Jeg har lyst til å dele noe som opptar store deler av tiden min. Eller enda viktigere, livet mitt.
Jeg må kanskje begynne med å si at i over 10 år har jeg hvert en konspirasjonsteoretiker, som har gått på mange skivebom igjennom tidene, men har også hatt noen fulltreffere. I de siste årene har jeg vel også blitt en aktivist.
Poenget mitt er at jeg brukt en stor del av livet mitt til dyp tenkning og forskning på samfunn, psykologi, atferd, hjernen, politikk, helse, kvantefysikk, meditasjon osv osv. Jeg anser meg selv som "våken", for de av dere som kjenner til begrepet, men jeg har fortsatt en god vei å gå.

Jeg mener nå å ha kommet over noe veldig stort og veldig viktig. Jeg vil gå så langt å kalle det livsviktig. Det her er ingen konspirasjon, dette er fakta. Men igjen, dette er den type fakta som er vanskelig å godta 100%, men det er vel her man finner folk med et litt mer åpent sinn, eller hva?

Grunnen til at jeg deler det jeg gjør er av flere årsaker. Den ene er vel at jeg søker en bekreftelse på at det du snart blir vitne til er reelt. Dypt inne i meg føler jeg at vi alle er hjernevasket og er ubevisste slaver fra fødselen til ondt, egoistisk og manipulerende system som ødelegger planeten vår

Når jeg ser dette, reflekterer og tenker over det er mange tanker som strømmer. Alt fra "Hva i helvette er problemet til mennesketrasen, hvorfor ser de ikke situasjonen" til "er det jeg som er gal/paranoid"

Selv om jeg innerst inne ser problemet, har det hvert vanskelig for meg å akseptert situasjonen pga majoriteten av menneskerasen som ikke ser problemet, som kan knyttes til psykologien om å ikke føle seg utenfor "flokken"... Men nå er jeg drittlei, jeg vet hva som er og ikke er, som bringer meg inn på den andre faktoren til dette innlegget som er at; folkens, nå er det nok, det er på tide å våkne opp og stå sammen som EN. Jeg er lei av å se at folk blir utnyttet uten at de selv vet det, jeg er lei av å høre om krig, død, drama og korrupte systemer. Jeg blir kvalm av det, fordi det er feil! Det er på tide å gjøre noe med det, er poenget mitt.
Nå ble det mye klaging fra min side her, hehe, jeg er egentlig en veldig positiv og hyggelig ung mann. Kanskje til tider litt for optimistisk, selv om det kanskje virker litt selvmotsigende her og nå

Uansett, jeg må vel komme til poenget nå da... Selv om jeg sikkert kan skrive i timesvis nå.
Jeg har satt sammen noen av mine favorittklipp til en liten video som kanskje vil sette nytt lys på en del momenter. Jeg holder på å lage norsk tekst til den også, men den er ikke ferdig enda.
Videoen heter: Connect the dots - free your mind, som nettopp er poenget også. Videoen er laget på en måte der du må se hele for å skjønne det store bildet. Videoen er på 20 min.
Jeg håper på en fin og saklig diskusjon

PS: Ha et åpent sinn og legg bort egoet. Dette forklarer hvordan du er slave til din egen hjerne, påvirket av livet du lever.
[youtube]watch?v=k9_XSjahXUA[/youtube]