Jeg får prøve å forklare litt, morsomt at dere syntes dette var spennende
Det som skjedde var at jeg merket jeg hadde noen med meg lenge, nærværet ble gradvis sterkere og sterkere. Antagelig for å forberede meg litt. Etter to uker med å kikke meg over skulderen var jeg så sikker på at noen var der at jeg spurte hvem det var. Jeg kan ikke si annet enn at jeg opplevde det som om han befant seg i en annen dimensjon eller at jeg ikke var "åpen" nok til å se han fysisk. Det som skjedde var at jeg fikk et bilde i hodet av han. Det var en slags telepatisk kontakt uten ord på sett og vis, veldig vanskelig å forklare... jeg opplevde han nok mer som en hjelper av utenomjordisk karakter, fordi beskjeden jeg fikk var så personlig. Det handlet mest om å gi meg trygghet og et lite hint om at jeg ikke var alene. Jeg hadde han med meg i mange år, men han "viste" seg aldri for meg igjen. Jeg mistenker at skipene jeg så mange år senere også var fra arcturus. Det festlige var den gangen jeg var hos et medium og spurte om hun kunne ane en forbindelse med en planet med meg og hun sa "arcturus", hun påstod jeg har forbindelser der og har vært litt "planethopper" i tidligere liv.
Jeg tegnet også ned en skisse av bildet jeg fikk opp, og ei synsk kusine av meg så tegningen ved en tilfeldighet og utbrøt "det er jo hjelperen din jo!!". Jeg føler desverre ikke at jeg har han med meg på samme måte lenger, da jeg tror han hovedsaklig var der for å hjelpe meg gjennom en viss utvikling og periode i livet. Strengt tatt har jeg ikke vært så opptatt av hvem eller hva jeg har kontakt med, men jeg kan fortsatt spørre og få svar når jeg trenger det gjennom en slags kommunikasjon vi har opparbeidet oss. Jeg har forstått at en del av oppgaven min i dette livet er å ikke få for mange av svarene gratis, så "de" blander seg kun inn der det er nødvendig og aldri med svar, kun med et hint om at det er noe ekstra jeg må legge merke til eller vurdere i situasjonen jeg er i. F.eks hvis jeg leter etter informasjon, og jeg får et hint når jeg er i bokhandelen og holder ei bok i hånda... da vet jeg at jeg vil finne svaret jeg leter etter der...
Ah, dette ble langt, som sagt litt vanskelig å forklare. Får prøve å "koble meg opp" og se om jeg kan få noen nyttig informasjon kanskje? Det er alt for lite informasjon om arcturus
Så, han stod ikke fysisk foran meg altså, det er viktig å påpeke. DA tror jeg at jeg hadde blitt veldig redd, med tanke på når dette skjedde og hvor lite erfaring jeg hadde med slike ting