UFO, Kornsirkler & fenomenKornsirkler - er dette løsningen på mysteriet?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

84507 skrev:
BA. skrev:
84507 skrev:De engelske herrene er forlengst avslørt som bløffmakere i dobbel forstand. De påtok seg ansvaret for en rekke kornsirkler som de ikke hadde lagd - og dem de lagde var alt annet enn imponerende for å si det slik....

Teorien om at plankebiter og tau er løsningen på alle komplekse kornsirkler er omtrent det samme som å tro at jorda er flat - så absurd og urealistisk er den teorien. Du burde kanskje vise litt respekt for de som forsker på fenomenene - og det er det mange som gjør både i Norge og i utlandet.
Iteressant. Hvem var det som avslørte dem? Og hvor kan vi lese mer om denne avsløringen?

Teorien er overhodet ikke urealistisk. Den er faktisk sann. De mest komplekse figurer i dag lages ved hjelp av plankebiter og tau.
Da må du henvise til sikre kilder som viser at de mest komplekse figurer er laget av planker og tau - jeg gleder meg til å se den fantastiske dokumentasjonen du sitter på som skal overbevise meg...

Om de er de engelske bløffmakerne Doug Bower og Dave Chorley du sikter til så kan du lese om dem i mange artikler på nettet - som feks denne:"Årets siste og mest dramatiske nyhet var et stort oppslag i
september i avisen Today, "Mennene som lurte verden". To
pensjonerte herremenn, Dave Chorley og Doug Bower (67 og 62
år gamle), sto frem og tok æren for å ha laget samtlige kornsirkler
som hadde dukket opp frem til da. Senere modererte de
uttalelsen til kornsirkler som hadde dukket opp i England de siste
13 årene siden 1978! De hevdet altså da å ha vært ute hver natt
hver sommer siden 1978 for å lage kornsirkler. Det eneste verk-
tøyet de brukte, var tau og trestenger. Deres "avsløringer" ble
telegrafert kloden rundt; selv til perifere strøk som aldri før hadde
hørt om kornsirkler. De to pensjonistenes fantastiske påstander
ble umiddelbart den offisielle sannhet for alle som ikke ville høre
mer om mystiske lysfenomener, UFO’er og romvesener. Den dag i
dag er denne "bekjennelsen" det siste og endelige ordet i de-
batten om kornsirkler for mange media og folk.

For studenter og forskere av kornsirkel-mysteriet var det
åpenbart at ikke noe av det Dave og Doug sa kunne forklare noe
som helst. Nærmere undersøkelser viste at de ikke behersket de
nødvendige matematiske og geometriske kunnskaper for å kunne
konstruere piktogrammene. De primitive kornsirklene som de
senere lagde som demonstrasjon for presse og TV-kameraer,
kunne ikke måle seg i kvalitet med de kornsirklene som de tok
æren for. Da de ble spurt hvordan de kunne lage flere kornsirkler
rundt omkring i England samme natt, måtte de ytterligere modi-
fisere seg til bare å ta æren for dem innen et bestemt område i
Sør-England. Dave og Doug sa at de etter denne media-
bekjennelsen ville trekke seg tilbake, de kom ikke til å lage flere
kornsirkler. Man kunne derfor forvente en betydelig reduksjon i
antall kornsirkler de kommende årene; ja, kanskje hele fenomenet
ville opphøre? Men kornsirkel-mysteriet fortsatte å rulle videre, i
samme takt som før med 200-250 formasjoner årlig, som om
Dave og Doug aldri hadde gjort noe som helst!" Hentet fra http://www.kornsirkler.org/Introduksjon.htm
Først vil jeg gjenta spørsmålet. Hvem avslørte Bower/Chorley? Herr Myhre? Han har jeg også tidligere vist horfor mangler troverighet.
I dette tilfellet er det bare snakk om påstander uten dekning. Vis meg intervjuet, der de sier de har vært over hele verden. Jeg har sett intervjuer der de sier de laget kornsirkler i England, og at andre har kopiert dem i f.eks. Canada.

