Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterModer jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Hei,

Jeg så at det var ikke skrevet noe om George Kavassilas her på dette forumet.
Dette finner jeg merkelig. For jeg trodde det var en del opplyste mennesker i Norge som fulgte med på slikt som dette?

George Kavassilas driver ikke med kanalisering.
Han går direkte til kilden og snakker med Moder Jord.
Moder Jord skal i følge han blir en stjerne i 2013.
Han snakker også om dette universets oppbyggning, Nibiru (Planet X), m.m.

Lyst til å se noen meget spennende seminarer av George Kavassilas lagt ut på YouTube?

Jeg anbefaler følgende videoer i følgende rekkefølge:

"George Kavassilas - Our Journey & The Greatest Secret on Earth"
- http://www.youtube.com/watch?v=LeQonCbmEgU

så "Our Journey & The Grand Deception : George Kavassilas : Part 1"
denne er delt opp i 6 deler. Her er linken til del 1 av 6:
- http://www.youtube.com/watch?v=IZDcn-LJ ... B7F5253C7B

Og her er "Our Journey & The Grand Deception : George Kavassilas : Part 2"
denne er også delt opp i 6 deler. Her er linken til del 1 av 6:
- http://www.youtube.com/watch?v=30pcoRJI ... 195788DE20

Dette burde diskuteres!

Noen som har meninger? Synspunkter?

P.S: For dem som er intr... George Kavassilas kommer til Gøteborg den 3 juni, og i Stockholm den 5 juni. Billett kjøper du her: http://enlightenedevents.com.au/_produc ... URG_SWEDEN
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av nightshadow »

For en utrolig interessant teori...! Hadde aldri hørt om han eller om denne teorien før du posta det :) takk for det!

Jeg har kun nettopp hørt om dette, så vet ikke helt hvor jeg personlig står i saken. Men jeg synes det hadde vært helt utrolig om dette faktisk stemte!!!
"its all coming together, because its all falling apart" - well said!

Jeg er litt skeptisk, selvfølgelig. Men personlig så håper jeg det skjer ^^

Hva mener du da, M-sjel81?
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Svartepus »

En stjerne er et veldig stort og selvlysende himmellegeme av plasma. En stjerne begynner som en kollapsende sky av materie som består av hydrogen, helium og små mengder av tyngre stoff. Når kjernen er tilstrekkelig tett, begynner hydrogenet å fusjoneres til helium. Den gjenstående delen av stjernens indre fører bort energien fra kjernen gjennom en kombinasjon av strålings- og konvektive prosesser. dette hindrer stjernen i å kollapse på seg selv på grun av den omfattende gravitasjonen og produserer en stjernevind, som sammen med stråling sendes ut fra overflaten.

Hvordan skal jordkloden gå fra planet til stjerne?

Alle kan snakke med moder jord om de bare gidder å lytte skikkelig. Hvis man hører godt etter vil man høre henne si at hun kommer til å bestå som jordklode mange år fremover, selv om vi mennesker tuller med miljøet. Det eneste som skjer er at mennesket som rase dør ut, men jordkloden består og annet liv med den.
Selvfølgelig vet jeg ikke dette, men jeg synes det høres mer sannsynlig ut enn at jorden blir til en stjerne i 2013...
Antall ord: 187
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av zind »

jorda skal bli ei stjerne, huh? *klør seg i huet*

opplys oss uopplyste! Jeg har så dårlig interenettforbindelse om dagen at jeg har gitt opp youtube-videoer og streaming generelt. Hvis noen har lyst til å dele hva dette dreier seg om i korte trekk så hadde jeg satt pris på det. Hilsen nysgjerrig
Antall ord: 55
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Svartepus skrev:En stjerne er et veldig stort og selvlysende himmellegeme av plasma. En stjerne begynner som en kollapsende sky av materie som består av hydrogen, helium og små mengder av tyngre stoff. Når kjernen er tilstrekkelig tett, begynner hydrogenet å fusjoneres til helium. Den gjenstående delen av stjernens indre fører bort energien fra kjernen gjennom en kombinasjon av strålings- og konvektive prosesser. dette hindrer stjernen i å kollapse på seg selv på grun av den omfattende gravitasjonen og produserer en stjernevind, som sammen med stråling sendes ut fra overflaten.

