De "minnene" handler i stor grad om hvordan jeg har omkommet, og situasjoner der jeg opplever frykt.
Mitt nåværende liv er også mye preget av frykt. Og jeg tenker at det er en sammenheng her, uansett hva sammenhengen eventuelt handler om.
Inntrykket jeg har fått i forhold til hensikten med flere liv, er jo at det handler om læring og forståelse. I forhold til hva, har jeg egentlig ikke skjønt..
Og jeg lærer selvfølgelig en masse i dette livet (i teorien), men det kjennes ut som om dette ikke hjelper (i praksis). Mye fordi frykten min på en måte lager en sperre mellom hva jeg vet og hva jeg føler. Og for optimale handlinger for meg selv, tror jeg det jeg vet og det jeg føler må være bedre limt sammen. (Av mangel på bedre forklaringer)
Vil da målet med dette livet være å oppnå en form for fryktløshet?
Og hvorfor har jeg isåfall "valgt meg ut" foreldre, som jeg opplever er så preget av frykt selv?
Og OM jeg skulle oppnå det, vil jeg da få en ny "læringsoppgave" i mitt neste liv?
Hva er målet på en måte, hvor fullkommen skal jeg eventuelt bli? Og hva skal jeg bruke det til?
Eller handler det å bli født igjen bare om forflytting av energier fremfor læring?

Jeg tenker lurer ikke på dette i forhold til hvorvidt jeg skal jobbe med fryktene mine eller ikke altså. Jeg bare har en følelse av at svaret kan være relevant på en måte, i forhold til hvordan.

Noen tanker rundt dette?