Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterModer jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av NightHawk »

Arven skrev:Røed Ødegaard sa i forbindelse med Niberu diskusjonen, at Nasa og de andre rundt om i verden som holder utkikk med verdensrommet, ville se Niberu noen år før den traff jorden. Siden vi ikke har hørt noe fra den kanten som bekrefter at den kommer så tenker jeg ett av to. Enten er den der ikke, eller så er den der og er på kollisjonskurs med jorda og at de holder dette skjult for oss for å skåne oss og hindre panikk og kaos.
Jeg kan godt tro på at Niberu finnes men jeg tror ikke den er befolket med Niberuanere som lever av vår tilbedelse og hjernevasker oss gjennom rus og plasma.

Men det må være mange som tror på George Kavassilas siden han reiser rundt og selger ut foredrag

Vi hadde selvfølgelig ikke fått vite noe. Det sier seg selv. Angående de Niberuanerne tror jeg vi kan ta det helt med ro ;) . Dette blir litt for mye av det gode.
Antall ord: 172
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Arven skrev:og hva skal vi få se på himmelen om natta med kraftig utstyr ?
Jeg aner ikke. UFOer og sånnt, tror jeg han sikter til.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Arven skrev:Hvor skal disse portalene komme til syne ?
De skal angivelig komme til syne flere steder på jorden.

Jeg så noen YouTube videoer med George i dag også, og i dag snappet jeg opp noe mer om dette med portalene...

Tenk deg galaksen Melkeveien (som er den feminine energien av dette universet manifestert som en galakse) og kalles en "spiral galakse" p.g.a. "armene" som strekker seg ut fra sentrum. Indianerne hadde i sin tid noe de kalte for "Serpent rope". Med "Serpent rope" mente de navlestreng til universet. Hver eneste "Serpent rope" ut i fra galaksen Melkeveien skal være en hovedvei for energi og liv. Energi-pulser skal begynne å treffe Jorden snart, først de små pulsene, så de store. Du kan tenke på pulsene som veer til en kvinne som skal føde. Når disse begynner å treffe oss skal Moder Jord begynne å åpne sine første dører/portaler, som noen av oss kommer til å fysisk gå gjennom med kroppene våre og bli morphet sammen med Moder Jord inn i et friområde som er inne i henne og som også er en del av den 5te dimensjonen.
Moder Jord skal føde den 21 March 2013, det er da energi-pulsene/veene treffer oss for fult, og Moder Jord skal angivelig føde en helt ny type liv som aldri noen gang før har eksister i noen andre universer (i.o.m at dette universet er unikt i seg selv og handler om lys). Hva skal fødes? Gudlige vesner eller vi kan kalle dem Skapere av lys.

P.S: Ang. det rommet inne i Moder Jord som skal være en del av den 5te dimensjonen (Nirvana, Avon, Valhalla, kjært barn har mange navn). "De som kommer" skal også prøve å lure oss inn i et lignende sted og si at det er det ekte. "De" vil kalle stedet "Agathar". Agathar er en holografisk virkelighet. Agathar er altså ikke ekte, men vi vil tro det er det. Og kommer vi inn der vil vi ikke komme til å ha lyst til å dra igjen, fordi alt er så flott og vidunderlig der inne. Hvis vi ikke er i kontakt med med vår universelle sannhet så skal vi ikke kunne føle tomheten av denne holografiske virkeligheten. Universell sannhet eller dyp organisk kjærlighet har en annen vibrasjon. Nirvana, Avon, Valhalla er den virkelige sannheten med dyp universell kjærlighet. (I en tidligere post har jeg skrevet om noe lignende, forskjellen på sukker og honning...) Uansett, hvis "noen" prøver å overtale deg til noe de vil du skal gjøre, så blir dette veien til betinget kjærlighet og dette skal være et rødt flagg. Du skal kunne føle sannheten inne i deg når du ståt ovenfor valget om hva du skal gjøre, men når det er sagt så kan det jo hende at det å gå til Agathar (og betinget kjærlighet) eller gå andre veien mot teknologiens retning er det riktige valget for det. Uansett, før eller siden skal alle "ascende" og ingen valg er feil.
Antall ord: 524

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Arven skrev:Røed Ødegaard sa i forbindelse med Nibiru diskusjonen, at Nasa og de andre rundt om i verden som holder utkikk med verdensrommet, ville se Nibiru noen år før den traff jorden. Siden vi ikke har hørt noe fra den kanten som bekrefter at den kommer så tenker jeg ett av to. Enten er den der ikke, eller så er den der og er på kollisjonskurs med jorda og at de holder dette skjult for oss for å skåne oss og hindre panikk og kaos.
Jeg kan godt tro på at Nibiru finnes men jeg tror ikke den er befolket med Nibiruanere som lever av vår tilbedelse og hjernevasker oss gjennom rus og plasma.

