At det holdes skjultBA skrev:Jo, men det er ikke målt, og grunnen kan være.....?>Wiz skrev:Sa ikke han at man hadde apparater som kan måle det?

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
At det holdes skjultBA skrev:Jo, men det er ikke målt, og grunnen kan være.....?>Wiz skrev:Sa ikke han at man hadde apparater som kan måle det?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hahaha>Wiz skrev:At det holdes skjultBA skrev:Jo, men det er ikke målt, og grunnen kan være.....?>Wiz skrev:Sa ikke han at man hadde apparater som kan måle det?
Hide post links |
BA skrev:Hahaha>Wiz skrev:At det holdes skjultBA skrev:Jo, men det er ikke målt, og grunnen kan være.....?>Wiz skrev:Sa ikke han at man hadde apparater som kan måle det?
Det tror du vel ikke selv heller. hahahehe
Hide post links |
Ja, dette tror jeg du må tro på i særdeles liten grad.>Wiz skrev:BA skrev:Hahaha>Wiz skrev:At det holdes skjultBA skrev:Jo, men det er ikke målt, og grunnen kan være.....?>Wiz skrev:Sa ikke han at man hadde apparater som kan måle det?
Det tror du vel ikke selv heller. hahahehe
Jo i mindre grad. Tror du alle som driver med dette ønsker å dele? De færreste gjør det. Tenk på alle wicca retningene og oto-grupperingene.
Hide post links |
Skulle likt å sett reaksjonen din den dagen du oppdager at det faktisk finnes Ånder.. Haha Jeg tror faktisk den dagen kommer.. *knis*BA skrev:Se der ja. Hvis vi har disse apparatene, og vi ikke har klart å måle dem, hva er den mest sannsynlige årsaken til det?ilder skrev:Det er ikke alt vi kan måle.. Men! Det finnes også apperater som vi kan måle slike ting som vi diskuterer her inne.. Som f.eks, poltergeist, spøkelser, ånder, o.s.v.. Det er faktis mulig å måle disse 'energiene'
Så sånn er den saken.
Og det er heller ikke alle som har den 'evnen' til å se eller merke ånder/energi.
Kanskje fordi det ikke finnes f.eks, poltergeist, spøkelser, ånder, o.s.v.![]()
Hide post links |
Hehe. Du prater som om det er en realitet at det finnes ånder, det forvirrer meg litt, for de fleste klarer å skjønne at dette er noe dere tror på, men ikke vet.ToneG PPV skrev:Skulle likt å sett reaksjonen din den dagen du oppdager at det faktisk finnes Ånder.. Haha Jeg tror faktisk den dagen kommer.. *knis*BA skrev:Se der ja. Hvis vi har disse apparatene, og vi ikke har klart å måle dem, hva er den mest sannsynlige årsaken til det?ilder skrev:Det er ikke alt vi kan måle.. Men! Det finnes også apperater som vi kan måle slike ting som vi diskuterer her inne.. Som f.eks, poltergeist, spøkelser, ånder, o.s.v.. Det er faktis mulig å måle disse 'energiene'
Så sånn er den saken.
Og det er heller ikke alle som har den 'evnen' til å se eller merke ånder/energi.
Hide post links |
Hide post links |
Jeg kan se og føle ånder, så ja jeg vet det er en realitet *S* Jeg ser dem med åpne øyner..BA skrev:Hehe. Du prater som om det er en realitet at det finnes ånder, det forvirrer meg litt, for de fleste klarer å skjønne at dette er noe dere tror på, men ikke vet.ToneG PPV skrev:Skulle likt å sett reaksjonen din den dagen du oppdager at det faktisk finnes Ånder.. Haha Jeg tror faktisk den dagen kommer.. *knis*BA skrev:Se der ja. Hvis vi har disse apparatene, og vi ikke har klart å måle dem, hva er den mest sannsynlige årsaken til det?ilder skrev:Det er ikke alt vi kan måle.. Men! Det finnes også apperater som vi kan måle slike ting som vi diskuterer her inne.. Som f.eks, poltergeist, spøkelser, ånder, o.s.v.. Det er faktis mulig å måle disse 'energiene'
Så sånn er den saken.
Den dagen du snakker jeg om tror ikke jeg vil komme. Kanskje vi kan finne et fysisk fenomen en dag, som er hva dere tror er ånder, men jeg tror nok heller det har psykiske årsaker.
Hide post links |
Om noen år kommer flere til å åpne opp for dette.. Så ingentlig er umuligilder skrev:Hehe.. Det kan hende at han faktisk aldri får hverken se, høre eller merke noe av disse åndene.. Noen er rett og slett for svake for å se, høre eller merke noe.. Sånn er det bare.
Hide post links |
Hide post links |
Du vet altså ikke hva viten er.ToneG PPV skrev:Jeg kan se og føle ånder, så ja jeg vet det er en realitet *S* Jeg ser dem med åpne øyner..
Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid på å argumetere imot dette... La nå folk som opplever andre ting enn du selv få ha den gleden av å diskutere det uten dine protester.. Det blir så negativt lissom.. Fanatisk..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Du behøver ikke bortforklare dette. Akkurat som Nienna ikke behøver å bortforklare sin uhøflighet rett over her.ilder skrev:BA, jeg mente ingenting vondt ment med det jeg sa "Noen er rett og slett for svake for å se, høre eller merke noe".. Jeg snakket generelt, og ikke bare om deg, og det er jo sant.. Noen er faktisk for "svake" da, for å se, høre eller merke noe.. Det er vel sikkert beskytterne som ikke vil at den personen skal se, høre eller merke noe på grunn av at han/hun kan bli fryktelig redd når han/hun ser, hører eller merker noe..Skjønner hva jeg mener nå ?
Hide post links |
Hide post links |