UFO, Kornsirkler & fenomenHør på hva Steven Greer forteller i intervjuet..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Re: Hør på hva Steven Greer forteller i intervjuet..

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Kimbara skrev:Greer har også lovet at teknologien for å produsere nullpunktsenergi skulle vises fram for noen år siden - hvilket ikke skjedde.

Mannen har holdt på med lovnader og påstander siden 1997 (såvidt det er meg bekjent), men har aldri kunnet vise noe som helst. Men han tjener gode penger på bla.a. salg av bøker og "UFO-ekskursjoner".

Det jeg er interessert i er hvordan enkelte av dere kan finne denne mannen pålitelig på noen som helst måte?
Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.Men hvis du plukker personen "Greer" ut av dette bildet, sitter du fortsatt igjen med alle de - tilsynelatende - sannferdige vitnene han identifiserte, og de fortjener, etter min mening, å bli tatt alvorlig.En "robust" høring i Kongressen hadde fått det avklart - en gang for alle - om det bare er snakk om "crooks & liars".

Og for the record; Jeg - Cosmic Ejaculator - så faktisk et par "objekter" i løpet av mine tre (3) CSETI ekspedisjoner som virkelig fikk meg til å "lure".Ingen flyvende tallerkener (dessverre), men jeg observerte ved flere anledninger "sprø" lysfenomen med uvanlige bevegelsesmønster.Vet fortsatt ikke hva disse var.

Ett av objektene jeg så ligner veldig på den store orange "ballen" i videoen under;

www.youtube.com/watch?v=XfIefZpVUEo
Antall ord: 230
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Submagi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2009 21:28
16
Kjønn (valgfri): MANN

Innlegg av Submagi »

KB skrev:Vi (meg inkludert) er en del som har prøvd ut CE-5 protokollen, og fått Udentifiserte flygende objekter, til å dukke opp, etter gjennomføring av protokollen
Høres interessant ut KB, men iflg. info du har lagt ut her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 33&t=16625(Se: Alternativ 2: (Anbefales) ser det ut til at man kanskje må dypere enn "alfaniva" for å få et utbytte av disse teknikkene?

Submagi
Cosmic Ejaculator skrev: Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.
Ja dette må man si var sterke karakteristikker C.E,,, kan du utdype dette?

Submagi
Antall ord: 116
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Personlig tror jeg alfa, og dype meditative tilstander holder. Theta som er enda dypere, kan også brukes, dersom en finner theta waves i f.eks hemi sync, eller silva metoden eller mange andre produkter som er opptatt av brainwaves.

Men alfa nivå kan en komme i, med bare å slappe godt av, og fokusere på pusten. Dette er vanlige tilstander en ofte er i.

håper du for det til submagi, lykke til!
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Submagi skrev:
Submagi
Cosmic Ejaculator skrev: Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.
Ja dette må man si var sterke karakteristikker C.E,,, kan du utdype dette?

Submagi
Hvor skal jeg begynne?

Han kan til tider framstå som svært dogmatisk, diktatorisk, og lite mottagelig for konstruktiv kritikk.Jeg sitter også med en følelse av at han noen ganger er villig til å "sminke" sannheten for å få gjennomslag for sin egen veldig snevre agenda.Med andre ord; målet helliger - i hans øyne - midlene.
Antall ord: 99
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Cosmic Ejaculator skrev: Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.Men hvis du plukker personen "Greer" ut av dette bildet, sitter du fortsatt igjen med alle de - tilsynelatende - sannferdige vitnene han identifiserte, og de fortjener, etter min mening, å bli tatt alvorlig.En "robust" høring i Kongressen hadde fått det avklart - en gang for alle - om det bare er snakk om "crooks & liars".
Joda, det er jeg enig i. Men jeg trekker naturlig nok hele prosjektet i tvil når jeg vet hvem som står bak.
En høring kunne vært interessant, men det spørs om det vil ha noe for seg. Hvis (de såkalte) vitnene ikke kan vise til noe mer håndfast enn utsagn står vi jo like langt.
Og for the record; Jeg - Cosmic Ejaculator - så faktisk et par "objekter" i løpet av mine tre (3) CSETI ekspedisjoner som virkelig fikk meg til å "lure".Ingen flyvende tallerkener (dessverre), men jeg observerte ved flere anledninger "sprø" lysfenomen med uvanlige bevegelsesmønster.Vet fortsatt ikke hva disse var.

Ett av objektene jeg så ligner veldig på den store orange "ballen" i videoen under;

Vel, det er jo det store spørsmålet. Merkelige lysfenomener er som oftest vanskelig å avgjøre nøyaktig hva er. Personlig ville jeg vært meget skeptisk til å se på det som noe annet enn nettopp bare noen merkelige lysfenomen uten noen åpenbar forklaring. Samtidig betviler jeg at Greer og hans "medsammensvorne", for å si det på flåsete vis, vet noe mer om dette enn deg og meg.

