Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
hei så kuult! Jeg har også veldig lyst! Har lest mye om det, men skjønte det sånn at kursene var veldig dyre! Ikke noe for en fattig student.....Lykke til!!!!
Til sus: Det finnes mange kurs som har studentpriser. Ta feks Silvametoden og Silva Ultramind(fikk en brosjyre her om dagen) - de har studentpriser, samt ordning for avbetaling... Om du undersøker litt er det flere og flere kursholdere som opererer med dette, nettopp fordi flest mulig skal få mulighet til å bli med. Kanskje kan også kursholdere i Reiki også tilby det samme?
Selv skal jeg ta nettkurs 1 - New Earth Teachers - i disse dager. Kjempespennende og passer fint en slunken lommebok prismessig. Ikke la økonomien bli et hinder for dine ønsker
Med ønske om en vakker og fredfylt dag!
Antall ord: 105
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
Hvis dere har interesse for healing anbefaler jeg dere Reconnective Healing. Dette er mye mer, og du lærer deg å føle healingen som regel første gangen du leser boka. Eller første gangen de aktiverer hendene dine på kurset.
Reconnection.no
Var der og opplevde det. I løpet av en helg, kjente alle 300+ deltagere. Jeg òg, selvom jeg ikke har vært borti alternativt før for noen uker siden
Har mastergrad i Reiji Reiki og tatt diverse andre typer kurs deriblandt SilvaUltramind som jeg også anbefaler sterkt men ingen av kursene kan egentlig sammenliknens syns jeg... de er gode på forskjellig vis... og man lærer noe nytt hver gang... selv om man har hørt en ting mange ganger før så 'pling' så faller plutselig noen biter på plass og man har forstått og lært noe nytt på dette kurset også... sånn er det med det meste her i livet tror jeg... men gled dere