Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterModer jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

Jeg lurer mest på om man egentlig kan noe annet enn å lytte til seg selv, jeg.
Ingen lytter jo til hverandre engang, så akkurat det du sier om svulstige ord, så føler jeg at det blir både svulstig og selvforherligende det å tro man kan snakke og lytte til "Moder Jord".

Så langt tyder det ikke på at noen som helst gjør det fordi alle har det travelt opptatt med å distrahere seg selv og løpe fort gjennom livet og pløye ned alt de kan i egeninteresse.
Antall ord: 90
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Svartepus »

Ja jeg pleier ikke å bruke ordene "å snakke og lytte til moder jord", men i denne tråden ble det liksom lagt opp til det. Og så er det noe med å snakke så folk forstår det, og her så jeg nødvendigheten av å bruke svulstige ord for å gjøre meg forstått.

Egentlig så mener jeg at man skal følge Kardemommeloven. Selv om jorden ikke blir noen stjerne i 2013. Hvorfor trenger man en grunn til å oppføre seg pent mot hverandre? Vi vet jo aldri når jordkloden ryker, vi blir tatt av aliens eller vinden eller noe, eller kanskje vi bare dør ut i all stillhet uten å bli savnet. Derfor er det viktig å oppføre oss sånn høvelig pent mens vi har sjansen.
Antall ord: 129
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

Det er som med Earth Hour:

Skru av lyset en time - redd verden.
Etterpå kan du sløse, fråtse og støtte dine favorittpolitikere i å drepe uskyldige mennesker i krig, la de store oljegigantene ødelegge naturen og kjøpe mer emballasje med litt hurtigmat igjen.

Tror det går mot siste time for oss, jeg. Så jeg tar disse "jorden blir til stjerne", "Elenin knuser oss", "Nibiru spiser oss til frokost i 2012", og alle disse andre "truslene" som metaforer.
Alt peker i samme retning: noen er så oppgitt over oss som mennesker at de ønsker at vi alle dør for at jorden skal kunne bestå. Vi dreper hverandre og dreper oss selv, sakte men sikkert er det det vi gjør. Samtidig gjør vi skade på naturen rundt oss, og selv om vi på mange måter har gjort ugjenopprettelige(?) skader, så er vi bare mennesker som har utviklet oss til dette.

Ingen av oss kan alene stå ansvarlige for at det har gått den veien det har gått.
Det har alltid vært et kollektivt ansvar; å tenke bredere. Men vi fortsetter å tenke mer og mer selvsentrert, og da går det mot helvete i rekordfart. Jeg er ikke lengre bekymret.
Jeg har begynt å nesten hate mennesker, noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre.
Har rett og slett gitt menneskeheten opp, og selv individene som en gang var noe jeg syntes det var potensiale i... det hele går bare i oppløsning... ingen er til å stole på lengre, de aller fleste er selvopptatte, de aller fleste er passive, og når fåtallet er gode så er det ikke lengre håp å finne.

Jeg tror ikke noen ønsker å lytte eller snakke med jorda. En gjeng med egoister.
Når det fantes håp så ble folk provoserte av å bli rakket ned på og dratt under samme kam også; nå fins det knapt en nerve med verdighet igjen, så ingen bryr seg heller. Ydmykelse er hverdagslig, alle tabuer er brutt, og så får folk bare lire ifra seg de mest flyktige ting om annunaki og reptiler og forvandling av planeter til stjerner og gudene vet hva.

