Vermilion Oriol og "Ying" på linken til Svartepus ?

Ellers så det greit ut.

Rart det er så få som har lagt ut sine stjernetegn her da ?
Det går tregt.
Moderatorer: Lilja, mod univers
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Men hvilket dyr er du da?ufo skrev:Hm, jeg ble "Yang" på første linken til
Vermilion Oriol og "Ying" på linken til Svartepus ?![]()
Ellers så det greit ut.![]()
Det går tregt.
Hide post links |
Ble visst ei Geit jegSvartepus skrev:Men hvilket dyr er du da?ufo skrev:Hm, jeg ble "Yang" på første linken til
Vermilion Oriol og "Ying" på linken til Svartepus ?![]()
Ellers så det greit ut.![]()
Det går tregt.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ikke ille det da.Svartepus skrev:Jaja, jeg hadde tvillingene rett ihvertfall
Hide post links |
Hide post links |
ufo skrev:Ikke ille det da.Svartepus skrev:Jaja, jeg hadde tvillingene rett ihvertfall![]()
Skal vi satse på flaks, eller skal vi snike inn en liten "klarsynthet/magefølelse" el.lign der "svartepus"
Hide post links |
Hide post links |
Ja, fikk uten tvil det samme inntrykketSvartepus skrev:Livsveitallet hadde jeg knapt hørt om så det måtte jeg søke opp. Jeg leste både om mitt og noen andre tall og det som slo meg var at det var mye likt og mange fagre ord.
Hide post links |
Hide post links |
Synd at du skuffer oss når du allikevel skriver i tråden. Da får vel jeg forsøke meg på å gjette da;Isan skrev:Jeg kikket på den linken med livsveitall.
Livsveitallet mitt stemte nokså dårlig med meg. Tallet ved siden av hadde delvis noe mer for seg. Det litt morsomme er at det var dette tallet ved siden av, jeg fikk da jeg la sammen slik jeg først trodde det skulle gjøres
Men jeg er nok stadig en temmelig lunken astrologist og numerologist (lett underdrevet)
Hide post links |
Isan skrev:Men ellers må folk gjerne fortsette å legge inn stjernetegn, kinesisk dyretegn og livstall
Hide post links |
Hide post links |
En ærlig bekjennelse "ISAN".Isan skrev:Hvorfor jeg ikke bidrar med stjernetegn osv.?
Jeg pleier vanligvis å nøle med slikt. Hovedsakelig fordi det til en viss grad sirkler inn faktiske identitetstegn som fødselsdato, år og slike ting. Og jeg syns ikke eventuelle uvedkommende, som boter o.l., behøver å få kjennskap til sånt.
Hide post links |