En av mine aller beste venner døde brått og uventet i juli. Det har vært tøft å miste ham og jeg savner ham hver dag. Han var der alltid om jeg trengte ham. Han har gått æren for meg i all slags vær og delte alt han hadde med meg. Jeg har en sykdom som slår meg ut i perioder og da var han alltid til tjeneste. Han hadde et stort hjerte!
Min mor kom til meg en gang jeg ville avslutte livet på grunn av sykdommen, smertene var utholdelige. Det var veldig alvorlige tanker for meg, og jeg slet veldig med om jeg hadde 'lov' til å avslutte livet, kanskje jeg ville ødelegge for meg selv i det neste livet? Min mor kom til meg og ga meg lov til å avslutte livet. Har bare hatt besøk av henne den ene gangen. Jeg kjente henne ikke igjen med en gang! Hun var så utrolig vakker! Vi hadde ikke noe godt forhold i livet, men hun passer tydeligvis på meg når det er riktig ille! Formen ble bedre og jeg slapp å slutte med å leve her. Min far er her oftere, kjenner bare lukten av pappa, ser ham aldri og har ingen kommunikasjon med ham. Men han er her

Men jeg klarer ikke å få kontakt med min venn. Han kontakter ikke meg og jeg klarer ikke å nå ham! Hva kan jeg gjøre? Er det noen her som kan få kontakt med ham for å hjelpe oss sammen igjen? Du kan eventuelt kontakte meg å få de opplysninger som trenges.
Tar i mot alt av tips for å nå ham! Trenger bare å vite hvordan han har det