Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisTru believer syndrom, mange som er angrepet av dette tro

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Gedden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 22 Jan 2007 02:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Betyr det noe....

Innlegg av Gedden »

Tror verden hadde vært bedre om vi ikke var så opptatt av hva alle andre tror og mener.
Jeg er mer opptatt av å finne ut hva jeg selv tror (og det er ikke lite) og har mer enn nok med det.
Antall ord: 42
Du skaper din egen virkelighet, vi er alle guder.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Betyr det noe....

Innlegg av Svartepus »

Gedden skrev:Tror verden hadde vært bedre om vi ikke var så opptatt av hva alle andre tror og mener.
Jeg er mer opptatt av å finne ut hva jeg selv tror (og det er ikke lite) og har mer enn nok med det.
Jeg vet hva jeg tror og ikke tror, men er også interessert i andres teorier om verdens underfundigheter. Man kan lære mye av å gå i seg selv, men man lærer også mye av andre man møter på livets vei...
Antall ord: 86
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kjekay
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 74
Startet: 07 Jan 2007 00:01
17

Re: Betyr det noe....

Innlegg av kjekay »

Okey :) God Morgen, Fantasitilbøyelige mennesker :)

Bedre å vite enn å tro, folkens :)

"Fru Larsen
Seriøs/ærlig spådame med lang erfaring og meget gode tilbakemeldinger spår deg. Klarsynt.Tlf. 829 95 458 (kr. 25,91 pr min)."

Forresten, SÅNT burde vært fjernet, og håper den norske stat snart kommer med et forbud mot slik svindler-virksomhet! Forkastelig. I likhet med alle andre såkalte "evne" mennesker som tar seg grovt betalt for udokumentert vissvass!
Antall ord: 78
møø

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Re: Betyr det noe....

Innlegg av David Skywalker »

Kjekay:
Bedre å vite enn å tro, folkens :)
Visdom,kunnskap,healing,ekstaste,vitenskap og tro - alt sammen som en helhet - det er MYE bedre enn ditt sitat... :mozilla_tongue:

"Fru Larsen
Seriøs/ærlig spådame med lang erfaring og meget gode tilbakemeldinger spår deg. Klarsynt.Tlf. 829 95 458 (kr. 25,91 pr min)."

Forresten, SÅNT burde vært fjernet, og håper den norske stat snart kommer med et forbud mot slik svindler-virksomhet! Forkastelig. I likhet med alle andre såkalte "evne" mennesker som tar seg grovt betalt for udokumentert vissvass!
Jeg misliker også at sånn forekommer - at noen må ta så jævlig mye penger for sine tjenester - og mesteparten av pengene går vel til Telenor eller lignende operatører. Det er kynisk og destruktivt - ikke bra. Jeg skjønner ikke at noen har samvittighet som synsk eller klarsynt å ta så mye penger for sine tjenester eller ha sånne teletorgtjenester. Det er utover min fatteevne. Men,men..en velger jo selv hva en vil bruke sine egenskaper og sånt til. Selv om den største stygge ulven er teleoperatørene så hadde jeg aldri brukt mine evner til å ta meg så mye betalt eller være med i teletorg selv om mesteparten av pengene går til Telenor o.l.
Antall ord: 216
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links