsten. Videre kan det hjelpe å stoppe opp, kjenne og føle på stemningen. Ense at skogen ikke er farlig, det er bare på film og tv at det er det!! Skogen er aldri farlig! Men når angsten tar overhodet, eller jeg kjeder meg, kan det hjelpe å synge. Særlig Rammstein sine tekster er rene angstdrepende!!![]()
"Duh, duh hast mich??", "NEiN!!". Men det kan være fint å prate i skogen. Og stopper man opp, for å trekke pusten, kan man sette seg ned, og kjenne på atmosfæren. Lytte til fuglene som synger, dyrene som tusler der inne, og la de usynelige sitte ved siden av deg, og holde deg med koselig selskap. Lykke til! Du har intetet å frykte!!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Pleier du og ha sensitive evner og sense ting som er usynlig for vanlig gjennomsnitt dødelig?Erik333 skrev:Jeg vet ikke helt... er redd for å bli redd ^^
Jeg var på jakt en gang sammen med broren min, jeg ble sluppet av 3 km fra post og skulle drive ved å banke men en stokk på trær (alts bråke for å skremme eventuellle rådyr mot broren min) under hele driving hadde jeg følelsen av å bli iakttatt , og det var å kaldt nedover ryggen/nakken konstant, som om jeg var helt uvelkommen.
Jeg tror det er opphavet...
Hide post links |