Vermilion Oriol skrev:Ja ikke sant? Desverre er det slik at dette kan man per i dag...forvente av en landsdekkende og totalt seriøs avis. I dag fikk jeg oppleve beastiality og porr på nettsiden deres.
Don't ask!
Jo, har du sagt A, må du si B, C, D, E, F, G, H!
Nå spør jeg... på en måte. Dropper bare spørsmålstegnet og spørreordene.
Jo...men sånt liker vi. Får oss til å føle oss mer amerikanisert ikke sant?
Ja, det er fint å gi blind tiltro. Blir som å ta ordet for gitt fordi det kommer fra en anerkjent person.
Slik folk i sin tid sannsynligvis kommer til å kjøpe hundeavføring i hamburgerbrød hvis McDonald's begynner å selge det. Selv om de vet at det er hundebæsj.
Det er jo McDonald's! (og så er det sikkert ordentlig stekt først)
Jeg beklager at jeg ikke kan omvendes til wigga-livsstilen
Ikke beklag! Vi har da Eminem og Brother Ali. Vi trenger ikke leke negere for å like rap.
Nei, vent... du tenker på alle disse hvite guttene som løper rundt med gullkjeder og lager tegn med hendene sine, at det har blitt legitimt med kvinneobjektivisering i samtlige musikkvideoer og i reklameplakatindustrien, at Madcon har satt Norge på verdenskartet igjen og at USA fantastisk nok har fått sin gyllenbrune president?
Jeg synes disse romvesenene kan bare komme jeg! Kanskje vi andre kan føle dem slik som white boys gjør med hip hop...eller var det rap?
Aner ikke. Jeg vet bare at dette var en rar uttalelse av Stephen Hawking.
Så lenge det blir lagt frem sånn som dette, så tror jeg nok mest at det er avisen som er useriøs.
Slik det alltid er.