Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Aerius, jeg tror vi kan ha lignende karmalekser
Tillit til Universet er min....har nok kanskje kommet litt lenger enn deg nå, men jeg er fortsatt veldig frustrert til tider. Da tenker jeg veldig fort negativt og fordømmer alt og alle...alle er dumme når jeg er sur!
Men siden jeg skriver at jeg har kommet litt lenger, er det faktisk fordi jeg også føler den energien/kjærligheten som AltErNå beskriver når jeg har det tyngst. Dette hjelper meg til å forstå at, om ikke det er noe Gud eller hjelpere bak, så bor det ihvertfall noe i meg som kan greie å overvinne usikkerheten. Det gjelder bare å finne tilliten til denne kraften....
P.s. har du prøvd pendelen?
Etterhvert som du bruker den, vil du kjenne energien i hånden som holder pendelen.
Antall ord: 138
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
anniren skrev:
Bruksanvisningen ligger under kategori Energier.. og finner du fortsatt ikke ut av deg så har du pm navnet mitt så skal jeg forklare deg.. prøve i hvertfall.. men jeg har skrevet om det her inne før
Og enda har ikke noen kommet til meg og sagt at de ikke får det til etter jeg har forklart de det..
Jeg vil også vite, he-he. Ble veldig nysgjerrig jeg nå. Hvordan bruker du energier til å kommuniserer med? Legge ut bruksanvisningen igjen, please?
anniren skrev:
Bruksanvisningen ligger under kategori Energier.. og finner du fortsatt ikke ut av deg så har du pm navnet mitt så skal jeg forklare deg.. prøve i hvertfall.. men jeg har skrevet om det her inne før
Og enda har ikke noen kommet til meg og sagt at de ikke får det til etter jeg har forklart de det..
Jeg vil også vite, he-he. Ble veldig nysgjerrig jeg nå. Hvordan bruker du energier til å kommuniserer med? Legge ut bruksanvisningen igjen, please?
Vilya
Ja jeg skal gjøre det når jeg får tid.. Lær deg energiballer så kan du det du skal..
Aerius skrev:Gud har forsømt meg, så jeg gidder ikke å bruke no tid på den/de der.
Har egentlig gitt opp det meste paranormale ting jeg da, gidder ikke sende brev til mottager som ikke gidder å svare meg.
Men bra du fant indre ro da!
*noen kommer sikkert til å flamme meg for denne*
De svarer deg, men du ser ikke svarene. Å utvikle seg åndelig er ikke og se ånder og demoner. Åndelig utviklig er en laaaaaaaaang mental prosess som kan resultere i visse evner. Det finnes ingen knusende argumenter for at det finnes ånder. Man kan ikke lese mange bøker å finne svar på sine spørsmål. Man må erfare. Og erfaring skjer bare når man tror. For å tro må man være positiv. For å være positiv må man være i balanse. For å være i balanse må man kjenne seg sjøl. For å kjenne seg skjøl må man gå inn i seg sjøl. For å gå inn i seg sjøl må man lytte. Derfor er meditasjon viktig. Men det er bare en brikke av mange, men en helt essensiel brikke. Kjenn deg sjøl og elsk deg sjøl.