Hvordan skal jordkloden gå fra planet til stjerne?

Alle kan snakke med moder jord om de bare gidder å lytte skikkelig. Hvis man hører godt etter vil man høre henne si at hun kommer til å bestå som jordklode mange år fremover, selv om vi mennesker tuller med miljøet. Det eneste som skjer er at mennesket som rase dør ut, men jordkloden består og annet liv med den.
Selvfølgelig vet jeg ikke dette, men jeg synes det høres mer sannsynlig ut enn at jorden blir til en stjerne i 2013...

George Kavassilas sier han har fått dette spørsmålet mange ganger.
Han svarer med å si noe i likhet med dette: "Er det så rart å kunne teke seg at Morder Jord kan bli en stjerne? Jorden er full av vann (H20), Oksygen (O2), Hydrogen, og litt Nitrogen. Til sammen utgjør dette en veldig stor bombe."

George Kavassilas sier også i en av sine videoer at han har kjennskap til hva forskerne fant ut av og hva resultatet ble med CERN(?), jeg tenker på den store sirkelen som ligger under jorda i tyskland og flere andre land som driver med partikkelknusing/skape sorte hull osv... Forskerne fant ut at alle stoffer på jorda holder på å bli ustabile. Atomer surrer fortere. George Kavassilas fant ut av dette ved å kanalisere eller astralreise seg til CERN, og han sier han har sett dokumentene som bekrefter det.

Jorden vakler/surrer som kjent rundt en akse som heller 23 grader. Dette gjør den for at vi skal ha dualitet her. George Kavassilas sier at denne dualiteten nå har tjent sitt formål, og vi trenger ikke dette lengre. Vi er på slutten av en epoke. Derfor retter Moder Jord seg opp og konverterer/"ascend'er".

Så over til å snakke med Moder Jord:
Du sier: "Alle kan snakke med moder jord om de bare gidder å lytte skikkelig". George Kavassilas sier at det bare er å snakke rett ut, som om du snakket med din beste venn. Men det jeg lurer mest på nå er hvordan lytter man?
Antall ord: 441

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

nightshadow skrev:Hva mener du da, M-sjel81?
Jeg er veldig usikker. Jeg har kjøpt billetter til seminaret hans i morgen i Gøteborg. $47 australske dollar :P Dette kan jeg bare ikke la gå forbi, kjenner jeg.
Jeg tror jeg velger å tro på ham inntill 2013. Har det ikke kommet noen Nibiru på himmelen, eller ingen oppretting av jordens akser, eller at ingen portaler som skal kunne ta meg tilbake til dimensjon 5 dukker opp, tror jeg ikke lengre på ham...
Jeg skal la livet gå som det går nå, jeg fortsetter med hva jeg driver med, livet får gå sin gang, og jeg vil fra nå av ha dette som hobby/side interesse.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

zind skrev:jorda skal bli ei stjerne, huh? *klør seg i huet*

opplys oss uopplyste! Jeg har så dårlig interenettforbindelse om dagen at jeg har gitt opp youtube-videoer og streaming generelt. Hvis noen har lyst til å dele hva dette dreier seg om i korte trekk så hadde jeg satt pris på det. Hilsen nysgjerrig
Ok. Jeg skal gi deg kort-versjonen:

I følge George Kavassilas skal vår planet bli en stjerne 21 Mars 2013.
Moder Jord er et levende vesen, og hun vil starte opprettingen av jordens akser i Desember 2012.
Prosessen med å rette seg opp (finne midtpunktet) vil ta ca. 3 mnd.
Da dette er gjort blir hun en stjerne og "ascend'er" (konverterer til et lysvesen/kilde).

