kråke skrev:
Tråden sporet litt av? Fikk lyst å prøve dette, selv om tråden er litt gammel og siste innlegg er fra 30.mars. Siden du kanskje ikke husker hva som skjedde da, prøver jeg meg heller på dagen i dag, tidspunkt akkurat nå...
Du sitter i godstolen/lenestol med grå joggebukser/kosebukser og hvite sokker.. muligens en rutete skjorte. Og har et glass melk. Humøret er sånn "sliten etter en lang dag/mye styr". På bordet ligger pengebok og nøkler
Artig det, men det eneste var beskrivelsen av humøret. Det kunne passet bra til både igår som idag som til fredag. Fredag og lørdag var veldig energikrevende på hvert sitt vis, men idag har ting bare gått litt i ett med mye lyd og mye bevegelse. For øvrig kan jeg melde om:
Mørkeblå dongeribukser med orange søm, svarte sokker, en grå og tynn og langarmet t-skjorte. En boks med cola, en liten kindersjokolade - på bordet. Det ligger også en drikkeflaske på hell der som er guttungen sin, pluss en skål med småspist vannmelongelé (også hans), en Ole Brumm-lyttebok, en ekstern harddisk, passet til samboeren, to tallerkener, ett tomt glass, litt brødrester, samboerens laptop... huff, veldig rotete bord ikveld.
Pengebok (dvs. mobilveske med plass til kredittkort) og nøkler ligger som vanlig i min høyre bukselomme.