Tja ikke godt å si. Det er vel kanskje som mange mener forskjellige raser også. Kanskje de har forskjellige agenda's. ? Men som du sier,ja, dette er rett og slett "UHØRT" ( slik Elling ville sagt det) at de hele tiden flyr rundt og pirrer vår fantasi, og irriterer.jeditrond skrev:Har lest en eller annen slags forklaring på hvorfor de ikke bare lander midt på lyse dagen, det var noe med fri vilje. De kan ikke påtvinge sin tilstedeværelse på oss, muligens har de noe sånt som Star Treks Prime Directive å forholde seg til også. Men da burde de jo ikke fyke rundt og bli sett i hytt og pine overhodetufo skrev:De er her. Vi ser de bare når "de" ønsker det.armageddon skrev:Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
Kornsirkler er spennende for der har public noe håndfast i motsetning til styrtede UFO's.
At noen holder sannheten skjult for oss må jo bety at det enten er noe GRUSOMT forferdelig vi ALDI må få vite, og eller at, OM verdenssamfunnet får sannheten, så kan maktens høyborg pakke snippeskene sine for godt. Da blir alle i samfunnet likestillet.
Det jeg undrer meg spesielt over er hvorfor ET's ikke av egen vilje blotlegger seg
ved å vise seg fram for menneskeheten totalt - over hele verden. Det virker som om de bare
"fisler" seg inn med maktmenneskene i verden. Verdens ledere ??
Ble sittende å se alle episodene natt til idag av Hangar 1. "jeditrond".
Så jeg har nå firkantede øyne mildt sagt. 16:9 syn