Hva slags rolle spiller det, egentlig? Ingen ting. Ikke en jævla dritt betyr det.
Det finnes ingen god fremtid, og det er for sent å snu. Noen finner det nok for godt å derfor bare tute og kjøre i vei videre med destruktiv atferd. Selv har jeg følt jeg har kjempet lenge nok uten at jeg ser noen resultater. Vel, jeg har vel ikke gjort noe aktivt selv heller, for det jeg har gjort er bare å snakke og skrive, og intensjonene har vært gode, men kanskje jeg aldri har praktisert og realisert disse tankene nok til at de kan konverteres til handlinger - så alt jeg har gjort er forsåvidt også bare forgjeves. Og nå sitter jeg her og rakker ned på hele menneskerasen, bare fordi jeg kan. Jeg er en del av den jeg også, og jeg har aldri ment jeg er noe bedre. Jeg ser oss nemlig som en helhet, som en kollektiv masse, som en samlet enhet - som brødre og søstre. "Barn av regnbuen", som Lillebjørn sa. Alt det der som vi lærte da det fremdeles var tid til å snu.

Forskere sier menneskeheten har maksimum 100 år igjen før den er utryddet.
Det er anerkjent forskning.

Personlig synes jeg det er forferdelig trist. Ikke fordi jeg er her om 100 år selv, men fordi jeg faktisk bryr meg om liv. Fordi jeg verdsetter liv. Fordi jeg har et liv selv. Jeg elsket en gang å leve, jeg syntes det var fint å kjenne på alt det livet hadde å by på. Nå ser jeg egentlig bare mørkt på det meste. Jeg får ikke kontakt med folk. Alt er bare flakkende blikk, omstreifende sjeler som har det travelt med å kjøpe noe og dø. Det hadde kanskje vært en redning å flytte langt vekk fra alt denne driten - men hva annet hadde det vært, mer enn en blott liten egoistisk handling det også? Forlate stedet, som om ett menneske blant cirka 7 milliarder andre hadde utgjort noen rolle. Det er så mange mennesker nå, alle går på autopilot, snakker samme språk, gjentar hverandre, sprer ryktene videre, og bryr seg ikke særlig om noe annet enn status og sladder og spekulasjoner. Jeg er mett på det og har det liggende fast i halsen nå. Det er årevis av gammelt oppgulp som bare presser seg stadig mer frem, og når det først kommer ut så er det vel til syvende og sist bare mitt eget oppkast. Jeg hadde aldri trengt å spise denne fordervede grøten av massementalitet anno 2000-tallet. Vi er allerede i 2011 og det nytelsessyke samfunnet som aldri får nok blir bare verre og verre. "Få sin bit av kaka", grådigheten seirer, og "jorda" (les: menneskene) går stadig nærmere målet, som tydelig er sin egen undergang.

Tampen brenner.
Hva skal vi gjøre disse siste dagene, månedene, årene, tiårene?
Skal vi sitte og bekymre oss og vente utålmodig på at det faktisk går adundas med oss?

Hva er favorittscenariet?
Atomkrig? Pandemi? Supervirus? Etnisk rensning? 3. verdenskrig?

Eller skal vi ta til fornuften og følelsene? Tenke med hjertet og hodet for en gangs skyld?
Er det ikke på høy tid at mennesker lærer å verdsette livet på ny?
"Et menneskeliv er ikke verdt så mye lengre" er en setning jeg har hørt andre si fra tid til annen. Visst faen er det det! Det har alltid vært verdt like mye. Fordi om vi er flere, så er vi fremdeles mennesker, og vi er i samme båt. Vi kommer fra samme sted, og vi skal alle samme vei.

Hva er galt med mennesker som går og venter på sin egen og andres undergang?
Slik som at jeg har gitt helt opp, noe som også er ganske patetisk og tragisk, men likevel en reaksjon som i mine selvrettferdigende øyne (eller håpløshet, rettere sagt) er ganske i tråd med hva jeg opplever. Hvorfor forandrer mennesker seg til det verre? Hvorfor korrumperer de? Hvorfor går de fra å være kjærlige vesener som liker å utforske og være nysgjerrige, til å bli kyniske, følelseskalde og selvopptatte? Hvorfor skjer dette med samtlige mennesker bare du gir dem nok tid?