Frykt ikke. Før dette skjer skal menneskene være borte fra planeten Jorden.
Nibiru (Planet X) ligger nå bak solen, så vi ser den ikke.
Når den ankommer, skal vi enten få valget om å bli med de teknologiske vesnene eller selv "ascend'e" som moder Jord gjør. For å "ascend'e" skal Moder Jord åpne seg eller vise oss portalinnganger.
Ingen av valgene skal være feil. Hver og en av oss vet hva som er riktig for oss da tiden er inne.
Når vesnene som kommer er her, vil de forteller, vise og lære oss om ormehull, tidsreiser, flytting av stein med tankens kraft, telepati, m.m. De skal visst nok være mestere i å overtale og har hatt mange millioner år på seg til å bli gode i det. De skal ha en overtalelses-teknikk for hver mennesketype som finnes. De er avhengig av å få med seg så mange som mulig på romskipene sine. Vår tilbedese til dem gir dem energi og kraft. De får et kikk ut av at de klarer å "temme"/fange Guder/skapere (les resten av det jeg skriver lengre ned, så skjønner du hva jeg mener).
Velger du vesnene, deres kunstige lys og deres betingede kjærlighet, betyr dette at du vil være i dette universet i minst en periode til.
I følge Maya-indianerne er denne perioden muligens på ca. 26.000 år.

Det eksisterer uendelig mange univers.
Vi har alle vårt eget univers der ute, og er skapere av dette.
I dette unike universet er det 12 dimensjoner.
Vi som mennesker befinner oss nå på bunnen (dimensjon 1) av ett univers.
Vi har alle et ego/superego i hver av alle dimensjonene fra 9 til 1, som vi kan kontakte.
Skaperen av dette univers har full kontroll over dimensjonene fra 12 ned til 9.
Dimensjon 9, er hvor en del av vårt eget univers gikk inn, som en sjeler, i dette universet for å lære om hvordan dette universet fungerer.
Uenigheter mellom sjelene ble til rundt omkring dimensjon 5.
Dimensjon 4 og nedover er de eneste dimensjonene med fysisk form.
Ondskap ble skapt i dimensjon 4.
Illusjonen om fri vilje ble skapt fra og med dimensjon 1 og 2 (muligens fra 4 og ned).

Ok. Vi skal alle ha hvert vårt univers utenfor dette universet vi er i nå.
I dette universet vi er i nå har vi ego på alle dimensjonsnivåer.
Vi har en fysisk tilværelse i alle dimensjoner fra 4 og ned til 1 (tror jeg at jeg har forstått, litt usikker).
Vi skal alle ha hver vår galakse i dette universet.
Alle galakser i hele universet har en eller annen manifestasjon i melkeveien.
Vi skal alle ha hver vår stjerne i galaksen melkeveien.
Galaksen melkeveien skal være Moder Jords egen galakse,...
Galaksen ved siden av melkeveien skal være Fader Sol sin egen galakse,...
I vårt solsystem manifester Fader Sol seg som stjernen sola.
I vårt solsystem manifester Moder Jord seg som vår kjære jordklode.
Og vi, menneske, i vårt solsystem manifester seg som menneske på Moder Jord.
Alt henger sammen.

Vesnene fra Nibiru, og andre vesner fra den venstre stjernen i Orios belte ble skapt når dimensjon 4 ble til.
De har ingen mulighet til å avansere over dimensjon 4.
Ved å infiltrere vår klode i høye maktpossisjoner og politiske systemer, jobber de hele tiden for at sannheten skal holdes skjult for menneskeheten.
Sannheten er at vi faktisk er gudommlige vesner fra hvert vårt eget univers, som nå skoleres i dette universet.
I dette unike universet vi er i nå kan vi, hver av oss, avansere opp til dimensjon 9 (der hvor vår sjel hviler mellom livene).
Som mennesker er vi nå i dette universet for, som sagt, å lære om dette universet. Dette universet dreier seg om lys, det er det vi skal lære om og lysets frekvenser.
Vi som vesner kan kun "ascend'e" når vi har lært alt om dette universet. Dette innebærer alle aspekter av smerte, kjærlighet, ondskap, glede, fortvilelse, urettferdighet, barmhjertighet, osv...
Det å "ascend'e" vil være vår gradering, vår beståtte eksamen, og vi blir godtatte som egene skapere av slike univers som det vi er i nå.
Altså, meningen med vår eksistens i dette univers.
Veien har vært lang, og den kan fort bli mange 10.000 år lengre ...

