Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Enten du er medlem av SF, Åsatru, alternativ, naturreligiøs, heks, finner det hellige i naturen eller rett og slett bare elsker den gode samtalen rundt bålet er du hjertelig velkommen til denne samlingen på Blaker i Sørum. Sørum ligger på Romerike eller Raumaríki fra gammelt av. Herav navnet på samlingen.
Inngang koster:
Fredag : Medlem 100kr Ikke medlem 150kr Barn 7-16år 50kr
Dagpass ( Lørdag eller søndag) : Medlem 200kr Ikke medlem 250kr Barn 7-16år 100kr
Helgepass : Medlem 300kr Ikke medlem 500kr Barn 7-16år 50kr
MER om dette her : http://sjamanforbundet.no/blog/archives/1000
Siden jeg er medlem i Sjamanistisk Forbund, legger jeg denne ut her, kan jo være andre som har interesse av å ta turen ?
Om alt går etter planen, dukker jeg opp der
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
For de som har facebook, her er etpar videoer fra årets sjamansamling:
Dessverre yter ikke mobilopptakene lyden rettferdighet, men man kan få et lite inntrykk iallfall.
Det var en flott sjamansamling, utrolig bra vær og virkelig kjekke folk.
Som en kurositet; Jeg kjørte selv til og fra, ganske lang ...
Når jeg kjører slik, ser jeg aldri på klokka for å nå ferge, enten rekker jeg den,
eller så får vi ei pause.
Men begge veier opplevet vi det samme: Bilene foran oss, måtte betale på kaia, mens når vi kom, ble vi vinket rett ombord, og ferjelemmen lukka seg straks etter. Begge veier
Og alle de som kjørte forbi for å nå ferga, måtte vente på oss hehe...
( en gang slikt sammentreff ved avgang, er nå en ting, men begge ganger ? )
Fergene har avgang ca hver 1/2 time...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her