Men det må være mange som tror på George Kavassilas siden han reiser rundt og selger ut foredrag
Ja, eller det kan være en mellomting. De selv blir bedrat til å tro at den skal kollidere med oss, men egentlig skal den bare gå forbi/rundt oss og ut i kosmos igjen. Den går i baner på 3600 år har jeg lest, se det er ikke første gangen den er her. Mange gamle sivilisasjoner snakker om den røde planeten. Leste du linkene jeg postet på første siden av denne tråden om "Norske mynigheter har visst om Nibiru i 40-50 år."? Det er vel derfor de har brukt milliarder av kroner på det å bygge bunkere siden, og også glemt å nevne dette i millitærets regnskaper?

Det jeg skrev om tobakk og plasma var bare 2 ting. "De" har holdt på med forberedelser til denne tiden i over 6000 år. Vi blir og skal bli utsatt for ting og teknologi som er av det beste de har å komme med. Og da skal det legges til at de er geniale og smarte i følge George. De har tross alt levd her (i dimensjon 3 og 4) i mange milliarder av år lengre før vår Jordklode ble til. Hvordan kan vi ha blitt hjernevasket? Han har en fin analogi han forteller for å sette dette i perspektiv:
"Det var en gang en genial mann i europa for mange mange år siden som fant ut at jorden var rund... Og siden den gang har alle visst at jorden var rund. Det er bare det at folk i Afrika, de innfødte i Australia og selvfølgelig også Mayaene hadde visst i mange mange tusen år før europeeren at jorden var rund." Så hvorfor fikk europeeren kredd'n for dette? Fordi det var det de som hadde makten ville at skulle bli kjent... Hjernevask.

Så du tror ikke det finnes liv andre steder i universet? Menneskene har jo bare så vidt begynt å lete litt i vår egen galakse? Det finnes "1000-trillioner" av galakser der ute... Hva er sjansen for at vi er alene? Er ikke det litt naivt å tro?

Hvor mange tror på George? Aner ikke, men det var ikke mange på seminaret i Gøteborg... kanskje bare 25 stk eller noe. Har sett publikumet bli filmet i andre seminarer også, og det er ikke så mange til stede i de heller. Og det er mange YouTube-filmer som ikke har mer enn noen tusen views...

Han sier selv at han egentlig ikke har lyst til å ta betalt, men han må det for å kunne reise rundt å informere menneskeheten...
Antall ord: 563

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

P.S: David Icke (http://www.davidicke.com/) skal visst nok også ha kennskap til deler av alt det George Kavassilias snakker om. George K. selv sier at David Icke har mye bedre kjennskap til infrastrukturen når det gjelder de rådende krefter/eliten/blodlinjene/blodarven/hvem som styrer og bestemmer alt her på jord kloden. (Det er ikke USA som mange tror...)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

M-sjel81 skrev:[
Så du tror ikke det finnes liv andre steder i universet? Menneskene har jo bare så vidt begynt å lete litt i vår egen galakse? Det finnes "1000-trillioner" av galakser der ute... Hva er sjansen for at vi er alene? Er ikke det litt naivt å tro?

Hvor mange tror på George? Aner ikke, men det var ikke mange på seminaret i Gøteborg... kanskje bare 25 stk eller noe. Har sett publikumet bli filmet i andre seminarer også, og det er ikke så mange til stede i de heller. Og det er mange YouTube-filmer som ikke har mer enn noen tusen views...

Han sier selv at han egentlig ikke har lyst til å ta betalt, men han må det for å kunne reise rundt å informere menneskeheten...
Å tro at det finnes liv andre steder i universet er èn ting,- å tro at disse kommer hit og har brukt de siste 6 tusen årene på å hjernevaske oss er en annen. Naivt blir for meg å svelge noe uten å stille noen spørsmål og det er det jeg gjør her. Finner ut mer om denne Tanken
Antall ord: 186
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7962
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1392 ganger
Blitt takket: 1695 ganger
Kjønn:

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Asbjørn »

M-sjel81 skrev:De har tross alt levd her (i dimensjon 3 og 4) i mange milliarder av år lengre før vår Jordklode ble til.
Dimensjon 3 og dimensjon 4 ???