Jeg er nok selv problemet, som vanlig. Men jeg har da iallefall lyttet og vært her, men jeg hørte aldri noe annet enn et ensomt ekko. Og jorda består enda, og samme faen for meg om den vil gjøre det eller ikke hvis det fortsetter slik som dette. Hvorfor kan ikke jeg være ego nok til å drite i fremtiden? Jeg har jo ikke barn, og mange av småbarnsforeldre jeg kjenner bryr seg ikke om barna heller. De vil helst ut og drikke det hele vekk. Glemme seg vekk og løpe fra seg selv og alt ansvar. Men helt ærlig og oppriktig, så mener jeg det ikke sånn. Jeg blir bare oppgitt.

Hva med de fremtidige generasjonene?
Hva med å faktisk gjøre noe for fremtiden? Ta et tak, ta et oppgjør med alle de tingene som er feil istedenfor å la de flyte og rote det enda mer til... hvorfor skjer det så lite?
Hvorfor er alle så passive, så likegyldige, og så opptatte med å være grådigst mulig, mest opptatt av status og fore egoet til tusen? Hvorfor skjer krig? Hvorfor skjer dyreplageri? Hvorfor skjer mobbing? Hvorfor skjer sult? Hvorfor skjer all denne elendigheten?

Er det virkelig ikke mennesker igjen her som ønsker å gjøre noe godt?
VI har muligheten til det, mens andre mennesker i såkalte utviklingsland blir bare holdt nede og vi deler aldri mulighetene med dem. VI har muligheten til å gjøre noe bra, men vi gjør alltid det motsatte. VI ødelegger enda mer. Hvorfor?

Det er et enkelt spørsmål med et enkelt svar:
Vi er selvdestruktive og vi hater å måtte ta et oppgjør med oss selv. Vi hater å komme for nær sannheten, vi elsker fasadene, og vi vil helst bare leve i en flyktig drømmeverden der alt er glitter og stas. Vi er blitt påprakket holdningene, men vi har tatt imot med åpne armer.
Vi er offere for vår egen svake, i noen tilfeller, komplett manglende dømmekraft.
Vi tenker på det midlertidige fordi vi er indoktrinerte med at livet ikke varer evig og at det handler om deg, deg, deg, deg, deg. Vi tenker ikke langsiktig. Vi sløser og fråtser og tenker ikke på kommende generasjoner. Vi bryr oss ikke om oss selv, men vi lever med illusjonen om at vi selv er unike og at fremtidens barn ikke er det. Vi tror vi alle er separert fra hverandre, selv om det bare er det fysiske vi snakker om. Vi tror det går an å adskille sex fra kjærlighet, og tør ikke anerkjenne at intimitet nettopp er en form for kjærlighet i absolutt alle tilfeller. Vi tror vi kan leve lykkelig ved å finne oss til rette med vår egen lille flekk. Vi tror ikke på fellesskap, og vi tror at fellesskap er noe eksternt vi kan ty til når vi har behov for sosialt samvær.

Vi arbeider alle i hver vår retning, og dermed river vi jorden i stykker i hver sin retning.
Antall ord: 1598
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av nightshadow »

Ludoburgero....

Dette var helt sinnsykt negativt... men jeg kunne virkelig ikke ha sagt det bedre selv! helt enig med deg.... :( men jeg tror at etter TV, internett osv er kommet, hører vi for det meste kun negative ting i media.... og ifra politikken.... terror, drap, mishandling av dyr/mennesker, tyveri, voldtekter osv, så folk har blitt redde for å åpne seg mot fremmede. og derfor tenker vi mere kun på oss selv og våres nærmeste, fordi alle de andre er FARLIGE, man må ignorere de for alt det er verdt..... usj...

og jeg liker virkelig ikke earth-hour! kan dem ikke hvertfall ha det når det er sånn nogenlunde lyst ute? hadde ikke fått med meg at det skulle være earth-hour for noen år tilbake, og skulle hjem. var bekmørkt og dritskummelt, fordi det er ganske mye kriminalitet der hvor jeg bodde før. de setter folks sikkerhet på spill for en dårlig ide om at "nå må vi være snilla mot jorda dere i en times tid" :mozilla_undecided:

Hva er favorittscenariet? spør du:
jeg hadde håpet på zombie-outbreak! :badgrin: men det er kanskje litt formye ønsketenking....??
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

nightshadow skrev:Ludoburgero....