P.S: Du skal vite at vi alle, hver og en av oss, er mye mye sterkere enn alle på Nibiru eller en hvilken som helst annen planet til sammen i dette universet. Vi har lyset i oss. Vi har hele universet i oss. Vi skal bare lytte til hjertet, så vet vi hva vi skal gjøre. Skader vi noen med lyset vårt, bygger vi opp karmagjeld, enten det er til vesner fra Nibiru eller hvor som helst.

Hvor får George Kavassilas all denne infoen fra?
Han ble for første gang kidnappet av ailiens da han var 5 år. Og dette har bare fortsatt siden den gang. Han har opplevd masse forferdelig, men også mye fint. Han har møtt masse skapninger, onde og gode. For 12 år siden begynte han å bli "kidnappet" av sine egene slekninger i andre livsformer. De fortalte ham denne informasjonen og "lærte" ham om dette slik at kan kan fortelle dette videre til oss.
George Kavassilas sier også at alt han formiddler ikke er noe nytt for oss. Vi, alle sammen, hver og en av oss, vet alt dette. Han bare hjelper oss med å huske.

MERK: George Kavassilas snakker i sine tidligere videoer om at han er medlem av "Galactic Federation of Light". Han har senere gått ut med at disse menneskene ikke har gode hensikter. Og at han ble lurt kraftig. (Det er dette "de" gjør, de er mestere i å lure og bedra). De som styrer "Galactic Federation of Light" stammer fra den venstre stjernen i Orions belte.

Hvem er denne George Kavassilas? Les her: http://www.georgekavassilas.org

En annen ting... Og dette vil du ikke tro, men ...
Norske mynigheter har visst om Nibiru i 40-50 år. Les dette:
- http://projectcamelot.org/norway.html
- http://projectcamelot.org/norway_update.html
Husker dere for 1 eller 2 år siden da Kristin Krohn Devold var forsvarssjef? (Husker ikke helt hvilken stilling det var, men det var millitært). Uansett. Husker dere høringen hvor hun og to andre høyt graderte millitære ledere skulle sitte å svare på hvor alle milliardene hadde blitt av? Det ble sendt direkte på NRK. Jeg så det. De klarte aldri å gi et godt svar... Om dette stemmer som står skrevet på de sidene/linkene peker til, vet vi nå hvor pengene har gått...
Antall ord: 1271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Jeppski »

M-sjel81 skrev:
zind skrev:jorda skal bli ei stjerne, huh? *klør seg i huet*

opplys oss uopplyste! Jeg har så dårlig interenettforbindelse om dagen at jeg har gitt opp youtube-videoer og streaming generelt. Hvis noen har lyst til å dele hva dette dreier seg om i korte trekk så hadde jeg satt pris på det. Hilsen nysgjerrig
Ok. Jeg skal gi deg kort-versjonen:

I følge George Kavassilas skal vår planet bli en stjerne 21 Mars 2013.
Moder Jord er et levende vesen, og hun vil starte opprettingen av jordens akser i Desember 2012.
Prosessen med å rette seg opp (finne midtpunktet) vil ta ca. 3 mnd.
Da dette er gjort blir hun en stjerne og "ascend'er" (konverterer til et lysvesen/kilde).

