UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Lysende energikuler/ lyskuler?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jan 2007 00:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lysende energikuler/ lyskuler?
En bekjent av familien har fortalt om en opplevelse hvor hun våknet om natten, og da hun gikk gjennom stuen så hun en slags lysende kule gli sakte gjennom rommet. Den fulgte etter henne, og hun hørte en svak brummende lyd. Hun holdt den mellom hendene, og den fulgte bevegelsene, men var aldri i fysisk kontakt. Så ble den borte.
Et par dager denere våknet hun igjen. Hun så den dukke opp gjennom veggen, den ble større denne gangen, og hadde sterkere og dypere lyd. Denne gangen ble hun vettskremt. Hun snudde seg og prøvde å gjemme seg så godt hun klarte, og plutselig forsvant den bare. Hun har aldri sett den igjen. Noen som vet hva dette kan ha vært?
En annen ting er at jeg en mørk kveld satt ute, og over himmelen fløu det sakte en liten, grønn kule. Jeg tenkte ikke noe mere over det før jeg var på besøk hos en venn, som fortalte om en lignende opplevelse samme kveld som jeg så denne grønne kulen. Hun hadde ringt til metrologisk institutt, astronomer (eller -loger?) og flere forskjellige lignende steder, men det var hverken observert eller registrert noe lignende denne kvelden, eller noen aktivitet i form av satelitter nærme jorden med grønt lys, stjerneskudd osv...
Jeg har også hørt at man kan observere lysende energikuler i forskjellige farger ved Hessdalen...
Min mamma har også opplevd noe. Hun var mye yngere da, men har aldri glemt det. Hun gikk ute i skogen med noen venner da de ser 2 lys som beveger seg på noe de tror er en slags ås bak trærne. Først så det ut som billykter, men plutselig delte de seg og begynte å danse bortover i sirkler. Alle sammen så det. Plutselig ble det borte. Dagen etter fant de ut at det var helt flatt der...
Noen som vet hva noe av dette kan være?
Et par dager denere våknet hun igjen. Hun så den dukke opp gjennom veggen, den ble større denne gangen, og hadde sterkere og dypere lyd. Denne gangen ble hun vettskremt. Hun snudde seg og prøvde å gjemme seg så godt hun klarte, og plutselig forsvant den bare. Hun har aldri sett den igjen. Noen som vet hva dette kan ha vært?
En annen ting er at jeg en mørk kveld satt ute, og over himmelen fløu det sakte en liten, grønn kule. Jeg tenkte ikke noe mere over det før jeg var på besøk hos en venn, som fortalte om en lignende opplevelse samme kveld som jeg så denne grønne kulen. Hun hadde ringt til metrologisk institutt, astronomer (eller -loger?) og flere forskjellige lignende steder, men det var hverken observert eller registrert noe lignende denne kvelden, eller noen aktivitet i form av satelitter nærme jorden med grønt lys, stjerneskudd osv...
Jeg har også hørt at man kan observere lysende energikuler i forskjellige farger ved Hessdalen...
Min mamma har også opplevd noe. Hun var mye yngere da, men har aldri glemt det. Hun gikk ute i skogen med noen venner da de ser 2 lys som beveger seg på noe de tror er en slags ås bak trærne. Først så det ut som billykter, men plutselig delte de seg og begynte å danse bortover i sirkler. Alle sammen så det. Plutselig ble det borte. Dagen etter fant de ut at det var helt flatt der...
Noen som vet hva noe av dette kan være?
Antall ord: 329
Team - Together, everyone achieve more!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2007 18:40
- 18
- Lokalisering: fjelli
energi kulene kjem frå ei maskin som heiter teslacoil. ingen veit egentlig heilt ka lys kulene er men dei er meneske skapt og dei har en tendens til og følge det magnetiske felte som er rundt gjorda og dei posetiv lade kulene går nord over for det er her i norden sydpolen på jodras magnet felt er. dei nega tive går sør over og er mindre aktive.
ïngen veit enda om dei er skadelige men en burde helst ungå fysisk kontakt for energien som er i kulene er ekstremt konsentrert og kan vere veldi skadelig.
kulene kan sansynligvis ikkje tenkje sjølv dei bere følge magnetiske bølger.
grunen til at dei blir støre er at dei har en tendens til og sluke energi frå elektriske gjen standar.
og då den damen hadde set to av dei kulene nesten danse do va det en kamp om og sluke energien til den andre og bli støre
vi har endå ikkje fune grunen til at dei skifta farge men eter at dei er skapt er dei heilt kvite
ïngen veit enda om dei er skadelige men en burde helst ungå fysisk kontakt for energien som er i kulene er ekstremt konsentrert og kan vere veldi skadelig.
kulene kan sansynligvis ikkje tenkje sjølv dei bere følge magnetiske bølger.
grunen til at dei blir støre er at dei har en tendens til og sluke energi frå elektriske gjen standar.
og då den damen hadde set to av dei kulene nesten danse do va det en kamp om og sluke energien til den andre og bli støre
vi har endå ikkje fune grunen til at dei skifta farge men eter at dei er skapt er dei heilt kvite
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2007 18:40
- 18
- Lokalisering: fjelli
det har og blit fundert på om dei kan programerast
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 18
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Halloen! For et sammentreff, en venninne av meg opplevde noe lignende...men det var når hun stod i vinduet og så ut. Hun sa til meg at det var et slags lys, ja som en kule, men lyset var ikke grønt det var bare lyst. Lyset beveget seg over hustakene...jeg har prøvd å finne noen logiske grunner til dette, men jeg har ikke kommet fram til noe... 

