UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ lys
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 12:57
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Levanger
lys
Opplevde et lys som virret fram og tilbake i tak og vegger for en tid tilbake. Finner ingen logikk i dette. Det var midt på natten, ingen biler som kjørte forby og hørte heller ingen utenfor, som evt kunne stått med lommelykt. Det hele er meget merkelig. Har noen opplevd noe slikt? 

Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Ja. Jeg ser "det" i øyekroken, men når jeg snur meg etter lyset, eller hva vi skal kalle det, så er det borte. Skjer ofte.
Antall ord: 26
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg har det ofte på soverommet og leter fortsatt etter en logisk forklaring på det, og noe jeg synes er sprøtt ved det er at det gjør meg alltid så glad 

Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 18
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hehe ja sånn føler jeg det også, det er liksom som om det er noe som "leker med meg" hide and seek liksom:P
sånn er det også med skygger jeg ser i øyenkroken noen ganger, så snur eg meg og så er det borte... merkelig det der assa..
sånn er det også med skygger jeg ser i øyenkroken noen ganger, så snur eg meg og så er det borte... merkelig det der assa..
Antall ord: 52
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 12:57
- 18
- Lokalisering: Levanger
Diffusa skrev:Jeg har det ofte på soverommet og leter fortsatt etter en logisk forklaring på det, og noe jeg synes er sprøtt ved det er at det gjør meg alltid så glad
Godt å høre at flere har opplevd dette. Trodde det var min fantasi en stund. Snakket med en klarsynt og hun mente det var utenomjordisk beskyttelse som var innom.

Hva mener dere? Er det utenomjordisk kontakt mon tro?
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
njaaa... den blir litt for spes for meg..
Klarer desverre ikke tro på den, og det sier jeg ikke for å være slem!
Som sagt så leter jeg etter en logisk forklaring.
Men jeg undrer meg på hvorfor dette, hva det enn måtte være, gjør meg oppspilt og glad. Det har sin effekt på meg og den klarer jeg ikke å skyve under stolen..
Jeg mener at det er ikke noe jeg innbiller meg, altså disse lysskylignende små greiene som forflytter seg usystematisk rundt i rommet på nattestid,og ikke tror jeg på hjelpere. Ikke føler eller innbiller jeg meg at det er noen/noe rundt meg sånn ellers heller. Ikke har jeg no ønske eller behov for å oppleve noe utenom det vanlige, jeg er skeptisk og liker best å forholde meg til fakta.
Jeg utelukker ikke at det finnes andre bebodde planeter, men hvis det skulle være utenomjordiske som er på mitt soverom, så fatter og begriper jeg ærlig talt ikke hva de gidder å henge rundt meg for. Har lurt på om det har no sammenheng med søvnparalyse som jeg har opplevd, men det får jeg nok heller aldri svar på. Lyset kommer ikke utenfra, det er jeg sikker på så ikke no gatelykt, trafikk eller morsomme naboer, ikke kommer det fra vekkerklokke, mob o.l heller.
Egentlig så synes jeg det er litt flaut å spekulere på..

Som sagt så leter jeg etter en logisk forklaring.
Men jeg undrer meg på hvorfor dette, hva det enn måtte være, gjør meg oppspilt og glad. Det har sin effekt på meg og den klarer jeg ikke å skyve under stolen..
Jeg mener at det er ikke noe jeg innbiller meg, altså disse lysskylignende små greiene som forflytter seg usystematisk rundt i rommet på nattestid,og ikke tror jeg på hjelpere. Ikke føler eller innbiller jeg meg at det er noen/noe rundt meg sånn ellers heller. Ikke har jeg no ønske eller behov for å oppleve noe utenom det vanlige, jeg er skeptisk og liker best å forholde meg til fakta.
Jeg utelukker ikke at det finnes andre bebodde planeter, men hvis det skulle være utenomjordiske som er på mitt soverom, så fatter og begriper jeg ærlig talt ikke hva de gidder å henge rundt meg for. Har lurt på om det har no sammenheng med søvnparalyse som jeg har opplevd, men det får jeg nok heller aldri svar på. Lyset kommer ikke utenfra, det er jeg sikker på så ikke no gatelykt, trafikk eller morsomme naboer, ikke kommer det fra vekkerklokke, mob o.l heller.
Egentlig så synes jeg det er litt flaut å spekulere på..

Antall ord: 234
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 22:28
- 18
jeg ser veldig ofte lys i øyenkroken. Kan det være pga gjennskinn av ett eller annet lys i brillene mine tro..? ja, vil tro det. Men ser det også av og stil når jeg ikke har på briller. ganske vanskelig å få refleks i linsekanten sikkert?så da må det være noe annet. 

Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 15:32
- 18
- Lokalisering: bergen
alle kødder med deg altså ingen andre ser det der