Dette var helt sinnsykt negativt... men jeg kunne virkelig ikke ha sagt det bedre selv! helt enig med deg.... :( men jeg tror at etter TV, internett osv er kommet, hører vi for det meste kun negative ting i media.... og ifra politikken.... terror, drap, mishandling av dyr/mennesker, tyveri, voldtekter osv, så folk har blitt redde for å åpne seg mot fremmede. og derfor tenker vi mere kun på oss selv og våres nærmeste, fordi alle de andre er FARLIGE, man må ignorere de for alt det er verdt..... usj...
Jo, men det gjør virkelig noe med den kollektive bevisstheten å gjentatte ganger få banket inn i hodet - hver dag til hver time av døgnet - at verden er et elendig sted. Så elendig som massemediene beskriver det. Vi lever opp til disse forventningene og den kritiske sansen blir mer og mer svekket, om ikke helt ødelagt, av at alle disse naivt fremstilte sakene ikke får den dybden de faktisk har. Når alt er så grunt vil til slutt selv den minste innvending virker ut som fantastisk god innsikt.

Spør du meg er det forsåvidt en bra ting å tenke mest på seg selv og sine nærmeste.
Ikke minst er det der man kan gjøre mest, og alt vil få ringvirkninger uansett.
Det er likevel liten vits i å frykte det ukjente og gå rundt og føle at det finnes trusler der ute. Det tjener ingen hensikt til noen andre enn de som vil ha kontroll over befolkningen.
og jeg liker virkelig ikke earth-hour! kan dem ikke hvertfall ha det når det er sånn nogenlunde lyst ute? hadde ikke fått med meg at det skulle være earth-hour for noen år tilbake, og skulle hjem. var bekmørkt og dritskummelt, fordi det er ganske mye kriminalitet der hvor jeg bodde før. de setter folks sikkerhet på spill for en dårlig ide om at "nå må vi være snilla mot jorda dere i en times tid" :mozilla_undecided:
Earth Hour er definitivt noe av det mest latterlige og hykleriske konseptet som noen gang er gjort i menneskenes selvrettferdigende ånd, og ikke minst er hele konseptet bare en stor sluk for flokkmentalitet å renne ned i. En kan kverulere så mye en vil, men sånne tiltake er hundre prosent poengløse - igjen - til noe annet enn å la massene villig styres av de som har kontrollen. Tenk bare på alle disse miljøtiltakene - dét er big business, det! - i hele "den globale oppvarmingens" unnskyldning. Klimakvoter og alt det andre svadaet. Miljøavgifter her og der.

Se hvordan hyklerne også setter tilnavnet Miljø på ting for at det skal virke bedre.
Hva med miljøammunisjon?
Hva er favorittscenariet? spør du:
jeg hadde håpet på zombie-outbreak! :badgrin: men det er kanskje litt formye ønsketenking....??
Jeg ønsker ingenting lengre. Jeg er helt platt og tom inni meg.

Det jeg skriver er helt sikkert kjempenegativt, men det er min reaksjon på det jeg opplever og ser rundt meg. Føler jeg mister absolutt alt som en gang var, selv om det også er Gaia/Moder Jord eller hva enn andre vil finne på å kalle det. Når alt kommer til alt så kan vi alle sammen kjenne det på vår egen kropp at noe er galt, og hvis det går an å lytte til Moder Jord, så tror jeg ikke man kan høre noe annet enn eviglange skrik av pinsel og smerte.