Hva er dine tanker om det?
Antall ord: 288
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
avva
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jul 2008 20:01
16
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av avva »

Vet ikke om jeg husker helt rett nå, men jeg mener å huske Dr. Greer i et radiointervju sa at han sammen med noen vitner hadde observert en ufo materialisere seg over hodet på dem (15-20 talls vitner), for så å forsvinne ned i ørkengulvet. Videre sier han at de bruker å reise ut i ørkenen med laser for å få oppnå kontakt, de har en fast plass de ferdes til hvert år i November hvor de har hatt close encounters tidligere.

Det jeg lurer på da, er hvorfor i all verden tar han ikke med et kamera for å filme begivenhetene. Ikke at jeg ikke tror på fyren, men jeg synes det kunne vært litt mer "backup" bak historiene som er selvopplevd, som han velger å gå ut med.
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

avva skrev:Vet ikke om jeg husker helt rett nå, men jeg mener å huske Dr. Greer i et radiointervju sa at han sammen med noen vitner hadde observert en ufo materialisere seg over hodet på dem (15-20 talls vitner), for så å forsvinne ned i ørkengulvet. Videre sier han at de bruker å reise ut i ørkenen med laser for å få oppnå kontakt, de har en fast plass de ferdes til hvert år i November hvor de har hatt close encounters tidligere.

Det jeg lurer på da, er hvorfor i all verden tar han ikke med et kamera for å filme begivenhetene. Ikke at jeg ikke tror på fyren, men jeg synes det kunne vært litt mer "backup" bak historiene som er selvopplevd, som han velger å gå ut med.
Du kan jo prøve å spørre ham.

Er det noen her som kjenner til noe kontaktinformasjon?
Antall ord: 145
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Submagi
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Submagi »

Submagi skrev:Som man vet, så har jo Greer kommet med en del påstander opp gjennom, og en av disse var at han satt inne med informasjon (fra høyt hold innen SETI), om at DE hadde oppnådd kontakt med E.T's... (tror det var på Coast 2 Coast, jeg hørte dette?) har aldri hørt at S.G har tilbakevist dette noen gang i ettertid... Noen som vet noe om dette?

Submagi
Den saken jeg sikter til er fra sommeren 2006 (hmmm, hvor tiden flyr): SETI Makes Alien Contact?
According to Dr. Steven Greer, yes, SETI has received multiple extraterrestrial signals. This news he says, is confirmed by senior employees within the SETI program.

This is what Greer had to say at a recent Exopolitics Conference:

"We have confirmation - and I'm not going to give the name yet because we are trying to coax this guy out of the closet - but one of the senior people in the SETI project, which is the Carl Sagan Search for Extraterrestrial project, has confirmed to the Disclosure Project that they have received multiple extraterrestrial signals," Greer said.

Les hele artikkelen her (med video): http://www.alienvideo.net/0702/seti-mak ... ontact.php

Disse påstandene ble senere tilbakevist av en representant fra SETI i programmet Coast to Coast:
In response to Dr. Steven Greer's claim that SETI has made alien contact & has subsequently done a cover-up of this extraterrestrial activity - SETI's own Seth Shostak went on Coast to Coast last night to harshly refute these claims.

"It's just a bit Silly George" Seth said, "Steven Greer apparently doesn't know much about SETI"

Les hele responsen fra SETI her: http://www.alienvideo.net/0702/seti-mak ... update.php

Kan det være noe i dette, at Greer faktisk har fått info fra høyere hold i SETI, om at de har oppnådd kontakt med ET's? Greer har ihvertfal (så hvidt jeg vet) aldri tilbakevist disse påstandene!?... Noen som vet noe mer om denne saken?

Submagi
Antall ord: 345
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Submagi skrev: Kan det være noe i dette, at Greer faktisk har fått info fra høyere hold i SETI, om at de har oppnådd kontakt med ET's? Greer har ihvertfal (så hvidt jeg vet) aldri tilbakevist disse påstandene!?... Noen som vet noe mer om denne saken?

Submagi
Man kan jo spørre seg; hvorfor velger Greer å gå ut med disse opplysningene om han ikke kan bevise det? Jeg syns det lukter forsøk på å skape mer interesse rundt prosjektet han har gående (for ikke å snakke om salg av bøker og ekskursjoner). Det er en enkel måte å skape kontrovers på, og dét mener jeg er en viktig ting å ta i betraktning her.

Det er vanskelig å få noe mer info om dette, da det er et klassisk tilfelle av ord mot ord. Greer påstår, og SETI avviser. Det blir som vanlig opp til leseren å avgjøre hva han/hun vil tro, og slikt kan brukes som markedsstrategi - spesielt innenfor slike spesielle områder.

For alt jeg vet kan Greer ha rett, men isåfall velger han en merkelig måte å formidle det på.
Antall ord: 193
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Kimbara skrev:
Cosmic Ejaculator skrev: Som sagt, er det flere trekk i Greer's personlighet jeg finner urovekkende og stiller store spørsmålstegn ved hans dømmekraft.Men hvis du plukker personen "Greer" ut av dette bildet, sitter du fortsatt igjen med alle de - tilsynelatende - sannferdige vitnene han identifiserte, og de fortjener, etter min mening, å bli tatt alvorlig.En "robust" høring i Kongressen hadde fått det avklart - en gang for alle - om det bare er snakk om "crooks & liars".
Joda, det er jeg enig i. Men jeg trekker naturlig nok hele prosjektet i tvil når jeg vet hvem som står bak.
En høring kunne vært interessant, men det spørs om det vil ha noe for seg. Hvis (de såkalte) vitnene ikke kan vise til noe mer håndfast enn utsagn står vi jo like langt.

