jeg har hatt mye vondt i hjertet mitt siste året. inni hjertet mitt er det bokstavlig talt "sånn sårt" inni som hele tiden verker fordi det er vondt av alt som har vært med bruddet som ødlagt meg helt det var som man mistet hel familie på nytt. dette vær værste jeg var med på og alldri mere ! tatt avstand fra alt og jeg er helt ødlakt.og han var den slemmeeste selv om jeg aksepterte alt fordi man elsker en så høyt. etter det fikk jeg frisørstilling
det er drama 24/7. og jeg får ikke være meg selv. noe jeg sliter masse med når jeg ikke har funnet meg selv tilbake fra forgje situasjon.
på jobben er det alt for mye negativt, som jeg prøver å takle. sjefen sier vi er ikke følelser så bare å prelle av seg og bli tøfffere .. men det er ikke meg heller . men blir masse lei meg når de baksnakker alt og alle og ink meg. jeg vet ikke om det er verdt å fullføre utdanningen som det .. og jeg vet ikke om jeg egenlig lyst til så mye annet også som jobbtilbudet med å starte klesbutikken. noe jeg har også lyst til. men det er jo ikke utdanning . men jeg kan jobbe meg oppover der også ...
så det er en del ting som er veldig stort men jeg håper på en som kan vise en liten settning eller vei som treffer meg som uansett hvor det kommer fra som høres sprøtt ut et tegn om noe som høres riktig ut. egenlig om det er noe som får inn noe på meg når de leser det bare si det

jeg er åpen for alt. føler jeg har vært med på det meste.
kanskje jeg bare skulle ha flyttet ut og til usa er også en drøm men jeg vet ikke hva som er i tarot kortene eller fremtiden...selv om det er i meg. jeg høres skikkert rar ut for mange men jeg vil bare endelig prøve å være lykkelig med meg selv på min måte selv om jeg ikke føler meg norsk normal

om det ga noen mening

spiser ikke brød med ost hver morgen får å si det slik.
men be meg forklare om det er noe, er ikke såå flink til det

er åpen bok da

tihi