Ofte projiserer vi våre egne tanker over til noe mye større.

Hvis denne George Kavassilas mener han har snakket med aliens og jorda, så kan jeg ikke påstå noe annet med sikkerhet, men jeg vil likevel foreslå at han alternativt egentlig snakker om sine egne tanker rundt ting, men at han har laget et konsept utav det som han formidler i overført betydning.

Jeg synes det er greit å kalle en spade for en spade. Noen ganger er man bekymret, og så skylder man det på politikerne, jødene, pakkisene, negrene, muslimene, de eldre, sosialistene, samfunnet, systemet, purken, andre venner, foreldrene våre, oppveksten, familien, jorda, sola, månen og hva enn som måtte passe best. Fellesnevneren her er at alt dette peker på at et menneske føler avmakt og finner forklaringer i et større bilde. Slik som med mange konspirasjonsteorier også. Dermed ikke sagt at den som sier dette har hele ansvaret selv, det ville vært enda mer latterlig å påstå, men alle mennesker søker noe større og søker å forstå en ting i et større bilde. En bør ikke være for snar med å legge puslespillbrikkene sammen, selv om mange av de kan ligge på rett plass.

Det jeg altså vil si er at vi alle har et ansvar å ta selv for at det skal gå bra.
Som jeg sa med å bry seg om sine nærmeste, så vil det være den tingen man faktisk kan gjøre noe med, og når man starter slik så kan dine holdninger smitte over på andre.

Vi kunne gjort noe for lenge siden, men jeg tror vi har gjort ugjenopprettelig skade nå.
Uansett så kan vi likevel ha det fint så godt vi kan de siste årene (eller tiårene) vi lever her...
og hvem vet, kanskje vi finner ut mirakler sammen som kan sikre oss en fremtid likevel?
Antall ord: 907
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av NightHawk »

Ikke for å kverulere, men en planet kan aldri bli en stjerne!
Antall ord: 11
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Ludoburgero ,-
Du er gjennomtenkt og har en unik evne til å sette ord på de tankene og følelsene du har. Det er interessant å lese og jeg kjenner meg igjen i følelsen av å ha mistet troen på mennesket og en fremtid. De spørsmålene du stiller er spørsmål jeg selv går å grubler på.
Hvor begynte det å gå galt ?
Våre besteforeldre – oldeforeldre hadde lite, men var takknemlig for det de hadde. Lønna strakk ikke til og det å kjøpe seg noe nytt var et prosjekt over tid. Man arbeidet hardt for pengene og følte glede over å kunne putte noen mynter på spareglasset fordi det var en utfordring å få noe til overs.
Man tok ofte den jobben som var tilgjengelig og jobbet hardt. Barna arvet klær nedover i ungeflokken og hadde ikke all verdens kjøpte leker, men brukte egen kreativitet til å lage ting å leke med.
Men så kom økonomisk vekst og ”realiser deg selv” bølgen på 70 og 80 tallet. Dette var både nødvendig og bra, for all del, men jeg tror vi mistet noe viktig i denne perioden.
Vi er blitt rike og vi forlanger mer. Vi vil ha det behagelig og bedagelig. Jeg også.
Vi vil jobbe mindre, ha mer ferie og likevel tjene mer. Jakten på materiell luksus er stor og de fleste vil gjerne ha nye og fine ting rundt seg. Vi vil feriere, ta spa og dyrke fritid med våre nærmeste. Men vi vil ikke ofre noe.
Alle er enige i at det er viktig å tenke på miljøet og redde verden og vi applauderer hvis en stor bedrift reduserer utslippene sine, men når det blir snakk om at vi bør la bilen stå og heller bruke beina, så stilner applausen.
Jeg tror heller ikke at vi greier å snu nå. Men vi kan, som du sier, gjøre vårt for at den fremtiden vi har blir best mulig.

