Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenRundt objekt som dekket halve månen

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Rundt objekt som dekket halve månen

Innlegg av chupacabra18 »

for noen år siden var jeg ute med en kamerat, vi gikk bare rundt å sosa egentlig, også plutselig så vi et stort lys som plutseli kom på et par meter bortenfor oss, det ble ganske varmt men lyset varte bare 2 sekunder eller noe før det ble helt borte.
og når vi så opp, så vi en kjempestor rund skive som eilte stille forbi månen, veldig høyt oppe, og den dekket faktisk halve månen når den gikk forbi.. var litt nedenfor så..
(nei var ikke en kjapp måneformørkelse:P:P )
helt utrolig syn

også en ting til:

noen som har noen tips om hvor/hvordan man kan få øye på ufo`er? altså flygende tallerkner:)
eller er det 100% tilfeldig hver gang man ser slikt?:)

håper på svar:)
Antall ord: 137
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RedFox
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 26 Apr 2006 18:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: det kalde nord

Innlegg av RedFox »

det var det sikkert.
Antall ord: 4
en sjaman er ikke farlig bare hvis du trer varlig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

En kjempe stor skive ja. Det var sikkert ei kjempe stor skive med leverpostei :mozilla_tongue: eller en UFO
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dubber
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Jan 2006 15:36
18

Innlegg av dubber »

TheTech skrev:En kjempe stor skive ja. Det var sikkert ei kjempe stor skive med leverpostei :mozilla_tongue: eller en UFO
Hva er vitsen med å latterligjøre en som deler en opplevelse med oss......det er bedre du ikke svarer i det hele tatt.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Hmm .. spennende =) det var nok det du så.. å sånn som du beskriver det.. så var det nok en UFO

Ja ? hvorfor skal det ikke finnes ufo.. når det finnes så mye annet her i verden ??

* hihi * jeg trodde jeg så ufo jeg og.. 2 store runde ting på himmelen som liksom kjørte frem og tilbake.. jeg ble helt stum å fikk trykket ut når jeg pekte på himmelen.. seee ? ufo..

nei sier de andre.. er bare lyskastere fra byen.. * lol *

hihi..

men jeg tror deg jeg, hvorfor ikke ufo ? =)
Antall ord: 92
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links