UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ svart ufo midt på svarte himmelen:/
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Des 2006 01:57
- 18
svart ufo midt på svarte himmelen:/
heisann. eg er ny her så ikkje skyt meg vist eg gjere noke gale:P eg og ein kamerat låg og såg på himmelen for me kjeda oss me hadde logge der ei stond så ser begge to ein svart flekk som for over himmelen me såg det 2 gonger:S noken som har peiling på ka da kan ha vore?
Ps: me såg at stjernene plutseleg forsvant og:/
Antall ord: 73
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: svart ufo midt på svarte himmelen:/
Sannsynligvis skyer, men også kanskje UFO.mito skrev:heisann. eg er ny her så ikkje skyt meg vist eg gjere noke gale:P eg og ein kamerat låg og såg på himmelen for me kjeda oss me hadde logge der ei stond så ser begge to ein svart flekk som for over himmelen me såg det 2 gonger:S noken som har peiling på ka da kan ha vore?
Jeg har også sett stjerner som har endret størrelse og fasong ganske tydelig.
Antall ord: 95
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: svart ufo midt på svarte himmelen:/
merkeli...mito skrev:heisann. eg er ny her så ikkje skyt meg vist eg gjere noke gale:P eg og ein kamerat låg og såg på himmelen for me kjeda oss me hadde logge der ei stond så ser begge to ein svart flekk som for over himmelen me såg det 2 gonger:S noken som har peiling på ka da kan ha vore?
Antall ord: 76

*****Love*****
Hide post links |
Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Antall ord: 10
Hide post links |
Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 19
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev:Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Antall ord: 38
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.un0rmal skrev:H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev:Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
De forsvinner HELT bort og eksisterer ikke med mindre det er fullmåne og et kjærestepar er oppe på en ås og ser ut mot stjernehimmelen mens de kysser.
Neida. Jeg ser poenget ditt!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 19
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Men uansett så var faktisk tittelen her "svart ufo midt på svarte himmelen".ludoburgero skrev:Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.un0rmal skrev:H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev:Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
De forsvinner HELT bort og eksisterer ikke med mindre det er fullmåne og et kjærestepar er oppe på en ås og ser ut mot stjernehimmelen mens de kysser.
Sååe, ja.

Antall ord: 101
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Stjernene er der HELE tiden. Men lyset på skinne på dem for at vi skal se dem. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg har hørt det på Speideren.ludoburgero skrev:Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.un0rmal skrev:H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev:Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Speideren sprer kommunistisk propaganda, så jeg tror ikke jeg ville tatt det for god fisk. Med mindre du liker sei eller torsk, for det er ikke like godt som makrell eller laks.TheTech skrev:Stjernene er der HELE tiden. Men lyset på skinne på dem for at vi skal se dem. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg har hørt det på Speideren.ludoburgero skrev:Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.un0rmal skrev:H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev:Da var det vel dagen skjønner du ..TheTech skrev:Jaha? Du så en svart flekk på den svarte himelen?
Antall ord: 151
Hide post links |
Jaha? fisker? Jeg forsto ikke en eneste dritt...ludoburgero skrev:Speideren sprer kommunistisk propaganda, så jeg tror ikke jeg ville tatt det for god fisk. Med mindre du liker sei eller torsk, for det er ikke like godt som makrell eller laks.TheTech skrev:Stjernene er der HELE tiden. Men lyset på skinne på dem for at vi skal se dem. Det er ikke sikkert jeg har rett, men jeg har hørt det på Speideren.ludoburgero skrev:Nei, det er ikke alltid stjerner på himmelen.un0rmal skrev:H*n skrev at det var stjerner på himmelen. er det stjerner på himmelen på dagen ?*Marielle* skrev: Da var det vel dagen skjønner du ..
Antall ord: 149
Hide post links |
Ufo-observasjoner. Finnes det en link her hvor man kunne legge inn slikt??????
Sist jeg observerte noe rart var for et par dager siden. Jeg satt i vinduet og tittet ut og der over natehimmelen fleøy det et lys. Jeg tenkte - åja halv 8 flyet fra Oslo....men så blinket det ikke (det pleier det å gjøre) - og jeg tenkte satelitt. Ok - dere der oppe. Er dere det jeg tror dere er så stopp. Tror du ikke lyspunktet stoppet? Det ble stående i ro i minst 10 min. før det vandret videre. Jeg prøvde å sende tanker opp og oppfordret dem til å ta kontakt på en eller annen måte...men nei da. Kjedelige typer synes nå jeg da... :mozilla_wink:
Sist jeg observerte noe rart var for et par dager siden. Jeg satt i vinduet og tittet ut og der over natehimmelen fleøy det et lys. Jeg tenkte - åja halv 8 flyet fra Oslo....men så blinket det ikke (det pleier det å gjøre) - og jeg tenkte satelitt. Ok - dere der oppe. Er dere det jeg tror dere er så stopp. Tror du ikke lyspunktet stoppet? Det ble stående i ro i minst 10 min. før det vandret videre. Jeg prøvde å sende tanker opp og oppfordret dem til å ta kontakt på en eller annen måte...men nei da. Kjedelige typer synes nå jeg da... :mozilla_wink:
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Apr 2007 15:33
- 18
- Lokalisering: My very own dream world.
kan de vereflaggermus? sida stjernene forsvan , so forsvann dei når den for over stjernene?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Beklager... Skal være mer forsiktig neste gang jeg er ute og flyr på sopelimen min... Det var jo ikke meningen at noen skulle se meg.
Antall ord: 26
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |