TereseBee skrev:Brenner for meditasjon og å komme i kontakt med seg selv på denne måten.
Hvordan ville du ha overbevist en skeptiker hvis han en dag fortalte at han ville høre mer?

Jeg ville jo stilt spørsmål med hvordan det daglige livet til denne personen var, og hvordan personen eventuelt mestret stress og jag! Meditasjon er jo mye en indre reise for indre ro og utvikling, økt energi, kjærlighet osvosv... Kontakt med hver eneste minste følelse i deg selv, forståelse av at alt kommer og går, ingenting er permanent

jeg tror hver og en til tider klager over stress, tid, "tusen ting å tenke på"-syndromet og det å føle at kroppen bare eeeeer så sliten. Hvorfor vil man ha det slik hvis man faktisk kan gjøre noe med det, og i tillegg gjøre det mens man sitter rett opp og ned og "slapper av"

samtidig som man har et mål med det man driver med, foreksempel bedre helse og mer energi?
Hvor lenge mediterer dere i løpet av en dag, og tror dere yoga kan ha en god effekt på meditasjon eller omvendt? Effekt var gjerne litt rart ord, men jeg kommer ikke på noe bedre akkurat nå