Antall ord: 70

Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jan 2007 14:02
- 18
- Lokalisering: ålgård
energi kulene kjem frå ei maskin som heiter teslacoil.
hmmm...så du seie at denne maskinen lager disse energi kulene? i naturen har du jo kule lyn. forskere har strevd med å lage kulelyn kunstig men klare ikkje å lage noen som holder seg lengre i noen sek. hvordan skal denne maskinen lage energiballer som flyr rundt på jorda??? har selv sett kule lyn eller en blå energiball komme utav en taklampe ,den dalte mot golvet mens den ga fra seg et blått lys og den var like stor som en fotball. 20 cm før den traff gulvet , sa det pang og den forsvant. så å forklare at alle energi baller er menneske lagt med en teslacoil er vel å trekke for raske konklusjoner spør du meg. har sett på nett hva en teslacoil er og der stod det ingenting om at de produserer enrgiballer som flyr rundt jorda. dette fenomenet har vel eksistert før teslacoilen blei lagt...
hmmm...så du seie at denne maskinen lager disse energi kulene? i naturen har du jo kule lyn. forskere har strevd med å lage kulelyn kunstig men klare ikkje å lage noen som holder seg lengre i noen sek. hvordan skal denne maskinen lage energiballer som flyr rundt på jorda??? har selv sett kule lyn eller en blå energiball komme utav en taklampe ,den dalte mot golvet mens den ga fra seg et blått lys og den var like stor som en fotball. 20 cm før den traff gulvet , sa det pang og den forsvant. så å forklare at alle energi baller er menneske lagt med en teslacoil er vel å trekke for raske konklusjoner spør du meg. har sett på nett hva en teslacoil er og der stod det ingenting om at de produserer enrgiballer som flyr rundt jorda. dette fenomenet har vel eksistert før teslacoilen blei lagt...
Antall ord: 158
Når man øver seg på toleranse, så er ens fiende den beste læremester.»
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 21:17
- 18
- Lokalisering: Ålesund
Vet noen hvor man kan finne mere info disse teslacoilene?
Jorden er vakker.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Må si meg enig.solgunn skrev:så å forklare at alle energi baller er menneske lagt med en teslacoil er vel å trekke for raske konklusjoner spør du meg. har sett på nett hva en teslacoil er og der stod det ingenting om at de produserer enrgiballer som flyr rundt jorda. dette fenomenet har vel eksistert før teslacoilen blei lagt...
Og hvis det liksom skulle være en eller annen energikule laget med en teslacoil ville man vel fått enormt med strøm gjennom seg ved å ta i den? Noe hun ikke fikk.
Antall ord: 94

Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 00:01
- 18
Jeg synes også C&C: Red alert er et utrolig bra spill 
Her har dere forøvrig en teslacoil og den har ingenting med kulelignende lysende gjenstander som flyr over hustak å gjøre.

Her har dere forøvrig en teslacoil og den har ingenting med kulelignende lysende gjenstander som flyr over hustak å gjøre.

Antall ord: 33
møø
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
eventuelt kule lyn. dette er eit fenomen som faktisk sjer.
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 18
Re: Lysende energikuler/ lyskuler?
Det kan vel ikke tilfeldigvis være en ildflue .. ?En annen ting er at jeg en mørk kveld satt ute, og over himmelen fløu det sakte en liten, grønn kule. Jeg tenkte ikke noe mere over det før jeg var på besøk hos en venn, som fortalte om en lignende opplevelse samme kveld som jeg så denne grønne kulen. Hun hadde ringt til metrologisk institutt, astronomer (eller -loger?) og flere forskjellige lignende steder, men det var hverken observert eller registrert noe lignende denne kvelden, eller noen aktivitet i form av satelitter nærme jorden med grønt lys, stjerneskudd osv...
Jeg har lest et sted at hannene er mer grønn i lyset, og hunnene er mer gule ... ;P
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2007 16:02
- 18
- Lokalisering: Telemark
Re: Lysende energikuler/ lyskuler?
Ildflue i norge??Maza skrev:Det kan vel ikke tilfeldigvis være en ildflue .. ?En annen ting er at jeg en mørk kveld satt ute, og over himmelen fløu det sakte en liten, grønn kule. Jeg tenkte ikke noe mere over det før jeg var på besøk hos en venn, som fortalte om en lignende opplevelse samme kveld som jeg så denne grønne kulen. Hun hadde ringt til metrologisk institutt, astronomer (eller -loger?) og flere forskjellige lignende steder, men det var hverken observert eller registrert noe lignende denne kvelden, eller noen aktivitet i form av satelitter nærme jorden med grønt lys, stjerneskudd osv...
Jeg har lest et sted at hannene er mer grønn i lyset, og hunnene er mer gule ... ;P

Antall ord: 130
Fersking
Hide post links |