Dette beviser ingenting om kornirkler som fenomen, men det viser at det mest sannsylig er mennesker som står bak resten av kornsirklene også.

Bower/Chorley forklarer kun de kornsirklene de selv har laget. Ingen andre, og det har heller ingen påstått. John Lundergs kornsirkler kan forklare de kornsirklene han har laget, ingen andre. Enansk skoleklasselaget kornsirkel som var alt for avansrt til at mennesker kunne laget dem. Da det kom fram bilder fra produksjonen så var vist kornsirkelen i ganske dårlig kvalitet likevel.

Så ba du meg om dokumentasjon. Du vil vel ikke godta at det er laget av planker og tau om et ikke er bilder av det.

Dette er ikke av de mest fantastske mønstre, men det viser at gaske komplekse mønre kan lages med planker og tau. :)
http://www.circlemakers.org/greenpeace.html

Ellers så er høyst sannsynlig Alien Face også laget av mennesker ifløge Paul Vigay.
Antall ord: 787

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
84507
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Des 2003 12:18
21

Innlegg av 84507 »

BA. skrev:
84507 skrev:
BA. skrev:
84507 skrev:De engelske herrene er forlengst avslørt som bløffmakere i dobbel forstand. De påtok seg ansvaret for en rekke kornsirkler som de ikke hadde lagd - og dem de lagde var alt annet enn imponerende for å si det slik....

Teorien om at plankebiter og tau er løsningen på alle komplekse kornsirkler er omtrent det samme som å tro at jorda er flat - så absurd og urealistisk er den teorien. Du burde kanskje vise litt respekt for de som forsker på fenomenene - og det er det mange som gjør både i Norge og i utlandet.
Iteressant. Hvem var det som avslørte dem? Og hvor kan vi lese mer om denne avsløringen?

Teorien er overhodet ikke urealistisk. Den er faktisk sann. De mest komplekse figurer i dag lages ved hjelp av plankebiter og tau.
Da må du henvise til sikre kilder som viser at de mest komplekse figurer er laget av planker og tau - jeg gleder meg til å se den fantastiske dokumentasjonen du sitter på som skal overbevise meg...

Om de er de engelske bløffmakerne Doug Bower og Dave Chorley du sikter til så kan du lese om dem i mange artikler på nettet - som feks denne:"Årets siste og mest dramatiske nyhet var et stort oppslag i
september i avisen Today, "Mennene som lurte verden". To
pensjonerte herremenn, Dave Chorley og Doug Bower (67 og 62
år gamle), sto frem og tok æren for å ha laget samtlige kornsirkler
som hadde dukket opp frem til da. Senere modererte de
uttalelsen til kornsirkler som hadde dukket opp i England de siste
13 årene siden 1978! De hevdet altså da å ha vært ute hver natt
hver sommer siden 1978 for å lage kornsirkler. Det eneste verk-
tøyet de brukte, var tau og trestenger. Deres "avsløringer" ble
telegrafert kloden rundt; selv til perifere strøk som aldri før hadde
hørt om kornsirkler. De to pensjonistenes fantastiske påstander
ble umiddelbart den offisielle sannhet for alle som ikke ville høre
mer om mystiske lysfenomener, UFO’er og romvesener. Den dag i
dag er denne "bekjennelsen" det siste og endelige ordet i de-
batten om kornsirkler for mange media og folk.

