Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Er nok noe "galt" med kameraet ditt som Lilja sier.
Om en orb kan være hjelperen din? Tja.. Noen hevder at åndelig aktivitet kan vises på bilder i form av orber. Men "orb" betyr egentlig bare runding og er en betegnelse man bruker på f.eks sånne feil som vises på bildene dine.
Søk litt på orb i forumet så får du opp masse eksempler og forklaringer!
Men nei, jeg tror neppe denne orben din er hverken noen hjelper eller noe annet mystisk, bare et helt vanlig rusk.
Edit; .. og der kom Lilja meg i forkjøpet..
Antall ord: 101
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Det er delte meninger om dette med orbs på bilder.Noen mener støvkorn og andre mener energier.Høyere energi/kjærlighetssenergier.Jeg haller på det siste for jeg er hobby fotograf og tar mye bilder og hvis det var støv så ville alle orbene se like ut og være på alle bilder men her omkring så ser jeg faktisk lyskuler med det blotte øyet og kan også rope på dei og så ta bilde og så dukker dei opp på bildene.En kan jo også se ansikter mm inni orbene.Så hva jeg mener? følte dere noe "tilstedeværelse"? ,jeg mener dette er noen som også ville være med på festen ;O)