Samme spørsmål til de som ''ser'' hjelperne sine.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg ser de vandrer rundt oss som mennesker, men litt mere gjennomsiktige.. På dagen ser jeg dem ikke så klart som på kvelden, men jeg ser dem klart og tydelig da også.. Lukker jeg øynene ser jeg dem da også.. Ganske merkeligt egentlig.. Er jeg med et levende mennesker så ser jeg dem også om jeg lukker øynene, men ikke så tydelig som om jeg har øynene åpne. Vanskelig og forklare egentlig..karina skrev:Kan dere være så snill å definere hvordan ''å se'' er for dere? Ser dere døde mennesker som vandrer rundt omkring oss levende, eller bare små skygger? Hva ser dere? Vil gjerne vite alt her
Hide post links |
Hide post links |
Har du noen gang problemer med å se forskjell på døde og levende? På lang avstand liksom? Mulig et teit spørsmål, men jeg har ikke peiling selv.ToneG PPV skrev:Jeg ser de vandrer rundt oss som mennesker, men litt mere gjennomsiktige.. På dagen ser jeg dem ikke så klart som på kvelden, men jeg ser dem klart og tydelig da også.. Lukker jeg øynene ser jeg dem da også.. Ganske merkeligt egentlig.. Er jeg med et levende mennesker så ser jeg dem også om jeg lukker øynene, men ikke så tydelig som om jeg har øynene åpne. Vanskelig og forklare egentlig..karina skrev:Kan dere være så snill å definere hvordan ''å se'' er for dere? Ser dere døde mennesker som vandrer rundt omkring oss levende, eller bare små skygger? Hva ser dere? Vil gjerne vite alt her
Men siden du lurer så fikk du svar *smiler*
Hide post links |
Jeg ser forskjell ja, ikke noe problem det.. De er så gjennomsiktige i mine øyne at jeg kan umulig ta feil.. Har skjedd noen ganger at jeg har skvetti litt når jeg ser dem i sidesynet da..Har du noen gang problemer med å se forskjell på døde og levende? På lang avstand liksom? Mulig et teit spørsmål, men jeg har ikke peiling selv.
Er det mange fortapte sjeler rundt omkring? Pleier du å gå rundt dem eller rett gjennom hvis det funker? Mange rare spørsmål her, håper det er iorden
Hide post links |
De passer seg ja? Så de ser deg også liksom? Vet de at du ser dem i motsetning til de fleste andre levende mennesker? Men for å komme med det teiteste spørsmålet hittilToneG PPV skrev:Jeg ser forskjell ja, ikke noe problem det.. De er så gjennomsiktige i mine øyne at jeg kan umulig ta feil.. Har skjedd noen ganger at jeg har skvetti litt når jeg ser dem i sidesynet da..Har du noen gang problemer med å se forskjell på døde og levende? På lang avstand liksom? Mulig et teit spørsmål, men jeg har ikke peiling selv.
Er det mange fortapte sjeler rundt omkring? Pleier du å gå rundt dem eller rett gjennom hvis det funker? Mange rare spørsmål her, håper det er iorden
Ja, det er ganske mange fortapte sjeler.. De er overalt egentlig..
Virker nesten som om de lever livet fortsatt..
*smiler* Jeg går ikke rett på dem, men de passer seg som oftest.. Mulig jeg har gått på dem uten å vært oppmerksom på det. Prøver å ta på meg skylapper.. På dagtid går det greit å ignorere dem egentlig.. Da er de ikke fullt så synlige for meg.. Syns ikke det var så teite spørsmål jeg da..
Hadde syns svaret mitt var teit hadde jeg ikke sett det jeg gjør *ler*
Hide post links |
Hide post links |