UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ bermuda triangelen
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2005 10:55
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østlandet
Dessuten må jeg legge til at det er hvertfall 20 år det stod at de undersøkelsene var
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Kan det være boken: Bermuda Trekanten-vindu mot universet- av Charles Berlitz som kom ut i 1978 ?Stinemor skrev:nei, det finnes ikke link, for det er en bok som jeg leste for en tid siden. Jeg driver å finner ut hva den heter
Har ikke lest den, men fant den på nettet.
Antall ord: 53
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
Tror dere på det triangelet, for jeg tror at det bare er en myte.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Vet sannelig ikke hva jeg skal tro om dette, at det kan være en myte er et av alternativene.Vermilion Oriol skrev:Tror dere på det triangelet, for jeg tror at det bare er en myte.
Antall ord: 37
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Nei, dete r en bok om tar for seg mange sånne paranormale ting.. Telepati, gjenferd osv. Den er rød uten på, så vidt jeg husker...
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ok, nei når man ikke har boktittelen da blir det litt vanskelig.Stinemor skrev:Nei, dete r en bok om tar for seg mange sånne paranormale ting.. Telepati, gjenferd osv. Den er rød uten på, så vidt jeg husker...
Om du finner den, så gi lyd da..

Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Min første tanke ble at dette er trolig en populær(pseudo)vitenskapelig bok, omtrent som Dänikens bøker.Stinemor skrev:Nei, dete r en bok om tar for seg mange sånne paranormale ting..
Man kan selvfølgelig ikke gjøre en vurdering av boka på så tynt grunnlag, men "mange sånne paranormale ting" ga meg denne tanken.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2005 14:04
- 20
- Lokalisering: Sandnes
Bermuda Triangelen er noe som har fasinert meg helt siden jeg var liten. Vet ikke hvorfor,men det er ett eller annet med dette fenomenet som fanger min interesse.. Skulle gjerne likt og visst hva som egentlig skjer der.. 

Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Aug 2005 20:09
- 19
- Lokalisering: Karmøy\Vedavågen
Ja jeg det har også. Leste i illustrert vitenskap der de hadde en teori der det var en stor gassboble ( metangass ) under berumda da. Og når den sprakk kom det opp gass og boblen drar båten under i mudden på sekunder. Andre teorier er selvklart at det er en Portal til en dimensjon eller noe. Nei jeg er åpen for forslag her !
Antall ord: 64
Jeg tror på det før jeg før jeg ser det !
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 20
- Blitt takket: 6 ganger
Ingenting skjer der._Cathrine_ skrev:Bermuda Triangelen er noe som har fasinert meg helt siden jeg var liten. Vet ikke hvorfor,men det er ett eller annet med dette fenomenet som fanger min interesse.. Skulle gjerne likt og visst hva som egentlig skjer der..
Som jeg skrev lenger oppe, er det bortimot håpløst å få folk til å skjønne at dette er en myte når noen først har påstått at det skjer noe rart der.
Du er åpen for alle de fantastiske påstandene om nye dimensjoner, mystiske gassbobler osv, men ikke for at løgnhistoriene faktisk er påfunn?Zen0x skrev:Ja jeg det har også. Leste i illustrert vitenskap der de hadde en teori der det var en stor gassboble ( metangass ) under berumda da. Og når den sprakk kom det opp gass og boblen drar båten under i mudden på sekunder. Andre teorier er selvklart at det er en Portal til en dimensjon eller noe. Nei jeg er åpen for forslag her !

Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Snakket med min onkel om bermuda triangelet.Han var på laste båt der.Han hadde en opplevelse der om natten da det begynte å smelle i båten. Han trodde skroget holdt på falle fra hverandre. Da han kikket over rekka , så han det lyste under båten.Det ble forklart med at det var havslanger.
Har vondt for å tro at de angriper et stålskrog
Har vondt for å tro at de angriper et stålskrog

Antall ord: 66
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jepp, jeg skal ringe til hun jeg så boka hos en dag 
Interessant det med onkelen på båten da... Jeg vet ikke hva jeg skal tro om Bermudatriangelet, men det er jo merkelig, uansett om det er gassbobler som gjør at båtene forsvinner eller en portal eller hva som helst. Man har vel ikke noe som tyder på hverken det ene eller det andre, og da må man holde alle muligheter åpne
Jeg tror at dete r noe rart med Bermudatriangelet, jeg...

Interessant det med onkelen på båten da... Jeg vet ikke hva jeg skal tro om Bermudatriangelet, men det er jo merkelig, uansett om det er gassbobler som gjør at båtene forsvinner eller en portal eller hva som helst. Man har vel ikke noe som tyder på hverken det ene eller det andre, og da må man holde alle muligheter åpne

Jeg tror at dete r noe rart med Bermudatriangelet, jeg...
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tok denne fra en annen tråd fordi det også står om bermuda-triangelen her, kansje ikke alle ville ha funnet den.
Så her kommer'n: http://home.no.net/mysterie/
Så her kommer'n: http://home.no.net/mysterie/
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Boka jeg snakket om heter Illusttrert vitenskaps store bok om mystikk.
Jeg husket litt feil, i og med at det var en stund siden jeg hadde lest det, flyene som ble funnet var ikke uskadd, men de lå samlet nede på havbunnen.
Dette blir visstnok kalt Deep See-oppdagelsen.
Jeg husket litt feil, i og med at det var en stund siden jeg hadde lest det, flyene som ble funnet var ikke uskadd, men de lå samlet nede på havbunnen.
Dette blir visstnok kalt Deep See-oppdagelsen.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19