Om jorda blir en stjerne og Niberuanere kommer og henter oss eller hva som skjer, er ikke godt å si, men jeg tror noe er i emming
Antall ord: 354
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Jeg var jo å hørte på George Kavassilias i Gøteborg den 3 juni nå. Ble litt skuffet, for de som hadde leid lokaler hadde bare leid i 3 timer. I 2 timer fikk George fortelle sitt, og etter dette var det 1 time med spørsmål. På meg virket det som om alle spørsmål som kom var dårlig gjennomtenkt og lite utfordrende, og var kun utifra det han allerede hadde sagt. Jeg syntes folk, som meg, skulle ha forberedt seg litt, sett noen YouTube-filmer med ham. Jeg hadde 8 gode spørsmål, og fikk ikke stillt ett av dem engang. Jaja... det var vel meningen at jeg ikke skulle få vite da... Så... Dere lærer mer av å se ham på YouTube folkens.

George Kavassilias sier at noe kommer til å skje allerede nå i 2011. For "de" som kommer er avhengig av at vi vil at de skal komme. På en eller annen måte skal menneskene på jorden få en beskjed om at vi ikke er alene i dette univers. Enten skal en eller to UFOer vise seg, eller så skal menneskene gjøre en eller annen stor oppdagelse som vekker oss til å forstå at det er andre der ute i dette universet.

George Kavassilias sa også noe annet på dette seminaret i Gøteborg. Han mener at Moder Jord kommer til å åpne sine portaler for oss allerede i 2011. Og disse portalene skal lukkes 21 desember 2012, da Moder Jord begynner sinn oppretting av aksene.

George Kavassilias sier at vi skal nå eksamineres, og vi har 4 valg:

1. Vi kan bli med "de" til nye planeter, muligens Mars. Han mener at det allerede bor ca.1 mill mennesker fra Joden der allerede, faktisk. Jorden har en type frekvens/vibrasjon, og Mars har en lignende vibrasjon. Så vi kan leve på Mars om vi blir avklimatisert over tid. Han har også sagt at mennesker kan ikke bli fraktet ut av denne galaksen. Det er nesten helt umulig p.g.a. vibrasjoner/frekvenser. Georgre K. tror at omkring 3 milliarder blir med. "De" vil ønske å ta med så mange som mulig av oss til Mars(?) for de er avhengig av at vi tilber dem. Det er visst nok som et "narkotikum" form dem. De må bare ha det. Så de kommer til å gjøre alt de kan for at vi skal bli med. Deres propaganda startet allerede for 6000 år side. Så de har hatt god til til å forberede seg og jernevaske oss. Sigaretter og narkotika skal være en av strategiene deres, dette tetter våre spirituelle vener og vi kan få vanskeligheter med å "våkne opp". En annen strategi er teknologi, og da spess. plasma-skjermer. Energien som kommer ut av disse skal visst nok være helt vill! Og dette bruker de for å jernevaske oss. "De" kommer til å selge kjærlighet og lykke bedre enn "the US election campaign", så vi skal være klar over at det kan bli vanskelig å si nei. Dessuten skal de ha telepatiske evner som kan ramme deg med "euforia". Tenk deg om et lysvesen viser seg for deg og gjør dette mot deg samtidig som det snakker om kjærlighet og lykke. Det er dette vi skal være forsiktige med... For noen er dette der riktige valget for andre ikke.

