Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Bare lurte på om det finnes noen her inne som definerer seg som clairkinetic?
Isåfall, hvordan opplever du det, og hvordan arter det seg rent fysisk på kroppen?
Har funnet ut at jeg mest sannsynlig har denne evnen, og det oppleves som nytt og litt skummelt så hadde vært spennende å høre fra andre likesinnede
PS: må ikke forveksles med clairsentient som arter seg litt annerledes..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hei igjen, beklager sent svar.
Det er vel at man kjenner åndeverdenen fysisk og kun det.
Jeg får en elektrisitet rundt meg som stikker utenpå huden. Jeg kjenner noen som tar på håret mitt, eller river meg i håret. Kan kjenne som en finger som stryker meg over ansiktet.. Men det er de "stikningene" som er mest markant, og som vet at det er et nærvær av noen eller noe rundt meg.
(Har forøvrig vært hos lege med dette, men det finnes ingen sykdom med de symptomene, og al
le testresultater har vært fine)
Ordet clairkinetic fant jeg når jeg googlet om det fantes noen der ute med de samme "probleme" som meg. Og da ble det begrepet brukt.
Jeg ser ingenting, hører ingenting, og kan ikke ta inn følelser. Kun disse fysiske fornemmelsene.
Hadde vært morsomt om det var noen der ute som opplever lignende som meg.
Leyhla skrev:Hei igjen, beklager sent svar.
Det er vel at man kjenner åndeverdenen fysisk og kun det.
Jeg får en elektrisitet rundt meg som stikker utenpå huden. Jeg kjenner noen som tar på håret mitt, eller river meg i håret. Kan kjenne som en finger som stryker meg over ansiktet.. Men det er de "stikningene" som er mest markant, og som vet at det er et nærvær av noen eller noe rundt meg.
(Har forøvrig vært hos lege med dette, men det finnes ingen sykdom med de symptomene, og al
le testresultater har vært fine)
Ordet clairkinetic fant jeg når jeg googlet om det fantes noen der ute med de samme "probleme" som meg. Og da ble det begrepet brukt.
Jeg ser ingenting, hører ingenting, og kan ikke ta inn følelser. Kun disse fysiske fornemmelsene.
Hadde vært morsomt om det var noen der ute som opplever lignende som meg.
Takk for forklaringen, da har jeg lært noe nytt
Har lignende opplevelser fra tid til annen, spesielt i nærheten av steder med mye energi. Men jeg kan både "se" og "høre" åndeverdenen også og de gir meg ikke sånne symptomer. Men jeg har opplevd å bli strøket over håret, armen o.l. av noen som ville trøste meg
Antall ord: 227
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Ok, takk for svar
Syns jo det er kjedelig å ikke vite hva de vil. Stikninger forteller meg så lite. Men godt å høre at du også kan relatere deg til lignende hendelser
Leyhla skrev:Ok, takk for svar
Syns jo det er kjedelig å ikke vite hva de vil. Stikninger forteller meg så lite. Men godt å høre at du også kan relatere deg til lignende hendelser
I og med at de på den 'andre siden' kan gi seg til kjenne for deg, tyder dette, iallefall så langt jeg kan se, på at du er åpen for denne 'verdnen'.
På bakgrunn av dette, vil jeg vel tro at du innehar det som skal til, og dermed kun trenger å få stimulert disse sansene for at de skal utvikle seg. Min erfaring tilsier iallefall at øvelse gjør mester, oxo på dette området. -Så med meditasjon & ev. annet som styrker koblingen/kontakten din med disse sanseevnene, så er det slett ikke usannsynlig at du vil utvikle flere typer sanseintrykk fra 'åndeverdenen'.
Antall ord: 137
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~