Frykt ikke. Før dette skjer skal menneskene være borte fra planeten Jorden.
Nibiru (Planet X) ligger nå bak solen, så vi ser den ikke.
Når den ankommer, skal vi enten få valget om å bli med de teknologiske vesnene eller selv "ascend'e" som moder Jord gjør. For å "ascend'e" skal Moder Jord åpne seg eller vise oss portalinnganger.
Ingen av valgene skal være feil. Hver og en av oss vet hva som er riktig for oss da tiden er inne.
Når vesnene som kommer er her, vil de forteller, vise og lære oss om ormehull, tidsreiser, flytting av stein med tankens kraft, telepati, m.m. De skal visst nok være mestere i å overtale og har hatt mange millioner år på seg til å bli gode i det. De skal ha en overtalelses-teknikk for hver mennesketype som finnes. De er avhengig av å få med seg så mange som mulig på romskipene sine. Vår tilbedese til dem gir dem energi og kraft. De får et kikk ut av at de klarer å "temme"/fange Guder/skapere (les resten av det jeg skriver lengre ned, så skjønner du hva jeg mener).
Velger du vesnene, deres kunstige lys og deres betingede kjærlighet, betyr dette at du vil være i dette universet i minst en periode til.
I følge Maya-indianerne er denne perioden muligens på ca. 26.000 år.

Det eksisterer uendelig mange univers.
Vi har alle vårt eget univers der ute, og er skapere av dette.
I dette unike universet er det 12 dimensjoner.
Vi som mennesker befinner oss nå på bunnen (dimensjon 1) av ett univers.
Vi har alle et ego/superego i hver av alle dimensjonene fra 9 til 1, som vi kan kontakte.
Skaperen av dette univers har full kontroll over dimensjonene fra 12 ned til 9.
Dimensjon 9, er hvor en del av vårt eget univers gikk inn, som en sjeler, i dette universet for å lære om hvordan dette universet fungerer.
Uenigheter mellom sjelene ble til rundt omkring dimensjon 5.
Dimensjon 4 og nedover er de eneste dimensjonene med fysisk form.
Ondskap ble skapt i dimensjon 4.
Illusjonen om fri vilje ble skapt fra og med dimensjon 1 og 2 (muligens fra 4 og ned).

Ok. Vi skal alle ha hvert vårt univers utenfor dette universet vi er i nå.
I dette universet vi er i nå har vi ego på alle dimensjonsnivåer.
Vi har en fysisk tilværelse i alle dimensjoner fra 4 og ned til 1 (tror jeg at jeg har forstått, litt usikker).
Vi skal alle ha hver vår galakse i dette universet.
Alle galakser i hele universet har en eller annen manifestasjon i melkeveien.
Vi skal alle ha hver vår stjerne i galaksen melkeveien.
Galaksen melkeveien skal være Moder Jords egen galakse,...
Galaksen ved siden av melkeveien skal være Fader Sol sin egen galakse,...
I vårt solsystem manifester Fader Sol seg som stjernen sola.
I vårt solsystem manifester Moder Jord seg som vår kjære jordklode.
Og vi, menneske, i vårt solsystem manifester seg som menneske på Moder Jord.
Alt henger sammen.

Vesnene fra Nibiru, og andre vesner fra den venstre stjernen i Orios belte ble skapt når dimensjon 4 ble til.
De har ingen mulighet til å avansere over dimensjon 4.
Ved å infiltrere vår klode i høye maktpossisjoner og politiske systemer, jobber de hele tiden for at sannheten skal holdes skjult for menneskeheten.
Sannheten er at vi faktisk er gudommlige vesner fra hvert vårt eget univers, som nå skoleres i dette universet.
I dette unike universet vi er i nå kan vi, hver av oss, avansere opp til dimensjon 9 (der hvor vår sjel hviler mellom livene).
Som mennesker er vi nå i dette universet for, som sagt, å lære om dette universet. Dette universet dreier seg om lys, det er det vi skal lære om og lysets frekvenser.
Vi som vesner kan kun "ascend'e" når vi har lært alt om dette universet. Dette innebærer alle aspekter av smerte, kjærlighet, ondskap, glede, fortvilelse, urettferdighet, barmhjertighet, osv...
Det å "ascend'e" vil være vår gradering, vår beståtte eksamen, og vi blir godtatte som egene skapere av slike univers som det vi er i nå.
Altså, meningen med vår eksistens i dette univers.
Veien har vært lang, og den kan fort bli mange 10.000 år lengre ...