2. Du vil bli kontaktet av din åndelige familie, og de vil hente deg "hjem", for det er ikke din tur til å "ascend'e" enda. Du skal gjenfødes på en annen Jord-lignende planet i dette Universet fordi du har ikke lært alt du skal enda. Hvordan skal du kunne skille mellom din åndelige familie som kommer og viser seg for deg og "De" andre som viser seg for deg og gir deg en følelse av "euforia" og forteller om lykke og kjærlighet? Dette skal være vanskelig, men du skal kunne føle det inne i deg selv. Er det din åndelige familie som står forran deg så bare vet du det. Det skal ikke være behov for å si noe til hverandre, du bare vet. Akkurat som om din søster, mor eller far kommer inn i rommet, så trenger de ikke å si hvem de er, du bare vet. Du bare føler det i hjertet. Han sammenligner dette med honning og sukker. Honning har mer pang(!)/mer trykk(!) i seg. Men som sagt det skal være vanskelig å skille siden du ikke har følt honning før. Derfor skal vi være forsiktige og kritiske. Disse vesnene ble som sagt (i en av mine første innlegg i denne tråden) skapt i dimensjon 4. Og de skal ha klart å kopiert dette universets struktur fra 12 og ned til 1 inne i dimensjon 4 og 3, så noen av oss skal også bli tatt med på en flyvetur hvor de viser oss dette. Dette skal være en meget overtalelses-mektig opplevelse, og vår tvil skal svinne, og vi sier ja til å bli med dem... De vil gjøre alt for at ingen skal gå ned i Moder Jords portaler.

3. Vi kan bli værende på Moder Jords skorpe, velge og ikke dra noe sted, og rett og slett bli værende for å oppleve alle naturkatastrofer og utslettingen av alt liv når Moder Jord blir en stjerne 21 mars 2013. Jeg har fått inntrykket av at George K. da mener at vi bare dør (som vi allerede har gjort mange 1000 ganger) og blir gjenfødt på en annen Jord-lignende planet. Det var bare da viktig at vi skulle oppleve hvordan en planet blir en stjerne i praksis.

4. Eller du kan ta valget å gå inn i en av disse portalene som Moder Jord vil åpne for oss. Du vil da "ascend'e" med Moder Jord når tiden er inne. Han tror som sagt at portalene skal komme til syne allerede i sent oktober 2011/begynnelsen av septmber 2011, og de skal lukkes 21 des 2012. Noen av oss vil gå gjennom med en gang, andre vil vente litt. Han mener også at portalene skal ha et blåaktig lys rundt seg, eller at en fisketegning ("versica piscis") over seg, og at de skal være formet som en livmor (igjen "versica piscis").
Hva er "versica piscis", se her http://en.wikipedia.org/wiki/Vesica_piscis

Ditt valg, for hva du kommer til å gjøre, skal allerede være tatt av din høyere bevissthet. Så, uansett hva "du" velger (eller skal jeg si hva du føler er 100% riktig for deg), så er dette det riktige valget for deg. Du kan ikke gjøre feil. Om du velger å bli med "dem" så betyr det bare at du vil være lengre i dette Universet, fordi ditt høyere jeg mener du har mer å lære, eller at ditt høyere jeg synes at dette er et ganske morosamt univers å eksistere i, eller at du rett og slett ikke har vært så lenge i dette universet som mange andre (kanskje du fortsatt er "barn" eller "ungdom" i denne betydningen).

Også vil jeg runde av med to sjokk-nyheter, som om alt annet ikke var sjokkerende fra før...

1. George Kavassilas viste oss også Nibiru!
Og dette er helt ny info, for han hadde fått bildene den 2 juni, og han presenterte de den 3 juni i Gøteborg.
Det var noen han kjente som hadde tatt nærbilde av sola og litt av det rundt. Så hadde de kjørt noen Photoshop filtere på bildet og jammen kommer ikke konturene av Nibiru frem rett til venstre for sola. Nibiru var ganske stor faktisk... Jaja, jeg vet, bildemanipulasjon! Men fyren forteller hvordan han eksakt gjør dette i en video, hvordan han fjerner det sterke solskinnet osv. slik at vi skal kunne gjøre det samme med våre egene kameraer og PCer hjemme, og se det selv.
George Kavassilias skulle poste dette på sin hjemmeside, men det blir sikker en liten stund til i.o.m. at han er på turnè nå.

