Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenKornsirkler; et forvarsel?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av armageddon »

Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Lilja »

Ok.


All den tid den første kjente kornsirkelen ble beskrevet allerede i 1678, syns jeg jaggu det er på tide de kommer. Kaffen blir kald mens vi venter!
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

- - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av armageddon »

Lilja skrev:Ok.


All den tid den første kjente kornsirkelen ble beskrevet allerede i 1678, syns jeg jaggu det er på tide de kommer. Kaffen blir kald mens vi venter!

Riktig, men det først når vi ser dem fra fugleperspektivet at vi skjønner at de fungerer som en kommunikasjonsfaktor.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av jeditrond »

Lilja skrev:Ok.


All den tid den første kjente kornsirkelen ble beskrevet allerede i 1678, syns jeg jaggu det er på tide de kommer. Kaffen blir kald mens vi venter!
Vel. de må jo spørre om vi er hjemme først, men vi har ikke svart, så de fortsetter vel å rote i åkrene frem til vi svarer :D
Antall ord: 59
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Lilja »

jeditrond skrev:
Lilja skrev:Ok.


All den tid den første kjente kornsirkelen ble beskrevet allerede i 1678, syns jeg jaggu det er på tide de kommer. Kaffen blir kald mens vi venter!
Vel. de må jo spørre om vi er hjemme først, men vi har ikke svart, så de fortsetter vel å rote i åkrene frem til vi svarer :D
:lol: Godt poeng!
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av jeditrond »

En annen interessant greie er jo at enkelte "falske" kornsirkler hevdes å være laget etter mønster som vedkommende fikk se pr paranormalt vis. Rent bestillingsverk så og si :) Men om det var aliens som tok kontakt eller noe helt annet, vites ikke 8)
Antall ord: 43
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Svartepus »

Jeg er skuffet over at høyerestående intelligente aliens i såfall ikke finner på noe mer spenstig enn å romstere i kornåkre rundt i verden. Hva med å overta TV-sendinger? Hacke diverse nettsider og skrive beskjeder? Eller rett og slett lande på en stor flyplass og erklære seg høyst tilstedeværende?

Å tøyse med kornavlingene til folk i nesten 350 år høres ikke ut som noe høyerestående intelligenser bruker tiden sin på.
Antall ord: 79
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Borte.. »

armageddon skrev:Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
Har du forresten sett dette?

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... B8#p536362

Svartepus skrev: Å tøyse med kornavlingene til folk i nesten 350 år høres ikke ut som noe høyerestående intelligenser bruker tiden sin på.
De troller med oss.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
armageddon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 210
Startet: 19 Mar 2014 10:40
10
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Bergen.
Blitt takket: 7 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av armageddon »

Det finnes to "svar" fra rommet i blant de mange kornsirklene. Det ene ved et radioteleskop i Chilbolton i Hampshire, og det andre i Crabwood også i Hampshire i 2002.

Det første var en dataremse på lik linje med den mennesket sendte ut i rommet i 1974, som beskrev mennesket og kloden vår. I kornsirkeldataremsen kunne man blant annet lese at svaret kom fra en annen "humanoid rase" med et annerledes DNA enn oss.

Det andre viste en CD-lignende gjenstand og da den ble tydet stod det: Ta deg i vare for dem som gir falske gaver og brutte løfter. Mye smerte, men ennå tid. Det gode finnes der ute. Vi motsetter oss bedrag.

Hva skal man egentlig tro om dette?
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Svartepus »

Vermilion Oriol skrev:
Svartepus skrev: Å tøyse med kornavlingene til folk i nesten 350 år høres ikke ut som noe høyerestående intelligenser bruker tiden sin på.
De troller med oss.
Det gjør de sikkert men da har vi i hvert fall bevist at aliens har verdens tørreste og mest kleine humor. Å fortelle samme vitsen eller dra samme spøken i 350 år er ganske stusselig :lol:

Image

Bilde

Jeg mener forresten å huske at denne videoen har blitt presentert her på paran som "bevis" for utenomjordisk deltakelse i kornsirkel-laging i desember/januar:

Eoz0QUYU45o

Her var svaret på det høyst menneskelige stuntet:
Image
Antall ord: 104
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Svartepus »

armageddon skrev:Det finnes to "svar" fra rommet i blant de mange kornsirklene. Det ene ved et radioteleskop i Chilbolton i Hampshire, og det andre i Crabwood også i Hampshire i 2002.

