Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterModer jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Muligens. Jeg er ingen ekspert. Men 1 og 2 synes jeg høres veldig rart ut i hvertfall...
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av nightshadow »

er ikke wikipedia kun basert på det som nettopp "verdens myndigheter" sier og mener....? hvis det hele ER en konspirasjonsteori eller noe lignende, tror jeg ikke vi kan finne svar på wikipedia hehe :notworthy:
men det er vel mye bra fakta der ellers... krangler ikke på det.

super interessant tråd btw ;) jeg lurer på om George Kavassilas bare er sprøyte gal, eller ganske enkelt helt genial!? han kommer med sykt mange bra teorier og forklaringer :) blir gøy å se om han har rett eller ikke!
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Arven »

Jeg ble veldig nysgjerrig på 5 og 6 jeg. Hva slags undersøkelse ble gjort som beviste at månen er hul ? Hvem mener George har skapt og plassert månen der og hvorfor ble det gjort ?
Antall ord: 37
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

nightshadow skrev:jeg lurer på om George Kavassilas bare er sprøyte gal, eller ganske enkelt helt genial!?
Ja, det gjør virkelig jeg også. :mozilla_smile:
Enten har han rett eller så har han feil så det holder!
Jeg tenker også kanskje at kan være en person "sendt ut" på oppdrag fra mynighetene om å roe ned folk hvis/når Nibiru ankommer. Det kan jo tenkes at det ikke er noen avanserte livsformer på denne, og at den rett og slett skal sneie jordkloden og skape ødeleggelser. Derfor har alle myndigheter bygget bunkere i 40 år, og de som ikke får plass i bunkerne må roes ned på en eller annen måte. Og da kan George Kavassilias være svaret? Han mener jo på at vi ikke skal gå ned i disse bunkerne...
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

Arven skrev:Jeg ble veldig nysgjerrig på 5 og 6 jeg. Hva slags undersøkelse ble gjort som beviste at månen er hul ? Hvem mener George har skapt og plassert månen der og hvorfor ble det gjort ?
Jeg husker ikke helt hva han sa om hvilke undersøkelser som ble gjort, men det er i en av videoene hans på YouTube.

Om jeg husker riktig, så mener George at at det var et vesen som tok på seg oppgaven å være månenen rundt jorda selv om vesenet og alle andre visste at dette var en dødsdom. Månen var før et springbrett for liv på jorden. Vi var der før, og når vi var klare ble vi sendt til jorden. Månen var altså beboelig. De "onde" maktene i universet fant ut av hva månen ble brukt til, og månen ble derfor et hovedmål for dem å kapre, slik at de kunne ta så mye DNA-undersøkelser som mulig. DNA'et til menneskene skal visst nok være det mest ettertraktede "valutaen" i dette universet. Vi har alle kodene inne i oss. Od dette vil "de andre" ha tak i. De tok over månen. Tauet den til et område rundt mars, og der forsket og ødela de månen og drepte dette vesenet som var månen. Så tauet de månen tilbake til Jorden og plasserte den i en perfekt bane rundt oss. Månen skal nå være et gigantisk forskningssenter som overvåker alle mennesker på jorden. Signalene blir så sendt videre til Mars og så videre til den venstre stjernen i Orions belte, hvor "sjefene for det onde" holder til...
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Bearchild »

Jeg har også hørt påstanden om at månen er hul. Men har ikke hørt om noen "tester" som beviser det.. men igjen, som noen nevner over, så ville vel sånt blitt holdt hemmelig? ;)
Derimot påstås det at månelandingen i 1969 utløste et merkelig fenomen;
" Possibly the strongest evidence for it to be a 'hollow object' comes from the fact that when meteors strike the Moon, the latter rings like a bell. More specifically when the Apollo crew in November 20, 1969 released the lunar module, after returning to the orbiter, the module impact with the Moon caused their seismic equipment to register a continuous reverberation like a bell for more than an hour. The same effect occurred with Apollo 13's third stage which caused the Moon to ring for over three hours. So what's going on with the Moon? "

(Det er visstnok en Dr. Ph.D. som står bak artikkelen)
http://www.agoracosmopolitan.com/home/F ... 02474.html
Antall ord: 170
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av Moonstone »

"Ashtar kommandoen" og "Galactic federation of light" ja..
Lenge siden jeg har hørt prat om slike New Age tanker nå.
Old news.

Jeg må bare si at jeg synes det har tatt LITT for mye av fra de opprinnelige konseptene og forestillingene om oppstigning som Egypterne hadde.
Jeg studerer den opprinnelige oppstigningsmyten og systemene laget i forbindelse med dette, og dette du kommer med her avviker en del fra det.
Ting har ballet seg på over tid, ett egg har blitt til 10 høns slik denne forestillingen du presenterer her.
Jeg finner det mer intressant å studere orginalen utilslørt av menneskers fantasi gjennom moderne tid.
Atlantis/Lemuria/Aliens/Asthar mytene har fått ett eget liv, og tatt helt av.

