Dette skjedde der jeg bodde før..
Forklaringsbilde: http://i14.tinypic.com/34goc9f.jpg
Jeg var på vei hjem fra tennisen, på sykkel, og kom forbi den siste lykta og skulle opp den siste biten(som dere ser på bildet).
Da så jeg to lys oppe ved veien, først trodde jeg det var en bil og sykla intil siden..
Men "bilen" kom ikke mot meg men satte istede ut på jordet.
Da jeg kom nærmere så jeg at det ikke var en bil, bare to lys.. Eller.. jeg så bare lysene, og de gikk fra hverandre og rundt omkring..
Jeg tenkte at , ja det er sikkert noen som sykler! Og fortsatte å trå bortover..
Men de gikk i en helt nøyaktig rett linje og føyk fort hit og dit.
Og det var et JORDE, et humplette jorde! Så sykler eller noen form for transportmidler eller mennesker som gikk med lommelykter er utelukket!
Da jeg kom til (den blå flekken på bildet), jeg hadde holdt øye med dem hele tia, kom døm plutslig mot meg, rett mot meg!
Jeg fikk helt panikk og sykla som en gal hjem den siste biten, heiv sykkelen i skjulet og spurta inn døra.
Livredd, anpusten og fortalte stefaren min og mamma hva jeg hadde sett..
Jeg ante ikke hva det var, men at det var noe "uvanlig" var jeg bombesikker på!
Månedene gikk, jeg glemte dette, til jeg leste i en av de gamle dagbøkene mine og kom på det igjen!
Og så så jeg her for noen uker sia på "Is it real?" på NGC(national geographic channel).
Jeg lå i sofaen og halvsov gjennom programmet, det var om korn ringer og om såkalte skeptikere som satt med nesa høyt i sky og rakka ned på alle "idioter som trodde"(Ikke no personlig

Men plutslig skvatt jeg til, og reiste meg fort fra sofaen...
Lyskuler passerte over åkere på tv'n!!!
Og de forklarte om lyskuler...(eller LK's)
Jeg bare veit at det var det jeg så!!!!!!!
Så mitt spørsmål er; Hva er lyskuler? Noen som veit noe om dem? Hadde vært virkelig hjelpsomt!