For studenter og forskere av kornsirkel-mysteriet var det
åpenbart at ikke noe av det Dave og Doug sa kunne forklare noe
som helst. Nærmere undersøkelser viste at de ikke behersket de
nødvendige matematiske og geometriske kunnskaper for å kunne
konstruere piktogrammene. De primitive kornsirklene som de
senere lagde som demonstrasjon for presse og TV-kameraer,
kunne ikke måle seg i kvalitet med de kornsirklene som de tok
æren for. Da de ble spurt hvordan de kunne lage flere kornsirkler
rundt omkring i England samme natt, måtte de ytterligere modi-
fisere seg til bare å ta æren for dem innen et bestemt område i
Sør-England. Dave og Doug sa at de etter denne media-
bekjennelsen ville trekke seg tilbake, de kom ikke til å lage flere
kornsirkler. Man kunne derfor forvente en betydelig reduksjon i
antall kornsirkler de kommende årene; ja, kanskje hele fenomenet
ville opphøre? Men kornsirkel-mysteriet fortsatte å rulle videre, i
samme takt som før med 200-250 formasjoner årlig, som om
Dave og Doug aldri hadde gjort noe som helst!" Hentet fra http://www.kornsirkler.org/Introduksjon.htm
Først vil jeg gjenta spørsmålet. Hvem avslørte Bower/Chorley? Herr Myhre? Han har jeg også tidligere vist horfor mangler troverighet.
I dette tilfellet er det bare snakk om påstander uten dekning. Vis meg intervjuet, der de sier de har vært over hele verden. Jeg har sett intervjuer der de sier de laget kornsirkler i England, og at andre har kopiert dem i f.eks. Canada.

Dette beviser ingenting om kornirkler som fenomen, men det viser at det mest sannsylig er mennesker som står bak resten av kornsirklene også.

Bower/Chorley forklarer kun de kornsirklene de selv har laget. Ingen andre, og det har heller ingen påstått. John Lundergs kornsirkler kan forklare de kornsirklene han har laget, ingen andre. Enansk skoleklasselaget kornsirkel som var alt for avansrt til at mennesker kunne laget dem. Da det kom fram bilder fra produksjonen så var vist kornsirkelen i ganske dårlig kvalitet likevel.

Så ba du meg om dokumentasjon. Du vil vel ikke godta at det er laget av planker og tau om et ikke er bilder av det.

Dette er ikke av de mest fantastske mønstre, men det viser at gaske komplekse mønre kan lages med planker og tau. :)
http://www.circlemakers.org/greenpeace.html

Ellers så er høyst sannsynlig Alien Face også laget av mennesker ifløge Paul Vigay.
Dine utsagn begynner å bli en parodi. Har du hørt om primærkilder og sekundærkilder? Da jeg ikke har intervjuet dem direkte har jeg ingenting fra primærkildene - men det flere seriøse kornsirkelforskere skriver på sin side legger jeg mer vekt på enn din intetsigende synsing. Jeg skal forøvrig prøve å finne mer info om disse bløffmakerne som du tror er rene magikerne..paradoksalt nok..

Ellers så var den kornsirkelen du hadde som link så enkel at en ikke behøver å kommentere ytterlig. Faktisk er den med på å forkaste din teori. Jeg snakker om avanserte kornsirkler laget midt på natten under regn og dårlige forhold - og mange på svært kort tid.
Antall ord: 906

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

84507 skrev: Dine utsagn begynner å bli en parodi. Har du hørt om primærkilder og sekundærkilder? Da jeg ikke har intervjuet dem direkte har jeg ingenting fra primærkildene - men det flere seriøse kornsirkelforskere skriver på sin side legger jeg mer vekt på enn din intetsigende synsing. Jeg skal forøvrig prøve å finne mer info om disse bløffmakerne som du tror er rene magikerne..paradoksalt nok..

Ellers så var den kornsirkelen du hadde som link så enkel at en ikke behøver å kommentere ytterlig. Faktisk er den med på å forkaste din teori. Jeg snakker om avanserte kornsirkler laget midt på natten under regn og dårlige forhold - og mange på svært kort tid.
Nå skal du bare være obs på at slike historier ofte forvrenges litt til fordel for det mystiske og sensasjonelle. Når slike historier dukker opp eksempelvis i engelske tabloider, er det ikke rare forsøkene på å avmytifisere det. Slike historier selger, og da er ikke avisene tjent med sannheten.
Antall ord: 170
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

"Step by step"
Ja, så kan man säga om tillverkning av Korncirkel.
-harmoni
-matematiska betingelser
-system
-ordning
-fraktaler
-kreativitet
-konstnärlig läggning
-ljusföremål har iaktagits
-elektroniska apparater har slutat fungera
-människor har gjort vissa
-ett sätt att skapa tro
-förståelse om att vi inte är ensamma
-------------------------------------------------------------------------------
Why : vi människor behöver något för att bevara
Tro - Hopp - Kärlek
-------------------------------------------------------------------------------
Detsamma gäller andra ufo observationer som är äkta.

