Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Vanessa skrev:Hvorfor er det sånn at vi føler at vi detter,faller eller noe??
Jeg har hørt at det er fordi vi faller litt bedre i søvn ..
Ikke vet jeg liksom
Jeg faller iallefall ikke bedre i søvn, jeg våkner...
Antall ord: 47
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Ja engang var jeg halv våken ,og halv i søvne. Jeg "tenkte" eller "drømte" at et fly kom mot meg bare at det varte i 1 sec var ikke egentligt en drømm, det var mer tanke.
Jeg skvatt som bare det.Føltes sykt ekte ut.
Ja jeg har følt at jeg faller da jeg sover noen ganger :S skjer med meg ofte vet ikke hvorfor.
Nå i natt drømte jeg at jeg ville fly. Så derfor hoppet jeg utfor en bygning, begynte å fly litt, men kjente også at jeg falt mer en jeg fløy (merkelig nok). Og mens jeg falt, tenkte jeg" ånei, nå kommer jeg til å falle ned i kroppe min og våkne!" så derfor konsentrerte jeg meg om å fly, og ikke ikke ikke våkne, og klarte det. resten av natten ble brukt til rå-flyvning.. gøy!
Antall ord: 78
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Vilma skrev:Nå i natt drømte jeg at jeg ville fly. Så derfor hoppet jeg utfor en bygning, begynte å fly litt, men kjente også at jeg falt mer en jeg fløy (merkelig nok). Og mens jeg falt, tenkte jeg" ånei, nå kommer jeg til å falle ned i kroppe min og våkne!" så derfor konsentrerte jeg meg om å fly, og ikke ikke ikke våkne, og klarte det. resten av natten ble brukt til rå-flyvning.. gøy!
Tøft Det skulle jeg ha likt å greie også ..
Det blir vel nesten det samme som om at du skvetter til rett før du sovner .. det er jo fordi du sovner for "dypt", så kroppen din gjør så du skvetter, for at du skal våkne.. heeh.. Det er ekkelt!
Merkelig følelse. Synes d r litt ekkelt jeg. Drømt d så mange ganger.Spesiellt at d sitter en hund i trappa hjemme som prøver å bite meg,så våkner jeg å føler at jeg faller...