Hva med en liten lek? Det er ikke lov med "spå meg"-innlegg på forumet, så det vil jeg gjerne få understreke at jeg ikke mener dette innlegget som, men jeg vil gjerne - på lik linje med andre tråder og leker som har vært her før, hvor for eksempel en person starter en historie, og neste skribent videre bygger på historien, eller leker der man skal "velge mellom to ting".
Nå ser jeg for meg at vi kan forsøke å gjette oss frem til hvordan forrige person som skrev innlegg så ut, hvilke omgivelser det var rundt ham eller henne, hvilke klær han/hun eventuelt hadde på seg, hva slags innhold det var på tallerken eller glasset foran, hvilken sinnsstemning han/hun var i, hva som opptar vedkommende om dagene, hvilket dyr som var i rommet, hva som er til venstre eller høyre for vedkommende, hva han eller hun sitter i (sofa, kontorstol, på gulvet?) osv.
Alt etter hva man skulle ønske.
Nå har jo jeg skrevet dette, og så kommer neste mann og bare lirer ifra seg noe gjettende påstander eller undringer... hadde ikke dette vært moro? Så kan vi samtidig "teste" oss alle litt.