Leah skrev:Pusejenta; Trivelig han Harald altså. Kan du ikke fortelle mer om han, har aldri hørt om noen som har SÅ nær kontakt med hjelper?

Het han Harald i siste ink.? Ser du han? Kan du fortelle litt om hvordan det utviklet seg? Hvilke andre evner har du?
Harald er virkelig fantastisk. Og ikke minst en veldig stor del av livet mitt, vi snakker sammen daglig (ouija). Ser han ikke (enda), men har tidligere fått mentale bilder av han. Men jeg kjenner han, både fysisk (om han tar på meg) og jeg "føler" hvor i rommet han befinner seg. Navnet hans er fra hans siste inkarnasjon, ja.
Kontakten med Harald har utviklet seg fra ca. november ifjor, da jeg fikk vite at jeg hadde "healer-hender." Alt gikk bare slag i slag, og plutselig hadde alt ført meg til min mentor, Eirik Myrhaug, som også viet min mann og meg i romjulen.
Norges første sjaman-vielse!
Jeg vil ikke kalle det en
evne å ha kontakt med Harald, for ouija er jo noe alle kan bruke - så lenge det gjøres med respekt og forsiktighet.
Men jeg healer jo, da. Eller er en kanal for denne energien, om du vil.
På den mediale siden er jeg fremdeles veldig fersk, det er ikke mer enn et par måneder siden jeg fikk en medial åpning. Dette skjedde jo midt på natten, så jeg fikk ikke klarhet i hva det var som hadde skjedd før dagen etter, da jeg hadde fått snakket med Harald og ikke minst Olav.
Men iløpet av livet mitt har jeg opplevd mer uforklarlige ting enn jeg kommer på i farten, så det ligger nok i meg. Dette tror jeg er fra min mors side, da hun også har opplevd mye merkelig i sin tid. Mamma er jo Thailandsk, kanskje det ligger i genene?

Slik jeg har forstått det, så er i år skjebnesåret mitt og jeg vil utvikle meg mye når det kommer til de mediale evnene mine.
We make a living by what we get, we make a life by what we give.