På samma sätt har det skett med ursprunget av religions uppfattningar.

Hur vi tolkar alltihop är upp till oss själva. Det viktiga är att vi har något
att tro på, framförallt i svåra stunder. Kom även ihåg att allt du gör påverkar
din omgivning och inte enbart det liv du kan se med dina ögon.

Vår globala utveckling är i ständig förändring och då och då får vi hjälp utan
att vi registrerar detta. :mozilla_kiss:
Antall ord: 167
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Goblin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Jan 2008 21:24
17

Innlegg av Goblin »

Jeg har en lei følelse av at en del av dem som forsker på kornsirkler begår selve arvesynden for en etterforsker - nemlig å tolke alt man finner ut fra en bestemt teori (eller håp, eller drøm, eller mistro) som man allerede har, og vrir alle resultater i retning av å forsvare denne troen.

Jeg har all mulig respekt for folks håp, drømmer og mistro. Men det som bør drive en etterforskning framover er en høvelig mix av nysjerrighet, nøktern åpenhet for alle muligheter, og en ærlig erkjennelse av selve årsaken til at vi etterforsker: Nemlig at vi IKKE vet alt.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Goblin skrev:Jeg har en lei følelse av at en del av dem som forsker på kornsirkler begår selve arvesynden for en etterforsker - nemlig å tolke alt man finner ut fra en bestemt teori (eller håp, eller drøm, eller mistro) som man allerede har, og vrir alle resultater i retning av å forsvare denne troen.

Jeg har all mulig respekt for folks håp, drømmer og mistro. Men det som bør drive en etterforskning framover er en høvelig mix av nysjerrighet, nøktern åpenhet for alle muligheter, og en ærlig erkjennelse av selve årsaken til at vi etterforsker: Nemlig at vi IKKE vet alt.
Det er også viktig å ta den kunnskapen man har, og se litt logisk på ting.

Vi vet at slike kornsirkler forholdsvis enkelt kan lages av mennesker. Vi vet også at det i enkelte tilfeller er en slags sopp som legger kornet flatt (ikke i de avanserte mønstrene selvsagt).
Noe annet som veier ganske tungt for at det ikke er utenomjordiske i sving, er at slike sirkler har dukket opp i nyere tid, i takt med science-fiction filmer og liknende.

Er man seriøs tar man ikke i betraktning at sirklene er laget av noe myteomspunnet og, for alt vi vet, ikke-eksisterende. Det er ingenting som tyder på at dette er tilfellet. Spør du meg kan man først ty til slike løse teorier om fenomenet ikke lar seg forklare på andre måter.
Antall ord: 247
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av BA. »

84507 skrev:Dine utsagn begynner å bli en parodi. Har du hørt om primærkilder og sekundærkilder? Da jeg ikke har intervjuet dem direkte har jeg ingenting fra primærkildene - men det flere seriøse kornsirkelforskere skriver på sin side legger jeg mer vekt på enn din intetsigende synsing. Jeg skal forøvrig prøve å finne mer info om disse bløffmakerne som du tror er rene magikerne..paradoksalt nok..

Jeg forventer at du kan henvise til noe mer enn rykter.

Selv har jeg lest flere intevjuer med disse karene, og ingenting i disse tyder på at de har tatt "æren" for noe mer enn en del engelske kornsirkler på 70- og 80-tallet.