P.S: Du skal vite at vi alle, hver og en av oss, er mye mye sterkere enn alle på Nibiru eller en hvilken som helst annen planet til sammen i dette universet. Vi har lyset i oss. Vi har hele universet i oss. Vi skal bare lytte til hjertet, så vet vi hva vi skal gjøre. Skader vi noen med lyset vårt, bygger vi opp karmagjeld, enten det er til vesner fra Nibiru eller hvor som helst.

Hvor får George Kavassilas all denne infoen fra?
Han ble for første gang kidnappet av ailiens da han var 5 år. Og dette har bare fortsatt siden den gang. Han har opplevd masse forferdelig, men også mye fint. Han har møtt masse skapninger, onde og gode. For 12 år siden begynte han å bli "kidnappet" av sine egene slekninger i andre livsformer. De fortalte ham denne informasjonen og "lærte" ham om dette slik at kan kan fortelle dette videre til oss.
George Kavassilas sier også at alt han formiddler ikke er noe nytt for oss. Vi, alle sammen, hver og en av oss, vet alt dette. Han bare hjelper oss med å huske.

MERK: George Kavassilas snakker i sine tidligere videoer om at han er medlem av "Galactic Federation of Light". Han har senere gått ut med at disse menneskene ikke har gode hensikter. Og at han ble lurt kraftig. (Det er dette "de" gjør, de er mestere i å lure og bedra). De som styrer "Galactic Federation of Light" stammer fra den venstre stjernen i Orions belte.

Hvem er denne George Kavassilas? Les her: http://www.georgekavassilas.org

En annen ting... Og dette vil du ikke tro, men ...
Norske mynigheter har visst om Nibiru i 40-50 år. Les dette:
- http://projectcamelot.org/norway.html
- http://projectcamelot.org/norway_update.html
Husker dere for 1 eller 2 år siden da Kristin Krohn Devold var forsvarssjef? (Husker ikke helt hvilken stilling det var, men det var millitært). Uansett. Husker dere høringen hvor hun og to andre høyt graderte millitære ledere skulle sitte å svare på hvor alle milliardene hadde blitt av? Det ble sendt direkte på NRK. Jeg så det. De klarte aldri å gi et godt svar... Om dette stemmer som står skrevet på de sidene/linkene peker til, vet vi nå hvor pengene har gått...
Haha, er dette helt seriøst? Finnes det virkelig folk som tror på dette?
Antall ord: 1288

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av NightHawk »

:coffe2
Antall ord: 0
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Nok en gang er det 2012 og dato 21 som står som dommedags tidspunkt
Antall ord: 15
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Jeppski skrev:Haha, er dette helt seriøst? Finnes det virkelig folk som tror på dette?
Det er nok ment seriøst, ja :-)
Vi får se om det stemmer i 2012/2013...
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av nightshadow »

Men uansett, om man tror på han eller ikke, så er det absolutt ingen som kan tape på å gjøre det han sier. budskapet hans er å kun være seg selv, spør spørsmål, lær, spre glede osv :) så ja, fram til 2013 så skal jeg prøve så godt jeg kan. sprer man glede får man glede tilbake, sprer man negativitet får man negativitet tilbake... karma

og i bestefall! om han har rett, så er jo dette en sjanse man kun får hvert 26.000 år eller noe?? så om jeg tror på den eller ikke, så skal jeg hvertfall ikke la sjansen gå fra meg!
skal på meditasjonskurs på lørdag jeg ^^ gleder meg!
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

nightshadow skrev:sprer man glede får man glede tilbake, sprer man negativitet får man negativitet tilbake... karma
Apropos det, så synes jeg det er feil å på anstrengt vis måtte være enten positiv eller negativ.
Jeg vil helst være meg selv, ærlig og sånn jeg er, i de fleste situasjoner.
Hensyn, ydmykhet, men også ærlighet, er noe vi alle kan lære å være mere av, tror jeg.
Ellers er jeg veldig enig i det du sier.