3 dimensjoner er det vi har her på jorden, og i resten av universet slik vi kjenner det.
den 4 dimensjon er tiden, og også den lever vi i, - men vi følger den i en retning - det vi kaller fremover i tid..

man må minst opp i 5 dimensjon FØR man kommer "utenfor tid og rom" ....

A
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas

Innlegg av M-sjel81 »

Asbjørn skrev:
M-sjel81 skrev:De har tross alt levd her (i dimensjon 3 og 4) i mange milliarder av år lengre før vår Jordklode ble til.
Dimensjon 3 og dimensjon 4 ???


3 dimensjoner er det vi har her på jorden, og i resten av universet slik vi kjenner det.
den 4 dimensjon er tiden, og også den lever vi i, - men vi følger den i en retning - det vi kaller fremover i tid..

man må minst opp i 5 dimensjon FØR man kommer "utenfor tid og rom" ....

A
Ja, det stemmer vel i føge George Kavassilas.
Men jeg er litt usikker på om ikke tid og rom også eksisterer i 5 dimensjon, evt. også i 6 og 7 dimensjon... Mulig jeg skrev noe feil i en av mine første innlegg, men han mener jo på at fysisk tilværelse skulle være allerede i 7 dimensjon? Og at vi bl.t har en kropp i dimensjon 5, men at det ikke eksisterer ondskap der, kun yttringer av forskjellige meninger og uenigheter...
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Interessant video med tanke på hele tråden [link2]the REAL reason why they haven't been back to the Moon,http://www.youtube.com/watch?v=iIW2cLOg ... r_embedded[/link2]
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Jeg syns det er et tankekors dette at vi får se at de tar klare, spektakulære bilder fra verdensrommet, fra planeter og galakser mye lenger unna enn månen, men når det skal vises frem "bevis" på allien, som denne filmsnutten fra månen, så er bildene ofte uklare og difuse. Blir sittende å myse og prøve å se noe som angivelig skal være der. Er ikke så lenge siden jeg leste i Aftenposten at nå kunne de, med hjelp av ny avansert teknologi, ta svært så detaljerike bilder fra planetene i vårt solsystem.
Skulle tro det ville være mulig, i lys av dette og frembringe klare bilder fra "bevisene" på månen da !
Det blir jo da nærliggende å tro at det ikke er noe å se
Antall ord: 133
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Enig, men er det ikke også et tankekors at det ikke fokuseres mer på å ta bilde av månen som er så nær?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Jo det er det ! Kjenner jeg blir veldig frustrert av at man ikke kan stole på noe lenger. Vet verdens myndigheter mer enn de vil ut med om dette eller er det ingenting å vite. Nå er ikke youtube det mest seriøse medie men jeg så en filmsnutt der fra måneferden i 69 og da var det en av mannskapet som fortalte at de haddde sett noe som minnet om byggverk og at han var sjokkert over at dette ikke var over alle nyhetene like etter han rapporterte det inn.
Stemmer det at han/ de så noe som var laget av en intelligens ? Og da kommer jo også konspirasjons spørsmålet som også svirrer rundt og skaper tvil : var de i det hele tatt på månen ?
og som du nevner : hvorfor har de aldri dratt (tilbake) dit ?
Antall ord: 140
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Jeg er overbevisst om at de vet betydelig mer enn vi vet, spørsmålet er hva?

1. Når man ser at de videoene som finnes av månen (i alle fall de jeg har sett til nå) er av en slik dårlig kvalitet og en ser de fantastiske bildene som er tatt ellers der ute i verdensrommet så kan man lure.
2. Hvorfor har de ikke fokusert å dra tilbake? De er jo veldig fokusert på å forskning på eksempelvis planter i verdensrommet?
3. Mir, er det ikke dyrere, mer komplisert å drifte og vedlikeholde denne i forhold til en fast installasjon på månen?
4. Har vi i det hele tatt vært på månen? Er det hele et komplott? Flere teorier verserer. Det ble jo satt et flagg der, hvorfor kan vi ikke få et oppdatert bilde i høy kvalitet av det flagget?

Problemet er å skille løgn fra fakta og jeg tror det er mer løgn en fakta som er tilgjengelig. Derfor velger jeg å stole på min intuisjon og ikke noe myndigheter sier.

Et annet spørsmål som og undrer meg er frø hvelvet på Svalbard:
1. Hvorfor skal vi bruke sykt mye penger på en frø hvelv?
2. Hva er trusselen, hvor er trusselen?
3. Hvorfor måtte installasjonen være ferdig 2011?

