Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheter3 LYS

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Berat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 02 Okt 2006 14:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

3 LYS

Innlegg av Berat »

Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: 3 LYS

Innlegg av Globeline »

Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?

Kan dere ikke vente med rakettene til nyttår da, så folk får feire nyttår på nyttår, og slipper å feire en hel uke? Når tiden endelig er inne er man søren så lei av raketter at man kan kaste opp av mindre.
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Re: 3 LYS

Innlegg av un0rmal »

Globeline skrev:
Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?

Kan dere ikke vente med rakettene til nyttår da, så folk får feire nyttår på nyttår, og slipper å feire en hel uke? Når tiden endelig er inne er man søren så lei av raketter at man kan kaste opp av mindre.
Hahaha. Svært så saklig.
Neida, jeg er enig med deg i den rakett saken. Synes jeg hører raketter her i ett sett. Slitsomt.
Antall ord: 180
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: 3 LYS

Innlegg av Globeline »

un0rmal skrev:
Globeline skrev:
Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kanskje noen andre barn som ikke klarer vente til 24:00 på søndag?

Kan dere ikke vente med rakettene til nyttår da, så folk får feire nyttår på nyttår, og slipper å feire en hel uke? Når tiden endelig er inne er man søren så lei av raketter at man kan kaste opp av mindre.
Hahaha. Svært så saklig.
Neida, jeg er enig med deg i den rakett saken. Synes jeg hører raketter her i ett sett. Slitsomt.
Uff. Ja. det blir så rakettene starter 2 dager før. Og når klokken endelig er midnatt er ser vi faktisk ingen forskjell. det ser likt ut som det har gjort i to dager. Nesten så jeg er enig i at privatpersoner ikke skulle fått lov å fyre opp raketter. Hva er vitsen? De ødelegger bare nyttårsfesten for de som ønsker å symbolisere midnatt.
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Raketter skulle ha vært forbudt ved Norsk lov..
Antall ord: 9
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Har hørt raketter i en måned nå jeg.

Ja det hadde gått an å vente til nyttårsaften.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Berat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 02 Okt 2006 14:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av Berat »

Dere tenker for mye på regler ass.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: 3 LYS

Innlegg av Ananas »

Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kanskje et fly, hvor du så et lys foran, et bak, og et på den ene vingen?
Antall ord: 109
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Berat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 02 Okt 2006 14:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Re: 3 LYS

Innlegg av Berat »

Ananas skrev:
Berat skrev:Jeg og en kamerat skulle tenne litt fyrverkeri i dag. Så da jeg så opp så jeg 3 lys,så ikke dem altfor sterkt men sterkt nok. Dem gikk alle 3 i samme retining ,dem var ikke på linje men nesten som 3 kant og hadde ganske mye avstand mellom seg. Hadde jeg sett 1 bare så ville det nok vært sattelit.Men 3 stykk har jeg aldri sett før. Hva kan dette ha vært? kan det ha vært 3 satteliter som gikk samme retning? :S
Kanskje et fly, hvor du så et lys foran, et bak, og et på den ene vingen?
Nei det var det ikke,det blinket ikke og det var for langt unna til å være fly.
:P
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Berat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 02 Okt 2006 14:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av Berat »

Globeline skrev:
Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.
Gjorde det pga hadde fikk bare lyst. Ah folk som deg irriterer meg jaja.
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

stjerneskudd..!! husket du på å ønske deg noe?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Berat skrev:
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.
Gjorde det pga hadde fikk bare lyst. Ah folk som deg irriterer meg jaja.
Du mener altså at du ikke forstår problemet med at raketter fyker i en hel uke slik at når det er nyttår så blir det ingen forskjell? Det er da også omtrent hva jeg forventet.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

Berat skrev:
Globeline skrev:
Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.
Gjorde det pga hadde fikk bare lyst. Ah folk som deg irriterer meg jaja.
"Gjorde det pga hadde fikk bare lyst". Hhaahahhaha. Jaja.

Vet du hva ? Folk som deg irriterer meg veldig.

And btw, om det er noen her som ikke er smart så er det du
Antall ord: 160
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

un0rmal skrev:
Berat skrev:
Globeline skrev:
Berat skrev:Dere tenker for mye på regler ass.
Nei. Vi tenker ikke regler i det hele tatt. Vi tenker at det er utrolig irriterende at unger skal ødelegge nyttårsfeiringen for hele landet. FOrdi at de tror de er tøffe og skyter opp raketter i en hel uke. Det har ingenting med regler å gjøre, kun irritasjon over barn som tøffer seg og foreldre som ikke gjemmer vekk rakettene.
Ja jeg gjorde det for å tøffe meg,tror du som burde vokse opp her og se hva du skriver.Ødlegge nyttårs feiringen?? Tenk litt hva du sier,tror ikke du kan være så smart.
Gjorde det pga hadde fikk bare lyst. Ah folk som deg irriterer meg jaja.
"Gjorde det pga hadde fikk bare lyst". Hhaahahhaha. Jaja.

Vet du hva ? Folk som deg irriterer meg veldig.

And btw, om det er noen her som ikke er smart så er det du
Dette er mer i ferd med å bli mobbetråd/hate-raketter-før-nyttårsaften-tråd enn å handle om lysene som ble observert...
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links