Hvis man skal studere mytene, må man prøve å sette seg inn i hvordan folk tenkte DEN GANGEN. Det var utvilsomt et annet bevissthet-nivå den gangen fra idag. Mye er skrevet som analogier og myter som ikke er FAKTISK historie. De innviede i Mysteriene visste dette, de uinnviede ikke.
Kanskje New Age synet angående Ascension/oppstigning i dag, er mytene tolket av uinnviede og mistolket?
Mye kan tyde på det..
Antall ord: 194
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Sjekk ut denne videoen:


Fant også følgende spørsmål:

If NASA was formed as a 'civilian space agency', why were so many NASA programs funded by the US Defence Department?

Why were all astronauts subjected to US military security regulations?

Why were all video and photographic evidence screened by the National Security Agency?

Why were all the radio communications screened by the National Security Agency?

After spending millions of taxpayers' dollars planning a 'Moon City', why has the Moon not been visited by NASA since 1973?

Why are some of NASA's top photographic technicians employed to 'airbrush out' anomalies caught on film?

Why are astronauts and other NASA employees threatened with long jail sentences if they 'speak out' about what was really discovered out there in space?

Do you realise that no information, either photographic or otherwise, reaches the public domain until it has been thoroughly scrutinised and sanitized by the US intelligence community, and has been in effect since the space program began?.
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- - - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av zind »

Hei M-sjel81, og takk så mye for utfyllende svar!

Det er mye ved dette som "doesn`t make sense to me". Men jeg respekterer deg og enhver annen som i det minste HAR meninger, i motsetning til mange andre. Jeg er ikke direkte enig, for å si det mildt, men jeg har heller ingen overbevisnig om at JEG har rett og andre har feil. Vi følger vår egen overbevisning, og om ikke annet så har det en tendens til å lede oss til noe ;)
Antall ord: 85
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Det er mye som ikke stemmer som gjør at en stiller spørsmål. Selv merker jeg at jeg i det siste halve året har blitt mer opplyst hvor. Jeg har fått svar på flere spørsmål som jeg lenge har grublet over. Disse svarene føler jeg samsvarer med min intuisjon. Jeg vet at jeg ikke kan snakke om mitt ståsted ettersom noen vil føle seg støtt og/eller at de rett og slett ikke er klar for tankesettet. Det er rett og slett "way off".

Det som skremmer meg litt er at det er så mange mennesker som venter på hva andre sier de skal gjøre eller ikke gjøre, tro på eller ikke tro på. Det er fryktelig mange profeter som gjør det vanskelig og forvirrende for den som er på søken.

Derfor synes jeg det er veldig viktig å gjøre egne vurdering av alle aspekter og selv ta standpunkt. Fordi at en vitenskapsmann med tyngde sier at slik og slik er det, betyr ikke dette nødvendigvis at han har rett. Med informasjon fra flere hold har man betydeligere større mulighet trekke slutninger som samsvarer med sin egen tro.

Jeg er glad i jorda, dens mangfold og mulighene som dens ressurser har gitt oss. Jeg synes den er blitt vakrere i det siste, fargene har blitt sterkere og jeg føler sterk dragning. Det er vanskelig å forklare følelsen, men jeg tror den formidler et budskap til hver og enn av oss. Dette budskapet er det ikke alle som hører, vil høre eller kan høre. I en tid med store endringer får vi til stadighet påminnelser om dens kraft, en påminnelse på vår misjon eller oppgave. Derfor tror jeg rådet som George blant annet gir er fornuftig hvor han sier at man bør gjøre egne betraktninger av informasjonen som kommer og gjøre opp en mening, ikke lytte til hva andre dikterer. Stol på deg og dine egne valg...
Antall ord: 343

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

Jeg liker det du sier, pser, men jeg er ikke enig.
Har vanskelig for å være det fordi min intuisjon sier noe helt annet.

Det var likevel et innlegg med håpgivende ord, og optimisme er suverent overlegent pessimisme når det kommer til hva som er konstruktivt. Dessuten er det veldig viktig det du sier om å være kritisk og tenke selv. Hvis en mestrer det, samtidig som en har ambisjoner så kommer en langt i livet. :)
Antall ord: 78
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Det er uenighet som skaper fruktbare diskusjoner og løsninger ;)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av ludoburgero »

Ikke alltid, men i "krisesituasjoner" der kontrastene må møtes (det man MÅ snakke om), så er det slik ;)
Antall ord: 19
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M-sjel81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 01 Mar 2011 01:08
13

- - Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av M-sjel81 »

pser skrev:Jeg vet at jeg ikke kan snakke om mitt ståsted ettersom noen vil føle seg støtt og/eller at de rett og slett ikke er klar for tankesettet. Det er rett og slett "way off".
Jo det kan du. Denne tråden er vel ganske "far out" fra før. Og akkurat som om
ikke hele paranormal.no er "far out" (sett fra et "normalt" menneskes ståsted).
Jeg har faktisk veldig lyst til å høre om tankesettet ditt og det du mener er "way off".. (sharing is caring)

Likte forresten resten av innlegget ditt godt... følte en slags "ro" når jeg leste gjennom det.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pser
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Mai 2011 10:28
13
Blitt takket: 5 ganger

- Moder jord blir en stjerne i 2013 (George Kavassilas)

Innlegg av pser »

Sjekk denne:
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links