I CHING KORT {link}
VIKING KORT [link}
Etter hvert kommer disse og opp i hurtiglinken

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Samme herjeditrond skrev:Artig, har prøvd dem et par ganger, det har hendt de har bekreftet egne "følelser" faktisk
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Den var jo treffende Artemis!Artemis skrev:Jeg synes Oraklet er veldig morsomt og treffsikkert, måtte le i går da når jeg trakk tre ganger (for moro skyld) og fikk følgende beskjeder:
1.Tenk sjæl
2.Lytt til magefølelsen
3.Gjør det du føler er riktig
(Jeg vet jeg bør stole mer på min egen intuisjon, og dette var litt av en bekreftelse!)
Hide post links |
Hehe, svaret sto absolutt til forventningene! Jeg var ikke ironisk i det jeg skrev over her, jeg mente det med treffsikkert. Og det står jo at det er en morosak, så jeg antar det er lov å more seg litt ogsåAsbjørn skrev:Klart du får et slikt svar når du trekker for morroskyld !
Hva hadde du forventet
Orakelet gir ett svar, - og det er det første, men du må spørre et spørsmål først
Hide post links |
Hide post links |
Ja, ikke santTerra skrev: Den var jo treffende Artemis!![]()
Hide post links |
Jeg skal se litt på det med redigering, - det skal være et 30 minutters redigeringsintervall, før melding blir låst.Artemis skrev:Huff, jeg er ikke vant med å ikke få redigert innlegg etter posting ... det blir mye stave- og slurvefeil! Og jeg som er så opptatt av å skrive riktig. Jaja
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er bra !Artemis skrev:Jeg fikk ikke opp noen redigeringsknapp i det hele tatt
Men nå fikk jeg det
Hide post links |
Hide post links |