Vi lever på jorden på lånt tid, gjennom historien har flere dyrearter død ut og ny arter har kommet. Ettersom vi er på toppen av pyramiden påberoper vi oss myndigheten til å kontrollere jorden, dens dyrearter, natur og vær. Hvor dum er det mulig å bli! Jeg synes det er flaut når det blir fremsatt målsetning om at temperaturen på jorden de neste x antall år ikke skal øke mer enn så mange grader. Når man ikke inkluderer alle faktorer, så blir det en formel hvor mange ikke har vil få et klart svar. Det er to agendera på dagsorden her, en offisiell og en uoffisiell.

Det jeg synes er essentielt er hva du selv føler er riktig så lenge du mener dette er i harmoni med deg selv og jorden. Vær aktsom mot hva myndigheter, organisasjoner eller andre sier. Det var jo ikke offisielt før en europeer sa at jorden var rund før alle aksepterte at jorden var rund, enda til at Mayaene og andre visste dette i lang tid før dette.
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Månen, ja... George har en del å si om den også ...

1. Man ser kun en side av månen. Hvordan skal jeg forklare dette? Tenk deg
at du holder armen din rett ut forran deg, og i hånden holder du en 0,5 cola-flaske
(eller noe slikt). Så svinger du deg rundt 360 grader med stiv arm og ikke beveg hånden.
Du ser alltså alltid den samme siden av cola-flasken hele tiden. Og slik har vi
alltid sett månen. Ikke bare de siste årene, men i tusenvis av år. Månen beveger seg
ikke som andre planeter. Merkelig ikke sant?

2. Månen roterer rundt jorden i en perfekt sirkulær bane. Ingen steder i universet,
som vi vet om, skjer dette. Hvorfor påvirkes ikke månen av solens gravitasjon?
Allt annet gjør det, men ikke månen?!!

3. Bibelen (på orginalspråket, Armenisk, før Bibelen ble over satt til engelsk osv...) står det
skrevet om en tid før månen. I nyere utgaver av Bibelen (da Bibelen ble oversatt til
andre språk) er dette skrevet om. Hvorfor? Si det...

4. Man kan se i gamle heroglyfer/helleristninger fra gammelt av (minst 6000 år og eldre) i f.eks
Egypt eller fra traktene der Mayaene holdt til, at når menneskeheten avbildet himmelen utelot
de alltid månen. Månen er aldri blitt oppservert i helleristninger/heroglyfer før i "nyere" tid
(altså i de siste 6000år).

5. Når månen går forran solen så passer den perfekt. Den går kant-i-kant med solen.
Hadde månen bare vært 1 km lengre fra eller til ville vi ikke sett solformørkelser som vi gjør.
Hadde månen vært 1 km nærmere oss ville den ikke passe perfekt, hadde den vært 1km nærmere
solen ville vi sett mye sterk sol rundt kantene på månen. Hvorfor? Aner ikke. Men George mener
dette bare er nok et bevis for at månen er kunstig eller ikke naturlig "plassert".

6. George mener også på at menneskeheten har analysert månen med en slags strålings-sak.
Og da fant de ut at månen er hul. Det var en slags hul gjenklang som kom frem, men dette er
ikke offenlig informasjon. Selvfølgelig.

7. George hevder at månen er plassert av noen, der den er nå, for ca. 6000 år siden...
Hvem har gjort det? Si det...

George sier bevisene er rett forran oss, men ingen reagerer på dette.
Tenk spess på punk 1 og 2, er ikke det helt sykt egentlig? At ingen reagerer :mozilla_surprised:
Antall ord: 448

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Bearchild »

1 og 2;
" Bundet rotasjon betegner innen astronomien det spesielle tilfelle at et himmellegeme under sitt omløp om et annet himmellegeme dreier seg nøyaktig en gang om sin egen akse. Månen er i en bundet rotasjon rundt jorden og viser oss derfor alltid samme side. Også de fleste andre måner i vårt solsystem er i bundet rotasjon. Bundet rotasjon oppstår som følge av tidevannskraft, som bremser mindre himmellegemers egenrotasjon. "

Iflg Wikipedia er dette altså vanlig. :)

4;
Egyptisk mytologi nevner månen. "Horus" (høyre) øye var solen og (det venstre) månen.
Mayaenes kalender(e) var også sentrert rundt månen. Men kanhende dette er i "for ny" tid?

5;
" Månen og solens vinkeldiametre sett fra jorden varierer, og variasjonsområdene deres overlapper hverandre, så både totale og ringformede solformørkelser er mulige. "

Wikipedia er fortsatt ikke helt enig med Kavassilas.. ;) Nå er vel ikke Wikipedia den mest pålitelige kilden, men det virker ganske riktig..?
Antall ord: 165
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links