Vel, det er jo det store spørsmålet. Merkelige lysfenomener er som oftest vanskelig å avgjøre nøyaktig hva er. Personlig ville jeg vært meget skeptisk til å se på det som noe annet enn nettopp bare noen merkelige lysfenomen uten noen åpenbar forklaring. Samtidig betviler jeg at Greer og hans "medsammensvorne", for å si det på flåsete vis, vet noe mer om dette enn deg og meg.

Hva er dine tanker om det?
Målet med en høring er å få nedgradert alle filer knyttet til UFO fenomenet, inkludert de som er på graderingsnivå "Top Secret". Mange av de beste UFO dokumentene vi har ble frigjort under Carter administrasjonen på 70-tallet - men det er bare et fåtall av disse som har en høyere klassifisering enn "Confidential" eller "Secret". Vi vet at UFO fenomenet ble regnet som "Top Secret" så tidlig som 1949, så hvor er disse filene? Gimmie, gimmie!!

Ang. mine "UFO" observasjoner:
Jeg er helt enig, og jeg kommer heller ikke med noen definitive konklusjoner om hva disse lysfenomenene var - annet enn svært rare lys. To av dem så ut til å "implodere"...ett rosa og ett orange...

Nope, tror ikke Greer VET noe mer om dette enn deg og meg - vel, ihvertfall meg...hehe..
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 02 Feb 2009 01:12, redigert 5 ganger totalt. Antall ord: 426

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

avva skrev:Vet ikke om jeg husker helt rett nå, men jeg mener å huske Dr. Greer i et radiointervju sa at han sammen med noen vitner hadde observert en ufo materialisere seg over hodet på dem (15-20 talls vitner), for så å forsvinne ned i ørkengulvet.
Jeg kjenner faktisk et par av de påståtte vitnene til denne "UFOen". Ifølge dem, skjedde det i Joshua Tree National Park (California) i 1996. Slik det har blitt beskrevet for meg, var det et lysegrønt, "disk formet" objekt, som "falt" med en enorm hastighet rett ned i ørkenbunnen.
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 02 Feb 2009 01:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Submagi
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Submagi »

Kimbara skrev:Man kan jo spørre seg; hvorfor velger Greer å gå ut med disse opplysningene om han ikke kan bevise det? Jeg syns det lukter forsøk på å skape mer interesse rundt prosjektet han har gående (for ikke å snakke om salg av bøker og ekskursjoner). Det er en enkel måte å skape kontrovers på, og dét mener jeg er en viktig ting å ta i betraktning her.
Men har litt vanskelig for å forstå da, hvorfor han bruker SETI for å fremme sin "sak"? Man vet jo hvilken posisjon SETI har i vanlige folks bevisthet, som de "seriøse" forskerne som leter etter liv i universet med sine radioteleskop, og dette har jo opp gjennom årene blitt innprentet i folks bevisthet som den eneste riktige måten for å lete etter annet intelligent liv. (og man må heller ikke glemme at SETI en gang i tiden ble sponset av US Gov.) Så man må da spørre seg om hvor lurt det da er av Greer å bruke (denne løgnen -mot SETI) for å fremme sin sak... Det blir vell da litt som å banne i kirka, eller kalle Jesus for en løgner! :mozilla_smile:

Submagi
Sist redigert av Submagi på 05 Feb 2009 08:39, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
avva
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jul 2008 20:01
16
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av avva »

Cosmic Ejaculator skrev:
avva skrev:Vet ikke om jeg husker helt rett nå, men jeg mener å huske Dr. Greer i et radiointervju sa at han sammen med noen vitner hadde observert en ufo materialisere seg over hodet på dem (15-20 talls vitner), for så å forsvinne ned i ørkengulvet.
Jeg kjenner faktisk et par av de påståtte vitnene til denne "UFOen". Ifølge dem, skjedde det i Joshua Tree National Park (California) i 1996. Slik det har blitt beskrevet for meg, var det et lysegrønt, "disk formet" objekt, som "falt" med en enorm hastighet rett ned i ørkenbunnen.
Hadde en mistanke om at du visste noe om dette også!

Slik jeg har forstått det, reiser de årlig eller annenhvert år ut i Arizona ørkenen på et bestemt sted med svære lasere og kommuniserer med ufoer. Måtte vært morsomt å vært med på! Forøvrig sier Dr. Greer han hadde sin første ufo observasjon som 8-9 åring, det vekket den glødende interessen i ham.

Jeg skulle gjerne hatt en slik monster laser, de er visst veldig "hype" på lasere disse ufo'ene!??
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links