Aner heller ikke om det har noe med lampene å gjøre, men man ser ihvertfall stor forskjell på disse kontra sånne som forårsakes av blits.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Under bildene i fotobøtta får du opp 4 forskjellige lenker; kopier "direct link". Trykk så på "rimg" og lim inn linken i klammen. Var det forståelig..?galaxy skrev:Hva skal jeg klikke på for og få et helt bilde opp etter de er lastet ned i photobucket?
Hide post links |
Veldig forståelig, Bear! :like
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Eller du kan bruke PostImage som er svært enkel å bruke,dessuten slipper man å registrere seg: http://postimage.org/galaxy skrev:Hva skal jeg klikke på for og få et helt bilde opp etter de er lastet ned i photobucket?
Hide post links |
Hide post links |
Det "enkleste" ville nok være å skylde på luftfuktigheten. Rå og tung høstluft gjør at det ikke behøver å være særlig kaldt for å frambringe damp.. men jeg skal oppføre meg pent og være åpen for at det kan være noe annet. Under tvil, men dòg.jeditrond skrev:Noen flere rare bilder fra det skumle stedet![]()
Det kan være frostrøyk fra meg som blitzen reflekterer i, men det var ikke så kaldt, så røyken fra pusten min burde ha løst seg opp før den kom såpass langt vekk fra kameraet. Tror jeg
Hide post links |
Javel, jeg har ikke opplevd dette,men leste nettopp at flere har hatt disse problemene med PostImage.Lilja skrev:Jeg bruker også postimage, de er lettvinte i bruk. Ulempen er at det er litt ustabilt. Har opplevd flere ganger at bildene jeg har lagt ut forsvinner etter en tid.
Hide post links |
Niks, den orben hadde jeg ikke fått med meg! ArtigBearchild skrev:Det "enkleste" ville nok være å skylde på luftfuktigheten. Rå og tung høstluft gjør at det ikke behøver å være særlig kaldt for å frambringe damp.. men jeg skal oppføre meg pent og være åpen for at det kan være noe annet. Under tvil, men dòg.jeditrond skrev:Noen flere rare bilder fra det skumle stedet![]()
Det kan være frostrøyk fra meg som blitzen reflekterer i, men det var ikke så kaldt, så røyken fra pusten min burde ha løst seg opp før den kom såpass langt vekk fra kameraet. Tror jeg![]()
Men på det øverste bildet ditt ser det ut som en orb som har forvillet seg innimellom trærne. Den tror jeg ikke er forårsaket av pusten din..![]()
Tillot meg å klippe den ut, ser du den?
Hide post links |
Hide post links |