Jeg heter Erlend og er helt ny på dette forumet.
Jeg er 27 år, og kommer fra Mestervik i Nord-Norge. Jeg er musiker og komponist,
og er for tiden på Færingen UNN Rusbehandling i Tromsø,
etter en fortid som sprøytenarkoman.
Takk for at jeg fikk bli medlem,
dette virker som rette stedet for meg!

Uansett!
Har siden 18-årsalderen visst at jeg har telepatiske evner. Jeg kan kommunisere med mine venner gjennom følelser, høre de snakke til meg, holde samtaler. Se bilder når jeg lukker øynene, osv.
Dette forstår jeg godt hvordan fungerer, jeg er glad for at har denne evnen, som ikke virker uvanlig å ha i det hele tatt. Rundt 80% av mennesker jeg har møtt opplever å ha slike evner.
Det har vært fint, fordi jeg aldri føler meg alene, og jeg kan holde kontakten med mine venner uten å måtte være i samme rom som de.
Derimot har jeg hatt store problemer med mennesker som "bryter seg inn" i min personlige sfære / mitt hode - og terroriserer meg med diverse typer ondskap. Dette fra avstand, slik at jeg ikke verken vet hvor de befinner seg, hvem de egentlig er, og hvordan jeg skal kunne forsvare meg.
Dette har foregått i flere år. Jeg ble til slutt suicidal og holdt på å ta livet av meg-
Så mange dager, personlige forhold, en hel sommer, netter- *ca. 4 år av livet mitt, pluss fremtidskonsekvensene av dette* ble et helvete PGA: denne formen for overgrep.
Som nevnt- helsevesen & psykiater nektet å tro meg, og holdt på å tvangsmedisinere meg til slutt.
Jeg vet at fenomenet er fakta F* overgrep utført av sprell levende og ekte mennesker. (Menn på min egen alder).
*Repetiv, messende, vugging - for å holde meg distrahert- hindre meg i å slappe av. Holde meg stressa. 24/7-
Men spesielt når jeg hadde behov for å slappe av og finne meg selv.
*Dårlige energier, stress, smerter, deres personlige "avfall" ble dumpet rett inn i meg,
for å bruke meg som "vaskemaskin" / og "søppeldunk". Daglig.
* Stjele gode følelser og livskraft fra meg- dette merker jeg tydelig- når jeg har hatt en god, naturlig følelse og tenkt på noe fint, har de vært der og rappet det fra meg øyeblikkelig.
*Høye konstante pipelyder (som en bilalarm) i mitt hode, og inne i min leilighet. Døgnet rundt.
*Overvåkning av min leilighet, mine tanker og følelser, mine handlinger. Kommentarer på alt jeg ser, hører og gjør.
De har lest min fortid, og kommenterer denne,
*Sier forferdelig sårende og ekle ting. Truer meg. Erter meg opp til jeg gråter.
*Har ved noen anledninger sendt "sorte skygger" mot meg, som kom farende gjennom rommet i voldsom fart og "kom inn i meg"- Noe som skremte vettet av meg- og jeg vet ikke hva det inneholdt en gang.
Har hørt skremmende historier om folk som rett og slett har endt opp permanent handicappet- kidnappet og sendt til "helvete" for resten av evigheten- av folk som driver med svart magi.
Psykiateren min i Balsfjord Kommune (og alle psykiatere/leger jeg har møtt, unntatt èn) sier dette er umulig- det er klare sykdomstegn på Schizofreni, og skal behandles med antipsykotiske legemidler.
Jeg har prøvd å spise antipsykotika, uten at det hjalp en døyt. Ble bare "medisinert" i kropp og hode.
Jeg har bedt om hjelp til Heidi Gunes, som er healer og shaman. Men hun kunne ikke gjøre så veldig mye.
Problemet er i dag borte i mer eller mindre grad,
men jeg er redd det kommer tilbake senere.
Jeg tror disse folkene livnærer seg / og morer seg på svake og forsvarsløse individer. Som meg, som har bodd alene /vært narkoman. Jeg synes det er sinnsykt at de får holde på med slikt.
Ville bare dele mine tanker og "si fra"
Hilsen Erlend