UFO, Kornsirkler & fenomenlys

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
auralys
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 12:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Levanger

lys

Innlegg av auralys »

Opplevde et lys som virret fram og tilbake i tak og vegger for en tid tilbake. Finner ingen logikk i dette. Det var midt på natten, ingen biler som kjørte forby og hørte heller ingen utenfor, som evt kunne stått med lommelykt. Det hele er meget merkelig. Har noen opplevd noe slikt? :o
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Ja. Jeg ser "det" i øyekroken, men når jeg snur meg etter lyset, eller hva vi skal kalle det, så er det borte. Skjer ofte.
Antall ord: 26
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Jeg har det ofte på soverommet og leter fortsatt etter en logisk forklaring på det, og noe jeg synes er sprøtt ved det er at det gjør meg alltid så glad :D
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
18
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

hehe ja sånn føler jeg det også, det er liksom som om det er noe som "leker med meg" hide and seek liksom:P

sånn er det også med skygger jeg ser i øyenkroken noen ganger, så snur eg meg og så er det borte... merkelig det der assa..
Antall ord: 52
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
auralys
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2007 12:57
18
Lokalisering: Levanger

Innlegg av auralys »

Diffusa skrev:Jeg har det ofte på soverommet og leter fortsatt etter en logisk forklaring på det, og noe jeg synes er sprøtt ved det er at det gjør meg alltid så glad :D

Godt å høre at flere har opplevd dette. Trodde det var min fantasi en stund. Snakket med en klarsynt og hun mente det var utenomjordisk beskyttelse som var innom. :mozilla_undecided: Min datter på snart 3 år var syk med 40 i feber den natten, og hun så det også, og ble redd. Dagen etter var hun helt frisk... men lyset satt i henne noen kvelder, hun var blitt meget skremt. Men nå har hun glemt det, og jeg undres litt over om det kanskje er noen "der ute" som passer på henne. En god tanke :mozilla_smile:

Hva mener dere? Er det utenomjordisk kontakt mon tro?
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

njaaa... den blir litt for spes for meg.. :mozilla_undecided: Klarer desverre ikke tro på den, og det sier jeg ikke for å være slem!
Som sagt så leter jeg etter en logisk forklaring.

Men jeg undrer meg på hvorfor dette, hva det enn måtte være, gjør meg oppspilt og glad. Det har sin effekt på meg og den klarer jeg ikke å skyve under stolen..
Jeg mener at det er ikke noe jeg innbiller meg, altså disse lysskylignende små greiene som forflytter seg usystematisk rundt i rommet på nattestid,og ikke tror jeg på hjelpere. Ikke føler eller innbiller jeg meg at det er noen/noe rundt meg sånn ellers heller. Ikke har jeg no ønske eller behov for å oppleve noe utenom det vanlige, jeg er skeptisk og liker best å forholde meg til fakta.
Jeg utelukker ikke at det finnes andre bebodde planeter, men hvis det skulle være utenomjordiske som er på mitt soverom, så fatter og begriper jeg ærlig talt ikke hva de gidder å henge rundt meg for. Har lurt på om det har no sammenheng med søvnparalyse som jeg har opplevd, men det får jeg nok heller aldri svar på. Lyset kommer ikke utenfra, det er jeg sikker på så ikke no gatelykt, trafikk eller morsomme naboer, ikke kommer det fra vekkerklokke, mob o.l heller.

Egentlig så synes jeg det er litt flaut å spekulere på.. :mozilla_oops:
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2006 22:28
18

Innlegg av €v@ »

jeg ser veldig ofte lys i øyenkroken. Kan det være pga gjennskinn av ett eller annet lys i brillene mine tro..? ja, vil tro det. Men ser det også av og stil når jeg ikke har på briller. ganske vanskelig å få refleks i linsekanten sikkert?så da må det være noe annet. :mozilla_tongue:
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xzax
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2006 15:32
18