Hvis du mener plankestumper, tau og en caps med sikte er magisk, så er nok dette magikere etter din definisjon. Det faller ikke under min definisjon av magi. ;)

Alien Face var ikke så enkel. Den er også høyst sannsynlig menneskelaget, men jeg har ikke bilder av produksjonen som kan støtte denne påstanden. Spørsmålstegnet er nok ikke så enkelt likevel, men det er ikke av de mest avanserte.

Når man lager kornsirkler spiller det ikke så stor rolle hvilken tid på døgnet det er. Faktisk er det litt lettere i mørket, når det ikke er så mye annet som kan ta oppmerksomheten bort fra det en holder på med.
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
84507
Nybegynner
Nybegynner
21

Innlegg av 84507 »

BA. skrev:
84507 skrev:Dine utsagn begynner å bli en parodi. Har du hørt om primærkilder og sekundærkilder? Da jeg ikke har intervjuet dem direkte har jeg ingenting fra primærkildene - men det flere seriøse kornsirkelforskere skriver på sin side legger jeg mer vekt på enn din intetsigende synsing. Jeg skal forøvrig prøve å finne mer info om disse bløffmakerne som du tror er rene magikerne..paradoksalt nok..

Jeg forventer at du kan henvise til noe mer enn rykter.

Selv har jeg lest flere intevjuer med disse karene, og ingenting i disse tyder på at de har tatt "æren" for noe mer enn en del engelske kornsirkler på 70- og 80-tallet.

Hvis du mener plankestumper, tau og en caps med sikte er magisk, så er nok dette magikere etter din definisjon. Det faller ikke under min definisjon av magi. ;)

Alien Face var ikke så enkel. Den er også høyst sannsynlig menneskelaget, men jeg har ikke bilder av produksjonen som kan støtte denne påstanden. Spørsmålstegnet er nok ikke så enkelt likevel, men det er ikke av de mest avanserte.

Når man lager kornsirkler spiller det ikke så stor rolle hvilken tid på døgnet det er. Faktisk er det litt lettere i mørket, når det ikke er så mye annet som kan ta oppmerksomheten bort fra det en holder på med.
Jeg må si at det er forbausende at du tror avanserte kornsirkler er laget av planker og tau. Om det skulle være menneskeskapt, noe jeg finner svært usannsynlig ville det være helt andre teknikker og metoder som måtte ha vært i bruk. Som jeg har påpekt tidligere er det ikke måte på hvor naiv en skeptiker kan være når det kommer til naturlige forklaringer som passer inn i vedkommende sitt verdensbilde.

Det er også et tankekors at du er avvisende til andre muligheter enn jordisk intelligens som står bak. Om jeg ikke husker feil har du jo selv tidligere vært åpen for intelligent liv i universet - og er det mulighet for intelligent liv i rommet finnes det nesten ingen begrensninger, det er forsåvidt ikke noe paranormalt over det. Sånn sett er det aldeles ikke usannsynlig at intelligent liv har muligheter til å reise så å si over alt i verdensrommet, som feks via såkalte ormehull.
Antall ord: 449

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

84507 skrev:
Jeg må si at det er forbausende at du tror avanserte kornsirkler er laget av planker og tau. Om det skulle være menneskeskapt, noe jeg finner svært usannsynlig ville det være helt andre teknikker og metoder som måtte ha vært i bruk.
Hvorfor mener du dette? Hva mener du er grunnen til at kornsirkler ikke skal kunne gå an å lage med planker og tau og en grei kunnskap om geometri?
Antall ord: 77
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av BA. »

84507 skrev:Jeg må si at det er forbausende at du tror avanserte kornsirkler er laget av planker og tau. Om det skulle være menneskeskapt, noe jeg finner svært usannsynlig ville det være helt andre teknikker og metoder som måtte ha vært i bruk. Som jeg har påpekt tidligere er det ikke måte på hvor naiv en skeptiker kan være når det kommer til naturlige forklaringer som passer inn i vedkommende sitt verdensbilde.

