En tid tok jeg hundrevis av fotografier av himmelen, helst på dagtid - gransket bilder i ettertid men fant aldri noe "rart". Jo fant vel noe som ikke kunne identifiseres, men det var mest sannsynlig en fugl jeg ikke observerte der og da. Et kamera ser jo også litt i IR, så om UFOs befinner seg i andre spectra så kunne det være en mulighet. Jeg har også noen overvåkningskamerer som går 24/7 og har gjort det i mange år. Et dekker et område av himmelen. Nix, har aldri sett noe "rart" på Alarmer. Alarmer som går av, hvor ingen ting synes har jeg regnet med kan ha vært noe i nærhet av bevegelses-sensor. Fugler etc. At noe har satt av en alarm FORAN kameraet og ikke synes på opptaket - tja, nei Hva skal man tro om det.
Man må prøve å være så "edrulig" som mulig med seg sjøl når det gjelder dette her, men det er ikke så lett. Prøver å utelukke det jeg kan forstå, men så er det - de siste små prosentene da.
Som du skriver "lightWave" - det kan være noe fra en annen dimensjon, og den teorien gjør det nesten ENDA mere fasinerende. Men om UFOs stammer fra andre galakser så kan de dette med å reise uavhengig av tid og rom tror jeg.
Det ultimate måtte vært en nærkontakt av 3dje grad. Tenk for en opplevelse. Helst sammen med andre selvsagt. (Ellers så er man jo en tulling). Så fikk det gå som det ville - er villig til å ofre meg for det. Så får vi håpe at det gamle ordtaket "det kan gå troll i ord" slår til. ...gulp...