Når det gjelder det som står her, så vil jeg legge til at jeg for noen få timer siden var på kino og så den nye filmen til Lars von Trier. "Melancholia". Hvis noen har tenkt å se filmen, så bør de kanskje ikke lese videre. Jeg skal ikke røpe så mye, men vil likevel si noe fordi det er nok en del relasjoner til det som står i denne tråden. Det handler nemlig også om dommedag, bare at det symboliserer også Lars von Triers egne utfordringer med depresjoner han har hatt lenge. Her er altså "Melancholia" navnet på en planet som krasjer i jorden, noe vi allerede får røpet innledningsvis i filmen, men resten av filmen er en langtrukkent, meget detaljert og stemningsfull skildring av livene til personene vi følger rundt hendelsen. "Melancholia" er til skremmende lett forveksling med "Nibiru". Denne planeten har også lenge ventet bak sola og gjemt seg der. Den går i en eliptisk bane. Det står om det på nettet, og en av hovedpersonene i filmen sjekker opp info om det på nettet og engster seg ihjel, mens forskere lyver.

Det er i det hele tatt en sterk og realistisk skildring av et dommedagsscenario!

Kirsten Dunst, Kiefer Sutherland, Skarsgård-guttene (far og sønn) og en stor del andre kjente tryner i filmen også. Jeg vil anbefale den, selv om Lars von Trier mer bruker dette som metaforer for sin egen psyke, tror jeg. Det er som vanlig subtile trekk i filmen, en gjennomgående undrende følelse som ligger og ulmer i deg etter du har sett filmen. Men for dommedagsentusiaster med god tålmodighet er også dette en meget bra spillefilm. Klarer man de langtekkelige YouTube-foredragene her, klarer man fint å forøyde filmen også! Den er ikke minst veldig fargerik og detaljert. Rent estetisk var det også en bra film.

Jeg synes det er greit å vite at det beste alltid er å møte det uunngåelige med mot.
Om noe slikt som dette skulle omsider skje, hadde nok det beste vært å beholde fatningen.
I byene er det tross alt mange mennesker, og mange mennesker på ett sted blir fort kaotisk.
Antall ord: 452
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av nightshadow »

ludoburgero skrev:
nightshadow skrev:sprer man glede får man glede tilbake, sprer man negativitet får man negativitet tilbake... karma
Apropos det, så synes jeg det er feil å på anstrengt vis måtte være enten positiv eller negativ.
Jeg vil helst være meg selv, ærlig og sånn jeg er, i de fleste situasjoner.
Hensyn, ydmykhet, men også ærlighet, er noe vi alle kan lære å være mere av, tror jeg.
Ellers er jeg veldig enig i det du sier.

jeg er helt enig med deg. selvfølgelig kan ikke jeg bare fyke rundt å være blid som dagen er lang. jeg må innrømme at det er mennesker jeg hater noe helt sinnsykt, jeg har nok gjort ganske mye slemt.. bare den siste uka for å være ærlig ^^ hehe
men, ja vær deg selv! det jeg sier er at du har et valg i situasjoner som oppstår.

det som skjedde meg for noen uker siden var at en jente ble banka opp utenfor der jeg bor. mange folk bare så rart på dem å turte ikke/brydde seg nok til å gjøre noe med det. folk har et valg, jeg valgte å gripe inn, og da var jeg ikke ute etter å spre glede! xD haha han fyren fikk gjennomgå. men jeg valgte å bry meg og gjøre det riktige.
jeg har sinnsykt mye aggresjon inni meg og jeg trenger særiøst hjelp til å roe meg ned noen ganger, derfor har jeg nå valgt å ta det meditasjonskurset. også et valg/steg i riktig retning for min egen personlig vekst :)
Antall ord: 264

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Svartepus »

M-sjel81 skrev:...Men det jeg lurer mest på nå er hvordan lytter man?
Ved å være var for hvordan verden og naturen fungerer og godta det. Blant annet at en planet og en stjerne er to forskjellige ting som fungerer ulikt og har hver sin rolle i universet.

Men klart, vi burde oppføre oss pent mot både hverandre og "moder jord", men det burde vi klare selv uten å lytte til profeter som pakker det inn i svulstige ord.
Antall ord: 81
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links