Hatt en uvanlig travel morgen og mye som skjer.
Men, så er jeg på kjøkkenet og har lagt min manns T-skjorte på glassplaten på komfyren for å ta på oppvasksåpe på noen matflekker på den før jeg legger den i vaskemaskinen. I det jeg skal til å strekke meg mot oppvasksåpeflasken er den vekk!!! Jeg leter i skap og ser overalt, men den er helt borte! Så tenker jeg at er det min mann som har svimet og postet såpen et helt merkelig sted? Og jeg tenker nesten på å ringe til ham og spørre...

Så skulle jeg ta ut kaninen på kjøkkenet og la ham løpe løs der som han pleier. Fordi han røyter på våren må han gres minst to ganger daglig, ellers får han forstoppelse på grunn av all pelsen han slikker i seg. Børsten til kaninen ligger alltid på en bestemt plass på kjøkkenbenken. Nå var den borte!!! Jeg brukte den senest i går og la den på plass der. Så gikk jeg inn i stuen og der lå den plutselig på salongbordet! Der legger vi den aldri for vi børster alltid kaninen på kjøkkenet! Så jeg måtte le, enda en skøyerstrek fra svigerfar. Tror han prøver å muntre meg opp litt. Litt mye som har skjedd her i det siste som ikke er så moro for oss, så tror det er derfor og at det er han som har skøyet. Litt morsomt da