hellyjelly skrev:Hei! jeg bor i et passe gammelt hus på skedsmokorset. Det har bodd flere personer her, men vet ikke om noen dødsfall har skjedd her i huset
Har bodd her siden jeg var 1 eller 2 år, og opp gjennom åra har dt skjedd uforklarige og spooky ting her....
Søsteren min ( var da 17 år ca) var barnevakt for meg (4år ca), jeg lå og sov og søsteren min satt nede i sofaen, hun har senere fortalt meg at hun sa en køl-svart skikkelse løpe opp trappen. Og da gikk hun opp for å se, da lå jeg i senga og sov bare... Dette er en ting som har hendt, søsteren min husker fremdeles denne episoden!
Da jeg var liten hadde jeg, som de fleste unger, DUPLO
Og om natta så hørte mamma at noen romstrerte fælt i duplokassa, dette skjedde flere ganger, det var ikke jeg som lekte duplo pånatta, fordi jeg sov hos mamma og pappa nesten vær natt!
Så er det mine egne opplevelser:
Jeg skulle sove, så jeg lå på ryggen i sengen min, helt plutselig kjente jeg en finger prikke meg HARDT i ryggen, ble så utrolig superduperredd at jeg trodde jeg skulle dø
Og så da jeg var litt eldre, satt jeg i tredje etg. og der er det et ganske stort kott, siden at det egentlig er et loft. For å være presis så satt jeg og lekte med barbie

Så hørte jeg bankelyder på den lille døra til kottet, akkurat som om en banka med knokkelen til en finger, skjønner?

Jeg var livredd, fordi da var jeg så liten, men husker fremdeles dette....
Har også hendt at døren i tredje etg. har rørt på seg når ingen vinduer eller dører har stått åpne, dette er også litt ekkelt...
Mendet mest ekle som har hendt er dette!!!!!!!!! Jeg satt på en stol inntil en hylle, på hylle var høytalerne til sterioanlegget mitt.. Så helt helt plutselig så jeg noe stort svart nesten falle ned på meg! jeg reagerte fort fordi jeg trodde det var høytalerne som falt ned på meg, men det var det ikke...

hva kan dette ha vært da??? dette var så himla ekkelt..
Orker ikke å fortelle hva mer som har skjedd, dere orker kanskje ikke å lese alt heller

men si ifra hvis duvil vite mer assa