Det første var en dataremse på lik linje med den mennesket sendte ut i rommet i 1974, som beskrev mennesket og kloden vår. I kornsirkeldataremsen kunne man blant annet lese at svaret kom fra en annen "humanoid rase" med et annerledes DNA enn oss.

Det andre viste en CD-lignende gjenstand og da den ble tydet stod det: Ta deg i vare for dem som gir falske gaver og brutte løfter. Mye smerte, men ennå tid. Det gode finnes der ute. Vi motsetter oss bedrag.

Hva skal man egentlig tro om dette?
Det er vel opp til hver enkelt hva man skal tro. Ingen har bevis og dermed må man bare stole på sin egen tro.
Jeg tror det finnes intelligent liv "der ute", enten på en annen planet i et annet solsystem eller i en annen dimensjon/tid, men jeg tror ikke det er dem som står bak bilder i kornåkre.
Antall ord: 189
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av Slettet_Fighteren »

armageddon skrev:Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
Har du en formening om hvorfor de snart skal lande da?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av UFO »

armageddon skrev:Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
De er her. Vi ser de bare når "de" ønsker det.
Kornsirkler er spennende for der har public noe håndfast i motsetning til styrtede UFO's.

At noen holder sannheten skjult for oss må jo bety at det enten er noe GRUSOMT forferdelig vi ALDI må få vite, og eller at, OM verdenssamfunnet får sannheten, så kan maktens høyborg pakke snippeskene sine for godt. Da blir alle i samfunnet likestillet. :oops:

Det jeg undrer meg spesielt over er hvorfor ET's ikke av egen vilje blotlegger seg
ved å vise seg fram for menneskeheten totalt - over hele verden. Det virker som om de bare
"fisler" seg inn med maktmenneskene i verden. Verdens ledere ?? :rasende
Antall ord: 135
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Chrome_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 02 Jan 2013 01:47
11
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 34 ganger

- Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av _Chrome_ »

Kanskje de er sånn "bring me to your leader", sånn som de framlegges i science fiction filmer :D "We come in peace", også treffer de disse korrupte lederne våre som gjør forskningseksperimenter på de istedenfor. Hvis de blir obdusert og what not i en eller annen hemmelig base under bakken eller no sånt så er det jo mildt sagt vanskelig for de å blottlegge seg for hele menneskeheten. Og de som ikke blir tatt hadde vel holdt seg langt unna for å slippe unna.
Antall ord: 86
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Kornsirkler; et forvarsel?

Innlegg av jeditrond »

ufo skrev:
armageddon skrev:Etter min oppfatning er kornsirklene verden over en klar beskjed fra de utenomjordiske om at de snart lander.
De er her. Vi ser de bare når "de" ønsker det.
Kornsirkler er spennende for der har public noe håndfast i motsetning til styrtede UFO's.

At noen holder sannheten skjult for oss må jo bety at det enten er noe GRUSOMT forferdelig vi ALDI må få vite, og eller at, OM verdenssamfunnet får sannheten, så kan maktens høyborg pakke snippeskene sine for godt. Da blir alle i samfunnet likestillet. :oops:

Det jeg undrer meg spesielt over er hvorfor ET's ikke av egen vilje blotlegger seg
ved å vise seg fram for menneskeheten totalt - over hele verden. Det virker som om de bare
"fisler" seg inn med maktmenneskene i verden. Verdens ledere ?? :rasende
Har lest en eller annen slags forklaring på hvorfor de ikke bare lander midt på lyse dagen, det var noe med fri vilje. De kan ikke påtvinge sin tilstedeværelse på oss, muligens har de noe sånt som Star Treks Prime Directive å forholde seg til også. Men da burde de jo ikke fyke rundt og bli sett i hytt og pine overhodet :mrgreen:
Antall ord: 201
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links