2. 3rd generation night vision goggles:
George Kavassilas sa at dersom vi tok opp en "3rd generation night vision goggles" og satt og så opp mot stjernehimmelen en natt, ville vi bli overasket og sjokkert over hva vi ville få se. Disse kikkertene koster alt fra $2500 til $6000, jeg har ingen, og ikke råd til å kjøpe noen, så det hadde vært sykt intr. om noen hadde noe slikt liggende, og ville invitert meg over en natt for å se på stjernehimmelen med en slik kikkert :mozilla_smile:
Her er noen linker så dere kan se hva dette er:
- http://www.generation-night-vision.com/ ... culars.htm
- http://www.simply-night-vision.com/3rd- ... culars.htm
Antall ord: 1479

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Det ligger flere slike bilder på youtube av sola og en antatt Niberu ved siden av.

Jeg veit ikke hva jeg skal tro om alt dette jeg. At jorda skal forsvinne og vi skal ascende videre til en annen virkelighet er èn ting, men dette med disse Niberuanerne som han mener skal komme og lure oss med fordi de trenger vår tilbedelse som et narkotikum, og at de nå driver å hjernevasker oss gjennom rusmidler og plasmaskjermer,- det blir litt vilt !

og hva skal vi få se på himmelen om natta med kraftig utstyr ?
Antall ord: 94
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av NightHawk »

Vurderer å skrive bok om emne. Får mange innspill ved å lese alle innleggene her. Det er IKKE flåsete ment. Om ikke jeg tror på alt dette, betyr ikke det at det ikke kunne blitt en veldig god historie.

Jeg er ingen forfatter, men har god fantasi.
Antall ord: 47
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av camillah »

Hva er det han mener vi skal se på natthimmelen som skal overraske oss?
Antall ord: 14
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

NightHawk skrev:Vurderer å skrive bok om emne. Får mange innspill ved å lese alle innleggene her. Det er IKKE flåsete ment. Om ikke jeg tror på alt dette, betyr ikke det at det ikke kunne blitt en veldig god historie.

Jeg er ingen forfatter, men har god fantasi.
Den boka vil jeg lese ! Sett i gang :mozilla_smile:
Antall ord: 59
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

M-sjel81 skrev:4. Eller du kan ta valget å gå inn i en av disse portalene som Moder Jord vil åpne for oss. Du vil da "ascend'e" med Moder Jord når tiden er inne. Han tror som sagt at portalene skal komme til syne allerede i sent oktober 2011/begynnelsen av septmber 2011, og de skal lukkes 21 des 2012. Noen av oss vil gå gjennom med en gang, andre vil vente litt. Han mener også at portalene skal ha et blåaktig lys rundt seg, eller at en fisketegning ("versica piscis") over seg, og at de skal være formet som en livmor (igjen "versica piscis").
Hva er "versica piscis", se her http://en.wikipedia.org/wiki/Vesica_piscis

]
Hvor skal disse portalene komme til syne ?
Antall ord: 129
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Jeppski »

Det er vel ingen andre enn trådstarter som tror på dette?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Røed Ødegaard sa i forbindelse med Nibiru diskusjonen, at Nasa og de andre rundt om i verden som holder utkikk med verdensrommet, ville se Nibiru noen år før den traff jorden. Siden vi ikke har hørt noe fra den kanten som bekrefter at den kommer så tenker jeg ett av to. Enten er den der ikke, eller så er den der og er på kollisjonskurs med jorda og at de holder dette skjult for oss for å skåne oss og hindre panikk og kaos.
Jeg kan godt tro på at Nibiru finnes men jeg tror ikke den er befolket med Nibiruanere som lever av vår tilbedelse og hjernevasker oss gjennom rus og plasma.

Men det må være mange som tror på George Kavassilas siden han reiser rundt og selger ut foredrag
Sist redigert av Arven på 05 Jun 2011 22:29, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 136
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links