Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenPrivate opptak/bilder av Ufo noen ?? :)

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Private opptak/bilder av Ufo noen ?? :)

Innlegg av chupacabra18 »

hey har noen her tatt private opptak, enten bilde eller video av ufo så er jeg veldig interresert i å se disse:) det er helt sikkert alle sammen her på paranormal også:)
legg ut en link da vel:)

på forhånd takk:)

hadde vært kult om flere her inne hadde skrevet inn ting dere ser osv:)
det som holder sida oppe vet dere;)

peace out
Antall ord: 65
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 21 Aug 2006 22:28
17

Innlegg av €v@ »

oooh! ja! det hadde vært kult.
Husker en gang for mange år siden.. pappa hadde vært i Hessdalen på jobb og sa han hadde tatt bilde av en ufo som jeg skullle få se når han kom hjem. Jeg var heelt inn i ufo på den tiden (er det for såvidt nå også) og gledet meg skikkelig. Skuffelsen var stor da han kom hjem med ett bilde av en utolig stor ufo skåret ut i tre! attpåtil sto det skrevet ufo på siden på treverket. Jeg bannet og skrek og var skikkelig skuffa. hehe.

En annen gang var jeg og søstra mi på tur til det lokale svømmebassenget. Det var stjerneklart ute så jeg kikket opp for å se på stjernene. Da så jeg to lysende prikker (lignet på stjerner) som suste mot hverandre og byttet plass. Sånn gjorde de mange ganger helt til de forsvant. Søstra mi så det også og syntes det var veldig rart. Men vi tenkte ikke stort over det, vi hadde det travelt med å komme oss til bassenget :)
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

hehehehe den første historien må ha vært LITT skuff for deg da:P:P
skikkeli into Ufo liksom også kommer han å kødder med deg:P:P
føler meg deg:P:P

den nadre historien var jo spennende da:D
må ha vært dritkult å oppleve det du gjorde:) lagde de noe lyd forresten?:) langt unnna eller?:)

takk for svaret ditt:D
Antall ord: 65
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 21 Aug 2006 22:28
17

Innlegg av €v@ »

chupacabra18 skrev:hehehehe den første historien må ha vært LITT skuff for deg da:P:P
skikkeli into Ufo liksom også kommer han å kødder med deg:P:P
føler meg deg:P:P

den nadre historien var jo spennende da:D
må ha vært dritkult å oppleve det du gjorde:) lagde de noe lyd forresten?:) langt unnna eller?:)

takk for svaret ditt:D
Ja, det var en skikkelig STOR skuffelse da han kom med bildet. Finnes ikke ord :)
Den andre historien ja.. Nei, de lagde ikke lyd, men det kan være fordi de var ett stykke unna, virket det som. De var høyt oppe, men ikke så veldig langt fra huset til foreldrene mine der jeg så de. De ver nesten over hodet på meg, men som sagt ganske langt oppe.

Har skrevet om den opplevelsen her inne før og mange sier det kan være værballonger, lyskastere o.l., men her hvor jeg bor (gudsforlatt bondeplass), finnes det ikke slike ting. Altså, det er sikkert mulig å f.eks en værballong, men de blir ikke SLUPPET opp herifra. Ja, selvsagt kan de fare mange mil pga vind osv, men de skifter ikke plass slik som disse gjorde.
De flyttet tydelig på seg og det var over ett stort område. Lyskastere er heller ikke å oppdrive her. De kraftigste "lyskasterne" må være langlysene til en lastebil som kjører forbi. så jeg vet ikke hva det var, annet enn at det var ett uidentifisert flyvende objekt :)
Antall ord: 255

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

heh oki:P høres dritfett ut å oppleve noe sånnt assa:)
skulle jeg fikk opplevd noe sånt engang oxo::)

nais at u gadd å fortelle meg om oplevelsen din da::)
Antall ord: 31
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links