Nå er det virkelig stille her inne! Så tenkte å dele en erfaring jeg har, eller opplevelse.
Hver dag jeg kommer hjem fra jobb å putter nøklene i døra, inn til bygningen jeg bor i, merker jeg at det er en "fyr" som kommer bak meg, som også skal inn. Så jeg holder alltid døra oppe litt lengre bare for å være hyggelig, også hilser jeg på han. Dette må se merkelig ut for naboene mine hvis de titter ut vinduet, siden denne fyren ikke har en fysisk kropp.
Han sitter gjerne litt bak meg på bussen, kanskje 1-2 seter lenger ned på vei til jobb. Jeg har han med meg overalt tror jeg. Men jeg legger mest merke til han når jeg skal hjem, å inn døra hjemme.
Noen ganger er han i farger, andre ganger er han en skikkelse. Han bare "er der", han gjør ikke stort annet som jeg vet om.
---------------------------------------------------
Jeg håper dette er en guide! Men!;
Jeg har eksperimentert litt med forskjellige kommunikasjonsmidler, til den andre siden - men aldri fått noe kontakt, som jeg vet om.
I Desember, møtte jeg et "medium" som mente jeg hadde en veldig dårlig energi rundt meg og spurte om jeg hadde drevet med Ouija.... Jeg har prøvd det èn gang, med en skikkelig crappy hjemmelaga versjon som jeg gav opp på etter 2 minutter, for jeg er en veldig utålmodig person.
Jeg spurte hva denne dårlige energien kunne være, men da måtte jeg tydeligvis betale... LOL
Sorry, men det gidder jeg ikke. Jeg stoler ikke på alt som er selveklærte mediumer.
---------------------------------
Veldig kort fortalt, så har jeg også en del søvnparalyser, som jeg synes er kjempe spennende. Skal fortelle mer om dette siden. Men siste søvnparalysen jeg hadde, var det en ung mann, kanskje i 30 årene som gikk ut av rommet da jeg satt meg opp. Dette er noe som skjer hver gang, de gjemmer seg når de merker at jeg ikke er paralysert, at jeg klarer å sette meg opp (i astral form) å se etter dem.
Denne gangen ville jeg ikke la han gjemme seg, så jeg ropte på han helt til han kom tilbake inn i rommet. Jeg spurte han hvem han er etc etc.... Men han ville ikke svare.
Rett før jeg skulle til å stille flere slike spørsmål avbrøt han meg, å sa;
"Jeg har allerede drept deg" - så gikk han ut av rommet......
Du kan tenke deg at jeg satt ighjen med en "WTF opplevelse" - her trodde jeg at jeg endelig skulle få høre "jeg er guiden din", eller noe annet spennende i den duren. Men neida.....
------------
Så jeg lurer på det med dette mediumet og hva hun sa, og han som følger etter meg hver dag..... ER DET NOEN SOM KAN HA NOEN TANKER RUNDT DETTE?
Denne posten ble litt lengre enn jeg forutså, men takk for at du leste