Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisÅssen kan jeg la være å hate?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
17

Innlegg av Tjohei »

Er i en lignende situasjon som deg Mandi. Men vi har klart å få til en ganske bra løsning. Det aller viktigste oppi alt er ikke å vise hatet ditt overfor barna. Prøv ditt beste å ikke snakke stygt om den andre så barna hører det. Håper nå uansett at dere får en løsning som er bra for alle parter!
Antall ord: 63
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Tjohei skrev:Er i en lignende situasjon som deg Mandi. Men vi har klart å få til en ganske bra løsning. Det aller viktigste oppi alt er ikke å vise hatet ditt overfor barna. Prøv ditt beste å ikke snakke stygt om den andre så barna hører det. Håper nå uansett at dere får en løsning som er bra for alle parter!
det har jeg heldigvis aldri gjort! Det er virkelig noe av det verste som gjøres mot barn under skilsmisse.
Men jeg har kommet litt over den verste hat følelsen jeg nå.
Antall ord: 98
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 03 Aug 2006 12:59
17

Innlegg av Tjohei »

Det var kjempegodt å høre. Ikke bra å gå rundt og hate nei
Antall ord: 12
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 132
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Mandi skrev:Fint innlegg. Jeg har nå fått med eksen til psykolog og advokat og vi har kommet langt på vei på bare to uker.
Jeg hadde en veldig god grunn for at barna ikke skulle være hos han, men det er for personlig til at jeg vil skrive det her. Og den grunnen hadde ikke noe med meg å gjøre.

Men nå får vi hjelp og jeg er veldig glad for det. Guttene syns nå det var moro å dra til pappa og det gleder meg. Jeg håper at dette fortsetter sånn og at guttene mine får det beste begge steder. Det beste er absolutt å ha både mamma og pappa som bryr seg og er med i dagliglivet.
Kjempebra! Er glad for at det går slik, dette er den absolutte beste måten å ordne opp i.
Antall ord: 144
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links