Det er også et tankekors at du er avvisende til andre muligheter enn jordisk intelligens som står bak. Om jeg ikke husker feil har du jo selv tidligere vært åpen for intelligent liv i universet - og er det mulighet for intelligent liv i rommet finnes det nesten ingen begrensninger, det er forsåvidt ikke noe paranormalt over det. Sånn sett er det aldeles ikke usannsynlig at intelligent liv har muligheter til å reise så å si over alt i verdensrommet, som feks via såkalte ormehull.
Hvordan alle er laget kan ikke jeg fortelle, rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan alle har gjort det. Det som er saken er at veldig avanserte kornsirkler er laget med planker og tau.

I tillegg finnes det sikkert mange andre ting de bruker, som f.eks. denne duppedingsen du kan se nederst på http://www.cropcircleresearch.com/artic ... face2.html
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
84507
Nybegynner
Nybegynner
21

Innlegg av 84507 »

Kimbara skrev:
84507 skrev:
Jeg må si at det er forbausende at du tror avanserte kornsirkler er laget av planker og tau. Om det skulle være menneskeskapt, noe jeg finner svært usannsynlig ville det være helt andre teknikker og metoder som måtte ha vært i bruk.
Hvorfor mener du dette? Hva mener du er grunnen til at kornsirkler ikke skal kunne gå an å lage med planker og tau og en grei kunnskap om geometri?
Omtrent av samme grunn hvorfor ikke jeg klarer å klippe en kornåker med saks på 10 minutter...

Det finnes ingen dokumentasjon på at noen mennesker har laget avanserte kornsirkler med planker og tau. I tillegg er flere av de mest avanserte laget på svært kort tid, og når det er mørkt. Merkelig at du da tror det finnes slike anonyme supermennesker som lager sirkel etter sirkel. Og som sagt - de som er blitt beviselig lagd med planker og tau er ikke mye å skryte av. Det er lov å bruke sunn fornuft..
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

84507 skrev:
Kimbara skrev:
84507 skrev:
Omtrent av samme grunn hvorfor ikke jeg klarer å klippe en kornåker med saks på 10 minutter...

Det finnes ingen dokumentasjon på at noen mennesker har laget avanserte kornsirkler med planker og tau. I tillegg er flere av de mest avanserte laget på svært kort tid, og når det er mørkt. Merkelig at du da tror det finnes slike anonyme supermennesker som lager sirkel etter sirkel. Og som sagt - de som er blitt beviselig lagd med planker og tau er ikke mye å skryte av. Det er lov å bruke sunn fornuft..
"När jag vilar drar jag ihop min energikropp till en glob. När jag arbetar brer jag ut mig"
Antall ord: 194
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

84507 skrev:
Kimbara skrev:
84507 skrev:

Finnes det ingen dokumentasjon? Se litt mer på denne siden; http://www.circlemakers.org/exhibit_a.html, så vil du nok forandre mening.

Det er lov å bruke sunn fornuft.
Antall ord: 203
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

De brukte for eksempel 5 timer, og et team på seks, for å lage den avanserte firkantede spiralen. Dette viser at det er fullt mulig å få til en veldig avansert kornsirkel i løpet av en natt.

Les også litt her; http://www.circlemakers.org/trick.html om det å lure folk, og hvordan og hvorfor folk lar seg lure.
Antall ord: 58
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
84507
Nybegynner
Nybegynner
21

Innlegg av 84507 »

Kimbara skrev:De brukte for eksempel 5 timer, og et team på seks, for å lage den avanserte firkantede spiralen. Dette viser at det er fullt mulig å få til en veldig avansert kornsirkel i løpet av en natt.

Les også litt her; http://www.circlemakers.org/trick.html om det å lure folk, og hvordan og hvorfor folk lar seg lure.
Det er som jeg sier fortsatt ingen dokumetasjon på at avanserte kornsirkler er laget av planker og tau. Enkelte kornsirkler er laget i løpet av en time eller to - under dårlige værforhold. Det disse som du refererer til har bare dokumentert enkle kornsirkler.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links